kokemuksia bridezillas.fi nettikaupasta?

huolestunut rahoista

Olen marraskuussa tilannut jo mekkoni, mutta vieläkään ei muka kuulu mitään, äiti ikävä kyllä poisti viimeisenki keinon seurata lähetystä, eli seurantatunnuksen.. no ei kait siinä, laitoimme firman e-mailiin viestiä, jossa kerroimme ongelmastamme. tällä hetkellä odotan jo toista mekkoa, joka luvattiin lähettää

KUINKA KAUAN MEKOLLA KESTÄÄ TULLA?! PELOTTAA ETTÄ SE EI EHDI ENNEN VANHOJA, eikä enää ole mahdollista löytää muualta mekkoa, jos tämä kustaan.

ONKO JOKU MUU TILANNUT TUOLTA vai onko se jokin huijausyhtiö???

27

1884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MinnaKi

      Saito puvun ajoissa?
      Itsekin olen miettinyt onko se huijausyhtiö, koska tilaamani tuotteet ovat jo yli neljä viikkoa myöhässä...

    • Njuuh.
      • EI KANNATA!!

        Ei kannata tilata... Itse tilasin hääpuvun ja aloin kyselemään pukua 4 viikon kuluttua siitä kun puvun olisi pitänyt jo olla valmis.. Lopulta useiden yht.ottojen jälkeen he sanoivat puvun tullen heille ja sitten sain viestin, jossa kerrottiin puvun olevan tulossa postitse minulle.. Pyysin postin seurantatunnuksia ja sain vastaukseski, että oho etkö niitä saanut... No tunnuksia en koskaan saanut ja odotin taas viikon pukua. Ja kas kummaa puku oli palautunut lähettäjälle ilman että sain edes saapumis-ilmoitusta ja niitä tunnuksia... Pyysin taas tunnuksia että voisin selvittää postista missä paketti oli oikein käynyt. Sanoin, että nyt haluan purkaa kaupan ja rahat tililleni. Rahoja sain odotella lupauksista huolimatta ja loputa laitoin viestiä, että missä rahat viipyvät... taas vastaukseksi, että saan tilisiirrosta kuitin iltapäivällä. Lopulta laitoin viestin, että otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen jollei rahat ole kohta tilillä ja kas kummaa: rahat ilmestyivät pikasiirtona tilille... Eli: TODELLA EPÄLUOTETTAVA PULJU JA EN SUOSITTELE
        !!!!!!


    • pettynyt täysin

      Tilasin hääpuvun ja muuta pikkuroinaa ko kaupasta ja hääpuvun toimitus piti olla viimeistään helmikuun lopussa.
      Kyselin ensimmäisen kerran tilaukseni perään maaliskuun puolessa välin ja vastaukseksi sain, että he ovat mielestään lähettäneet kaikille pukujen tilaajille viestin, että heillä ei olekaan pukuja varastossa ja toimitus kestää hieman.
      Kyselin seuraavaksi maaliskuun lopussa onko puku jo tullut ja koska menee postiin? Vastauksena tuli ettei kuormaa ole vielä ehditty purkaa (kuorma oli tullut puolitoista viikkoa aikaisemmin) eikä osanneet sanoa toimituspäivää.
      Nyt kyselin taas uudestaan puvun perään (HUOM: Puku on jo 8 viikkoa myöhässä) ja sanoivat vaan, että laittavat viestiä kun puku on matkalla. Laitoin viestiä ettei tämä riitä minulle, niin vastaukseksi tuli että puku tulee päivämäärään mennessä.

      Saa nyt nähdä... Häät ovat kesäkuun alussa, että puvun olisi syytä saapua!!!

      En voi sanoa mitään positiivista palautetta kaupasta, enkä suosittele kenellekään.

    • halvin ei aina kanna
    • Täältä suunnalta ei tule myös yhtään positiivista kommenttia tuosta firmasta. Tilasin kaksi pukua lokakuussa 4-6 viikon toimitusajalla. Tammikuun lopussa aloitin pukujen perään kyselyn ja koko ajan oltiin mukamas lähettämässä. Maaliskuussa sain toisen puvun, mutta noin 10 kokoa liian suurena, joten lähetin sen takaisin. Taas luvattiin laittaa heti perään uudet puvut ja viestikin tuli, että kumpikin on lähtenyt. Kaksi viikkoa sitten tuli puku, mutta vain YKSI. Ja taas viestiä perään, että missä on toinen puku. Sekin piti olla varastossa ja lähteä heti, kun sitä aika kovalla sanalla vaadin. Mutta vielä odotellaan... Olen heitä jo kuluttaja-asiamiehellä sun muilla yrittänyt painostaa edes sanomaan suoraan, mikä tilanne pukujen kanssa, mutta aina tulee vain ylimalkainen vastaus..

