Naista ei kiihota alaston mies. Jos vetkutat ja hetkutat itseäsi ja elimiäsi alasti naisen edessä, voin olla varma että 99% naisista katsoo sinua lievästi inhoten. Boxerit tai farkut jalassa tilanne on aivan toinen. Täysalastomuus pannaan miesten kohdalla!
Miehet, tiesittekö tämän naisista?
27
1226
Vastaukset
- Petteri Mutakuono
ettei kyllä alaston mies kiihota miestäkään. Kun on saunallinen miehiä munasillaan, niin se on niitä hetkiä jolloin on seksi kaikista vähiten mielessä.
Mutta. Eipä ole alaston nainenkaan pakosti kovin kiihottava. Toosa nyt vaan ei ole esteettisesti naisen paras kohta. Ja tissitki, jos ne roikkuu jossain navan korkeudella, on paremmat liivien kanssa. Ei pidä paikkaansa.
- totuus naiselta
Sulla on sit erikoinen eukko joka lukeutuu niihin aniharvoihin joita alaston ukko kiihottaa. Eihän siin mitään. Nauti sinä vetkutteluista =)
totuus naiselta kirjoitti:
Sulla on sit erikoinen eukko joka lukeutuu niihin aniharvoihin joita alaston ukko kiihottaa. Eihän siin mitään. Nauti sinä vetkutteluista =)
suurin osa naisista tykkää pippelistä
- totuus naiselta
relaxed_eyes kirjoitti:
suurin osa naisista tykkää pippelistä
Suurin osa naisista ei pidä täysin alastoman miehen KATSELUSTA. Kyllä se pippeli hyvälle tuntuu, se täytyy myöntää.
- Mega Mies
Suurin osa naisista ei pidä täysin alastoman miehen KATSELUSTA. Kyllä se pippeli hyvälle tuntuu, se täytyy myöntää.
Sinulla on jonkinasteinen penisfobia. Suuseksikin on varmaan ihan kaameeta kun penis on jotenkin kamala. Ei ole helppoa olla estynyt kun tarvii sitä täällä mainostaa :)
- bluikkis..
ainaki tykkään kattella kultaani alasti..nam :) ihaninta mitä voi olla!
- -Hymypoika-
Näissä hyvinvointiasioissa ei ole varaa sählätä. Siksi pelaan aina varman päälle ja korvaan naisen vaivat rahalla.
- kuhiuhu
Ja naista ei kiinnosta miehen logiikka- nimisellä moraalittomalla palstalla lukea karvanoppamiesten näkemyksiä _etenkään_ seksistä. Muutenkaan mä ainakaan ole koskaan havainnut mitään elinten ketkuttelijoita, enkä mene sänkyyn kuin laadukkaan miehen kanssa. Tottakai joskus teininä olin tyhmä, eli vaikken juuri makaamisia harrastellutkaan, koskei mua revan levittelijäksi ol kasvatettu, niin silti ykskin psykopaatti ahdistelee mua yhä vielä tänä päivänä tällä ihmeellisellä friikkifoorumilla - se on sellainen lyhyt ja hamaapton puhelinmyyjä *reps* ja sen tiedän siitä, että se mainitsee mun nimeä joskus, vaikkei sentään koko nimeä. Varmaan sama vajakki, joka hysteerisenä huuteli mulle täll palstalla - ja se sama sekopää, joka linkitteli vastineissaan mulle psykopaattisia kuvia. Ja sit voi olla joitakin kaunaisia miehiä, jotka olen hyllyttänyt ja jotka ehkä inhoais mua mielellään, jos joku mielisairas esiintyy mun puolestani tällä foorumilla. Ne ei älyn eliittiä sitten jokatapauksessa olisi, jos siten. Kenenkään ei kuulu tietää mun henkilöllisyyttä, ei kenenkään tältä teidän epäsosiaalisten amisten palstalta....
Amiksista kielii jo toi farkkuinnostus... Ikäänkuin muka miehet ei pukeutuisi muihinkin, kuin 1800-luvun duunariasusteeseenkin tai joihinkin nykynuoroson lököhopparikalsarit- vilkkuu epäseksikkäisiin telttoihin tai mielisairaiden natsien asusteisiin, mikä siis kouluttamatoman luokan jäkikasvulle sekin viimeksi mainittu on ominaista. Muutenkin on sairasta yrittää vetää täysjärkisiä lukijoita mielisairaiksi häiriintyneillä aloituksilla.Se, että jos mä vastaan tohon sontaan keskustelupalstalla ja mulle tuntemattomien ihmisten keskellä, ei tarkoita ainakaan sitä, etä MINÄ olisin kaheli.
Itse en laatis minnekään yhtäkään keskustelun aloitusta, jollen osaisi laatia normaalijärkisten ihmisten sivistynyttä sellaista. - rose18
olenko minä aina näissä pienimmissä prosenteissa aina..
pidän varsinkin miestäni katsoa alasti, kosketella ja peräti nuuhkia.. - jaa,
ne on jotenkin estoisia sellaiset naiset, jotka inhoa tuntevat omaa alastonta miestä katsellessaan.
- eräsykkönen
tykkään katsella alastonta ja vähän vaatetettuja miehiä.
- Karjultakajahtaa
eräsykkönen kirjoitti:
tykkään katsella alastonta ja vähän vaatetettuja miehiä.
Älkää naiset tehkö meitä miehiä seksuaaliobjekteiksi. Tollanen on sikamaista feminismiä nähdä miehet vain panokoneina tai alastomina. Meillä on myös ajatuksia.
