Olen jo jonkun aikaa tiedustellut useita kuntosaleja ja useimmissaa on 15 tai 17-vuoden ikäraja. Olen kuitenkin kuullut että nuoremmatkin ovat päässeet salille, en kyllä tiedä kuinka paljon oli totta, ja olivatko hekin erikois luvan alla. Joten tässä mietin pääsisikö 14-vuotias salille mieluiten pääkaupunki seudun ohessa, jos on. Jossei yksin ole sallittua niin vaikka toisen valvonnassa.
Kuntosali nuorelle ?
3
341
Vastaukset
- Kuntoilijatyttö :D
Mulla sama haluisin hirveesti salille treenaamaan ku ei kotona treenamine enää nii hirveest tunnu. Tosi idiottimaista ettei muka voi päästäsalille jos on alle 15 tai jtn sellast!!! Sori kauheesti en vaan osaa auttaa sua yhtään koska en tosiaan tiiä mis ois semmosii paikkoi, mut mä oon ainaki päässy aik monta kertaa mun iskän työ paikan salille. Eli jos sun vanhemmat käy töissä nii mee kokeilee jos niil on siel kuntosali :) Ja vastatkaa pliis tähä juttuu haluisin nii tietää mis ois semmosii paikkoi.
- Abrahadabra420
Kyllä se vaan niin on että useimmissa paikoissa on vähintään se 15 ikäraja.Se on jo ihan turvallisuus syistä.Mutta vanhempien kanssa kyllä saa mennä.Tai jonkun vanhemman henkilön seurassa.
- JuhanaTikkanen
Hei, meille David Fitness Club Myyrmäkeen pääsee treenaamaan jo 14-vuotiaana. Lue tästä lisää: https://www.davidfitnessclub.fi/palvelut/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716257- 1355648
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4733509Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1111892- 381296
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 681098
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471004Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110932Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54900