    • tiksu6

      joo. samaa mullakin. eli saa ottaa yhteyttä koko ajan että millon puku tulee. kiire ei ole mutta onneksi tilasin ajoissa. Toivottavasti puku on hyvä ja oikea kun sen sitten joskus saan. Ois pitäny hakea tietoa/kokemuksia kyseisestä firmasta ensin. Noh, en ainakaan suosittele kellekään.

    • vihainen tilaaja

      sain juuri pakettini joka tilattu kauan kauan sitten paketti sisältää hääkoristeita tyttöni häihin jotka olivat jo 11.6 elikkä sain pakettini hiukan myöhässä nyt täällä olisikin myytävänä kasa hääpöytäkoristeita!!!!Pakettini tulo kesti yli kuukauden ja meidän oli kaupasta pakko hankkia uudet koristeet pöytiin!Eniten minua harmittaa kun olen maksanut nämä koristeeet jo ennakkoon!!

    • yksi tilaajista

      Tässä minun kokemukset kyseisestä firmasta. Tilasin tuotteita 100e:lla 6.5.2011 ja maksoin ne samantien. Hääni ovat 2.7.2011. Oletin siis, että tilasin ajoissa, koska toimistusajaksi luvattiin 2-4 viikkoa. Kesäkuun alussa kyselin tuotteita. Vastattiin, että nimikoiduissa serveteissä ollut viivettä ja tilaus lähtee minulle seuraavalla viikolla. Parin viikon päästä kyselin tuotteita uudelleen ja vastaukseksi sain, että tuotteet lähtevät samalla viikolla. Sen jälkeen kyselin tuotteita monta kertaa ja sanoin, että en tarvitse tuotteita, jos tulevat myöhässä. Vastausta ei kuulunut. Pari päivää sitten hoksasin googlettaa firman ja löysinkin runsaat negatiiviset palautteet. Tässä vaiheessa oletin jo, että tuotteet eivät tule ollenkaan tai tulevat myöhässä. Seuraavaksi lähti vihaista postia firmaan ja sanoin, että ilmoitan kuluttajasuoja-asiamiehelle ja rikosilmoituksen teen, jos en saa rahoja takaisin. Yllätyksekseni sain vastaukseksi paketin seurantatunnuksen ja että paketin voi hakea seuraavana päivänä postista. Muuten paketti oli ok, mutta kakunkoriste oli väärä. Olin kuitenkin kerennyt hankkia uuden kakunkoristeen, koska oletin, että tuotteet eivät tule ajoissa. En siis suosittele kenellekään. Itselle tuli turhaa ressiä tuon takia.

    • NEVÖ EVÖ

      ÄLÄ IKINÄ TILAA BRIDEZILLASISTA MITÄÄÄN!

      USEITA VALITUKSIA KULUTTAJA ASIAMIEHELLÄ, ITSE MYÖS VALITIN JA SITÄ KAUTTA KOETAN SAADA USEITA SATOJA EUROJA SIELTÄ TAKAISIN, KUN EI KERTA KOSKAAN TAVAROITAKAAN SAAPUNUT. RAHA KYLLÄ KELPASI.

      FIRMALLA EI OLE KAIKKI TIEDOT KUNNOSSA, JA JOTAIN HÄMÄRÄÄ ON TOIMINNASSA. NÄIN KERROTTAAN KULUTTAJAVIRASTOSTA.

    • PIMPAMPOM

      HEI, ÄLKÄÄ TILATKO BRIDEZILLASISTA! MULLA JÄI YLI 300 EUROA SINNE,YLI 3 KK:TTA OLEN PUKUA JA KORISTEITA ODOTTANUT,NYT EIVÄT OLE ENÄÄ S-POSTEIHIN VASTANNEET KUUKAUTEEN,MUUTAMAN KERRAN VÄITTIVÄT ETTÄ ON LÄHETETTY JA KATSOVAT POSTITUSTIETOJA JA ILMOITTAVAT SITTEN,EIVÄT IKINÄ ILMOITTANEET...HÄMÄRÄÄ...KULUTTAJA-ASIAMIES OLI YHTEYDESSÄ PULJUUN S-POSTIN VÄLITYKSELLÄ,MUTTA HE EIVÄT REAGOINEET,PYYSIN KAUPAN PURKUA JA RAHOJA TAKAISIN,EIPÄ OLE NÄKYNYT!!! TEIN RIKOSILMOITUKSEN!!! TEHKÄÄ KAIKKI KANSSASISARET RIKOSILMOITUS,ETTÄ TUOLLAISEEN SAADAAN PISTE!