- rose18
Karjultakajahtaa kirjoitti:
Älkää naiset tehkö meitä miehiä seksuaaliobjekteiksi. Tollanen on sikamaista feminismiä nähdä miehet vain panokoneina tai alastomina. Meillä on myös ajatuksia.
ompa miehet ihanii...
tiennyt tuota.
Ok, se vetkuttelu ja hetkuttelu kuulostaa.. noh :D
Mutta kyllähän alaston mies kiihottaa, toki ihan riippuu miehestä, kuka ja millainen se on.- Timmi Kissa -83
Tottakai naista kiihottaa alaston hyvännäköinen mies. En nyt puhu siis mistään itsestääpaljastelijoista :D
Ei minulle miehen vehjekkään mitenkään epäseksikkäältä näytä, vaan ihan luonnolliselle ta jopa komeelle. seksiä mun kanssani. Pitäskö sen vuoksi ryhtyä munkiksi?
monte24 kirjoitti:
et 1% vaan tän planeetan naisista haluaa sua???
Sellanen 27% on raja jonka meikän itsetunto kestää.
Jossain määrin samaa mieltä. Alastomana muniaan hetkutteleva mies lähinnä aiheuttaa naurunpyrskähdyksen (tilanne kuten tässä videossa kohdassa 1.49) mutta ei ainakaan kiihota.
http://www.youtube.com/watch?v=c2YA_ic_-y8&feature=related
Jos se on joku tuntematon puskastahyppääjä niin sitten ainakin inhon, pelon, vihan ja suuttumuksen tunteita.
-Makkarissa naku mies kiihottaa mutta yleisesti ottaen jos puhun esteettistä kauneusilmääni hivelevästä kuvasta tai kiihottavasta, niin kyllä se edelleen on tosiaan se paidaton mies farkuissaan kaikkein kiihottavin.
Niin että jossain kohtaa olen samaa mieltä paitsi että kyllä se tietyssä kohtaa kiihottaa sekin.. naku mies mutta aika vähissä on ne kohdat. Vaikkapa videoissa ja kuvissakin tuntuu että eroottisempia ovat juuri farkkukuvat.oltiinaikoinaan silloisen naisystäväni kanssa saunomassa mun luona ja poistuin aiemmin makkariini pukeutumaan.
no aattelin pikaisesti ottaa alastonkuva ittestäni ja laittaa alastonkuvani tietokoneeni taustakuvaksi.
menin sit oottamaan rappujen yläpäähän oven taakse et ku naisystävä menee miun makkariin pukeuumaan niin miten se reagoi taustakuvaan,no reagoi reagoi hirveellä naururyöpyllä miun upeaan alastonkuvaani :(
en ole vieläkään selvinnyt tuosta traumaattisesta kokemuksesta,nyyhmonte24 kirjoitti:
oltiinaikoinaan silloisen naisystäväni kanssa saunomassa mun luona ja poistuin aiemmin makkariini pukeutumaan.
no aattelin pikaisesti ottaa alastonkuva ittestäni ja laittaa alastonkuvani tietokoneeni taustakuvaksi.
menin sit oottamaan rappujen yläpäähän oven taakse et ku naisystävä menee miun makkariin pukeuumaan niin miten se reagoi taustakuvaan,no reagoi reagoi hirveellä naururyöpyllä miun upeaan alastonkuvaani :(
en ole vieläkään selvinnyt tuosta traumaattisesta kokemuksesta,nyyhÄlä yritä, vitsinä sä sen kumminkin laitoitkin :D
Tai jos se kuvitteli että pidät tosiaan oman koneesi taustakuvana omaa alastonkuvaasi.. ähhhähhäää.. ei muuta kuin nauraa :D
- mölfslk
Mä oon kanssa samaa mieltä ja eri mieltä. Tosin uskon, että aloittajakin tarkoitti tätä eikä sitä että alastomuus aina olisi inhottavaa. Eli:
Se alastomuuden tunkeminen toisen silmille (juuri nää helikopterit naisen naaman edessä ja hekotus päälle :D) ei ole kiihottavaa. Huvittavaa se voi kyllä olla, itselle ei oikeastaan tulisi mieleenkään, että mies sillä yrittäisi kiihottaa. Sanotaan nyt kuitenkin, että vaikka onkin huvittavaa niin ei niin HAUSKAA, että suosittelisin kauheasti harrastamaan.
Sitten taas alastomuus ihan luonnollisissa tilanteissa, vaikkapa suihkuun mennessä, tietenkin seksissä jne on hyvä juttu. Eli ei se alastomuus aina ja kaikkialla ole negatiivinen juttu, mutta sellainen lapsellinen kekkalointi ja genitaalien esittely taas on jo ainakin siellä negatiivisen rajoilla. Täytyy kyllä sanoa, että itseänikin enemmän sytyttäisi nähdä mies boksereissa liikuskelemassa asunnossa, jos vertaa siihen että ihan alasti olisi.
Tätä VEIKKAAN aloittajankin tarkoittaneen...- Petteri Mutakuono
kuinka sivistyneessä seurassa sä liikutkaan, jos sulle tehdään helikoptereja? Onko nämä jotain akateemisen maailman erikoisuuksia?
- mölfslk
Petteri Mutakuono kirjoitti:
kuinka sivistyneessä seurassa sä liikutkaan, jos sulle tehdään helikoptereja? Onko nämä jotain akateemisen maailman erikoisuuksia?
Heh, no ei niitä onneksi tehdä :D
Mutta joskus on tullut sitäkin nähtyä.
Eikä sivistyneenkään nyt tarvi tosikko olla, en nyt mitään satunnaista helikopteria kuolemanvakavasti ottaisikaan vaikka vakavahenkinen akateemikko sellaisesta pöyristyisikin :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466