      • Paska BRIDEZILLA!!

        Samat koemukset...huijari firma!!!! Ihme että sivut saa olla auki tästä huolimatta!!!!!!


      • Bambsu

        Kuulostaa kovin samanlaiselta kokemukselta,miten ystävälleni kävi!! Firma on ihan huijausta ARG :/ toimintaan on saatava loppu tavalla taitoisella!!


    • Maijainen

      APUA! Kiitos vinkistä! Oon tilaamassa vanhojentanssi pukua ja mietin tuota BZia mutta ehdottomasti jää väliin. Löysin ihanan puvun www.myday.fi, onko kellään siitä hyviä vai huonoja kokemuksia?

    • _peppi_

      sama juttu täällä!!!
      yli 3 kk odotellut pakettia eikä ole kuulunut mitään! sähköposteihin vastaaminen loppui kun sanoin tekeväni rikosilmoituksen! bridezillas on huijari yritys!!!!!

    • bridez

      Älkää ikinä tilatko tuolta mitään!! Ja kertokaa kaikille ystävillenne! Aivan käsittämätön puoskarifirma. Onneksi en tilannut hääpukua tuolta, kesäkuun alussa tein tilauksen, ja maksoin myös. En ole saanut yhteenkään viestiin vastausta, nyt lähti virallinen reklamaatio,ja jos mitään ei kahteen viikkoon kuulu,vien asian kuluttajariitalautakuntaan. Olkaa yhteydessä kuluttajaneuvojaan, jos teillä on sama tilanne. Siellä oli useita valituksia ko. firmasta. Tuollainen toiminta on pakko saada loppumaan!!

    • huijari bridezilla

      juu ei oo tilauksia näkynyt yli kahteen kuukauteen ja tavarat on maksettu. Kannattaa olla yhteydessä kuluttaja-asiamieheen sekä tehdä rikosilmoitus jos on maksanut tavarat. Itse ainakin näin tein. Ja jos tavarat vielä joskus postissa tulee vaadin rahat takaisin myös sillon, koska tavara ei tullut sovitussa ajassa. aivan hanurista tämmönen!!!

    • Tinsulate

      Sama juttu täällä! Maksoin fimalle 75 euroa hunnusta ja saippuakuplista ja kun aloin sähköpostin välityksellä kyselemään tuotteita, en ole saanut minkäänlaista viestiä! Kun tajusin, etteivät maksamani tuotteet saavu ikinä perille ennen häitäni, lähdin paniikissa ostamaan edellisenä päivänä huntua ja saippuakuplia. Olen laittanut vihaisen mailin huijaripuljulle ja vaatinut rahojani takaisin mutta vastausta ei ole kuulunut. Aion myös ottaa kuluttaja-asiamieheen yhtettä ja tehdä tarvittaessa rikosilmoituksen.Aivan käsittämätöntä toimintaa ja kaduttaa, etten tajunnut käydä katsomassa yrityksestä kirjoitettuja juttuja ennen tilaustani.

    • Huijattu olo

      Samoin minäkin olen joutunut odottelemaan pakettia jo useamman viikon, vaikka luvattiin toimittaa viikon toimitusajalla. Viesteihin ei vastata lainkaan. Kohta asia muuttuu poliisiasiaksi ellei tilausta kuulu! Häät ovat pilalla ellen saa koristeita. Pahinta että tilaus on jo maksettu :(

    • Morsian elokuu 2011

      Sama laulu, valitettavasti. Olen tilannut tiaran (onneksi en mitään muuta) ja maksanut se jo yli kuukausi sitten. En ole saanut minkäänlaista ilmoitusta tuotteestani tai sen maksamisesta, häät lähestyvät eikä ole mitään kuusaa siitä että tuleeko tiarani vai ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Ottaa päähän niiiiiiiiiiiiiiiiiin lujaa!!!! Olisi pitänyt lukea vähän tietoja firmasta ennenkuin lähtee häähuuruissaan tilailemaan mitään.

      Taidan joutua vielä etsimään toisen tiaran ennen häitä. Vaikka ei kyse ole suuresta summasta, aion ottaa kuluttajasuojaan yhteyttä, jos en tuotettani saa ajallaan.

      Naimisiinmeno ja hääjuhlien järjestäminen on useimmille morsiammille ihanaa (ja stressaavaakin) aikaa josta tulisi nauttia, mutta juuri tällaiset omahyväiset ihmiset saavat pilattua kaiken. Menee luotto samalla muihinkin saman alan yrittäjiin.

      Tilasin samana iltana Korukamari.fi:stä hiuskoristeet itselleni ja hups vaan... tilaukseni oli postilaatikossa KAHDEN PÄIVÄN KULUTTUA! Korukamarilla homma toimii ja suosittelenkin sitä kaikille lämpimästi.


      ÄLKÄÄ TILATKO BRIDEZILLASTA MITÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Jep jep

      Enirosta löytyy yrityksen antamalla puhelinnumerolla naispuolinen yhteyshenkilö? En laita nimeä täydelisenä koska voi olla tahallaan anettu huijjaustiedot.

      Tietäv***-säyn*** Marjo

      0451265087 (Saunalahti)

      Gunnel Nymanin Katu **** 00560 HELSINKI

    • että näin

      "Olemme joutuneet sulkemaan sivumme niihin kohdistuneen ilkivallan ja terveydellisten seikkojen vuoksi.
      Emme ota enää uusia tilauksia vastaan.
      Vielä avoinna olevat tilaukset pyrimme vielä toimittamaan normaalisti mahdollisimman nopeasti."

      ilmeisesti minun ja yli 40 muun rikosilmoitus kannatti, kun on nettisivut suljettu. itse sain rahani takaisin, tosin yli 3kk taistelun jälkeen.

    • Las3r

      Tilasi puvun viime joulukuussa tämän elokuun häitä varten. Sain puvun väärän kokoisena viiden kuukauden kuluttua, pyysin uutta jonka sain kolmessa viikossa. Palautin vanhan ja jäin odottelemaan palautusrahojen tuloa tilille. Rahoja en ole paketin lähetyksestä saanut ja puvussa oli ompelijalla korjattavia vikoja mutta sainpa puvun häihin.
      Olen pahoillani niiden puolesta jotka ovat joutuneet pettymään. Itselläni kaikki kääntyi loppujen lopuksi hyvin, Puku oli kaunis ja sopiva.
      Firmalla on ollut vaikeuksia, löytyy yritystietoja selaamaalla ties minkälaista omgelmaa.

    • raivoissaan

      Bridezillasin uusi nettikauppa on fiini friiari, jolla on ihan samanlaiset sivut kuin bridezillasilla. Niiden sivut toimii edelleen, vaan sähköposti ei.

      Bridezillasin tilaus maksettu eikä näy eikä kuulu, 3 kk sitten tilattu, 2 vk piti olla toimitusaika. Sähköpostiosoite suljettu, äsken yritin hiillostaa tämän fiini friiarin kautta, mutta myös sieltä sähköpostit palautuu takaisin, koska osoitetta ei oikeasti ole olemassakaan.

      Sympatiat vaan kaikille tilanneille, en usko, että ikinä rahojamme takaisin saamme, tuotteista nyt puhumattakaan.

      V'tuttaa niin maan p'rkeleesti!

    • petosepäily

      NYT VAAN KAIKKI RIKOSILMOITUKSIA TEKEMÄÄN JA VAATIMAAN RAHOJA TAKAISIN EXTRANA VAIVAKORVAUKSENNE TIETYSTI! ITSE TEIN HETKI SITTEN RIKOSILMOITUKSEN JA NYT ODOTETAAN..

    • !?

      Täälläkin yksi tilanneista, rikosilmoitustehty jo n. kuukausi sitten ja vasta tuli postitse kirje, jotta asiaa ei lähdetä viemään eteenpäin vajaan 60€ takia. Asianimekkeenä lievä petos. Ilmeisesti asiaa ei auttanut vaikka samalla asialla on useampiakin henkilöitä? :O

    • Entä jos sittenkin

      Ai, minulle taas poliisista juuri soittivat että kaikki rikosilmoitukset on keskitetty Helsingin poliisille, joka tutkii asiaa ja että tämä petosjuttu on nyt menossa oikeuteen, sillä rikosilmoituksia on "todella paljon". Me rikosilmoituksen tehneet olemme jokainen erikseen asianosaisina, joille kantaja (syyttäjä) vaatii korvauksia eli siis minun tapauksessani ainakin tuo huijattu rahasumma takaisin. En tiedä sitten onko jotkut pyytäneet jotain myös yhteydenottoyrityskuluista ym.

      Minun menettämäni summa oli noin 200 euroa.

      Poliisi kertoi myös, että kaikki kolme sivustoa Bridezillas, Fiini Friiari ja Dreaming black on suljettu nyt heidän toimestaan.

      Mutta voi, nyt tuo sinun viestisi sai minut epäilemään asiaa...

      Mistä poliislaitokselta sulle kirje tuli? Ehkä asia on vasta äskettäin siirtynyt Helsinkiin ja paljastunut jutun laajuus?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe