Tällä palstalla useissa kirjoituksissa sanotaan, että nainen saa aina miehen ja annetaan ymmärtää että on
" helppoa" olla nainen.
Nainen varmaan saakin aina miehen jos haluaa seksiseuraa, mutta jos haluaa parisuhteen ja
rakastavan puolison, niin tuskinpa on naisilla sen helpompaa kun miehilläkään.
Saako nainen aina miehen?
38
848
Vastaukset
- bububu
Aloittajan viestiä on helppo tarkastella kysymällä "kuinka moni yksinäinen mies olisi valmis parisuhteeseen"
- aasdfkkkkk
Tätä palstaa lukiessa tulee sellainen kuva, että aika moni yksinäinen mies haluaisi ensisijaisesti olla "panomies", YTM tms. Parisuhteet ovat heille sekundaaria.
- Fskmlkfelkmwefefw
aasdfkkkkk kirjoitti:
Tätä palstaa lukiessa tulee sellainen kuva, että aika moni yksinäinen mies haluaisi ensisijaisesti olla "panomies", YTM tms. Parisuhteet ovat heille sekundaaria.
Haluaisimme olla EDES panomies. Suhteen tavoittaminen tuntuu ATM:nä niin utopistiselta että se "mitäänsanomattomampikin" vaihtoehto on ihan hyvä vaihtoehto.
ATM:n pallit ovat sitäpaitsi kroonisesti halkeamispisteessä joten panetus on aina pinnassa oleva aihe.
ATM on seksuaalisesti turhautunut, emotionaalisesti täyttymätön yksinäinen mies. Häneltä puuttuu kaikki, ja alitajunnassa seksi on voimakas vietti. Onko siitä nyt jotenkin vaikea laskea että ensimmäinen mieleenjuolahtava asia on pillu ja jos sitä joskus saisi se olisi helvetin hienoa ja sitten ehkä mieleen juolahtaisi muutakin kun ei enää paneta?
En koskaan tajua että miesten seksuaalisiin turhautumiin täydellinen lääke löytyy naisen jalkovälistä. Mä en tajua miksei sinkkunaiset tajua kuinka paljon heillä on mahdollisuuksia lievittää mieheltä kaikenlaisia ahdistuksia - nimenomaan mieheltä joka EI SAA, kun taas sellainen mies joka saa voikin olla rennon rempseä koska elämä on huolta vailla ja vanne ei kiristä.
En tajua miksi suhteita haluavat sinkkunaiset ei käytä tätä hyväkseen? Onks ne vähän tyhmiä? Heidän tulisi ARVOSTAA MIEHEN PANETUSTA kun se tapahtuu oikeasta syystä. Naisella on lääke siihen. Lääkitkää ongelmaa, älkää aiheuttako niitä tuomitsemalla. Ymmärtäkää oiretta, kehittäkää tajuamista. - ellastella
Fskmlkfelkmwefefw kirjoitti:
Haluaisimme olla EDES panomies. Suhteen tavoittaminen tuntuu ATM:nä niin utopistiselta että se "mitäänsanomattomampikin" vaihtoehto on ihan hyvä vaihtoehto.
ATM:n pallit ovat sitäpaitsi kroonisesti halkeamispisteessä joten panetus on aina pinnassa oleva aihe.
ATM on seksuaalisesti turhautunut, emotionaalisesti täyttymätön yksinäinen mies. Häneltä puuttuu kaikki, ja alitajunnassa seksi on voimakas vietti. Onko siitä nyt jotenkin vaikea laskea että ensimmäinen mieleenjuolahtava asia on pillu ja jos sitä joskus saisi se olisi helvetin hienoa ja sitten ehkä mieleen juolahtaisi muutakin kun ei enää paneta?
En koskaan tajua että miesten seksuaalisiin turhautumiin täydellinen lääke löytyy naisen jalkovälistä. Mä en tajua miksei sinkkunaiset tajua kuinka paljon heillä on mahdollisuuksia lievittää mieheltä kaikenlaisia ahdistuksia - nimenomaan mieheltä joka EI SAA, kun taas sellainen mies joka saa voikin olla rennon rempseä koska elämä on huolta vailla ja vanne ei kiristä.
En tajua miksi suhteita haluavat sinkkunaiset ei käytä tätä hyväkseen? Onks ne vähän tyhmiä? Heidän tulisi ARVOSTAA MIEHEN PANETUSTA kun se tapahtuu oikeasta syystä. Naisella on lääke siihen. Lääkitkää ongelmaa, älkää aiheuttako niitä tuomitsemalla. Ymmärtäkää oiretta, kehittäkää tajuamista.Onhan tuossa jotain rehelisyyttä ja logiikkaakin, mutta tuntisin itseni halpa-arvoiseksi, jos olisin ensisijaisesti panoalusta ja vasta sitten (mahdollisesti) mies voisi vanteen kiristyksen hellitettyä ajatella suhdetta.
Ja onhan naisillakin seksuaalisia tarpeita... Mutta mies pystyy kai usein helpommin toteuttamaan seksuaalisuuttaan ihan tuntemattomankin kanssa. Siis panemaan, jos jonkun vain saisi. - ellastella
ellastella kirjoitti:
Onhan tuossa jotain rehelisyyttä ja logiikkaakin, mutta tuntisin itseni halpa-arvoiseksi, jos olisin ensisijaisesti panoalusta ja vasta sitten (mahdollisesti) mies voisi vanteen kiristyksen hellitettyä ajatella suhdetta.
Ja onhan naisillakin seksuaalisia tarpeita... Mutta mies pystyy kai usein helpommin toteuttamaan seksuaalisuuttaan ihan tuntemattomankin kanssa. Siis panemaan, jos jonkun vain saisi.Ja hyvää informaatiota mulle siltä varalta, jos joskus uskallan laittaa deitti-ilmoituksen nettiin. Miehiä siis usein ihan vaan panettaa. En mä tiedä mitä mä sillä tiedolla tekisin, mutta hyvä tietää.
En ole haka näissä miesasioissa. ellastella kirjoitti:
Onhan tuossa jotain rehelisyyttä ja logiikkaakin, mutta tuntisin itseni halpa-arvoiseksi, jos olisin ensisijaisesti panoalusta ja vasta sitten (mahdollisesti) mies voisi vanteen kiristyksen hellitettyä ajatella suhdetta.
Ja onhan naisillakin seksuaalisia tarpeita... Mutta mies pystyy kai usein helpommin toteuttamaan seksuaalisuuttaan ihan tuntemattomankin kanssa. Siis panemaan, jos jonkun vain saisi."Mutta mies pystyy kai usein helpommin toteuttamaan seksuaalisuuttaan ihan tuntemattomankin kanssa. Siis panemaan, jos jonkun vain saisi."
Mä en pystyny ja sen takia varmaan syrjäydyin noista jutuista.Fskmlkfelkmwefefw kirjoitti:
En tajua miksi suhteita haluavat sinkkunaiset ei käytä tätä hyväkseen? Onks ne vähän tyhmiä? Heidän tulisi ARVOSTAA MIEHEN PANETUSTA kun se tapahtuu oikeasta syystä. Naisella on lääke siihen. Lääkitkää ongelmaa, älkää aiheuttako niitä tuomitsemalla. Ymmärtäkää oiretta, kehittäkää tajuamista.Ja mistäköhän pitäisi sitten erottaa se mies, joka ei saa ja se, joka väittää ettei saa?
Kenen tahansa kanssa? Millaiseen tahansa suhteeseen? Jos sanotaan, että sulle tuodaan nainen, jonka kanssa sä oot (uskollisesti) seuraavat 5 vuotta, niin joukko kutistuu veikatakseni aika ratkasevasti.
- ellastella
On paljon syitä siihen, miksen saa miestä. Yksi olennaisimpia on se, etten halua pelkkää seksiseuraa. Tosin pikkuhiljaa ja joskus tuntuu, olisiko se sitten ainut vaihtoehto mulle: olisi edes jotain.
On ikävän yleistä, että miehet eivät tajua, etteivät kaikki naiset kaipaa "pelkkää" seksiseuraa, että pikainen seksisuhde ei anna naiselle välttämättä paljon mitään. Miehet puhuvat naisen "iskemisestä" ja miehistä, jotka lähtevät jonkun naisen kanssa baarista. Plääh. En haluaisi sellaista miestä.
Haluaisin just nyt olla sohvalla ja kattoa telkkaria jonkun miehen kainalossa, sylissä. Sen sijaan istun yksinäni läppäri sylissäni ja naputtelen tätä.
Ja haluaisin että minusta voisi pitää... Että joku pitäisi minusta.
Miksi sitten naputtelen täällä tätä kommenttia yksinäni?
Syrjäytynyt. Monin tavoin ja moninkertaisesti. Ei ole sosiaalisia kuvioita ollenkaan, paitsi netti ja tv:n katselu, kaupan kanssa... Eikä täältä pääse pois. Olen yrittänyt, mutta ei pääse niin ei pääse. Olen jo hyvin väsynyt oikeasti, vaikka jostain kumman syystä, oloni on toisinaan oudon riehakas.
Pohjallani on mustaa ja kovaa jäätä. Kuollutta. Yksinäistä. TOIVOTONTA. Ei ulospääsyä.
Olennainen syy miehettömyyteeni on varmaan se, että putosin pois sosiaalisista kuvioista jo varhain. Oikeastaan jo syntyessäni, niin karmeaa kuin se on. Sosiaaliset suhteeni ovat aina olleet hyvin vähäiset tai olemattomat, esim. lapsena ei saanut olla ystäviä, kotiin ei voinut tuoda ketään. Se jo syrjäytti. Plus moni muu asia silloin ja myöhemmin. Olen ollut ystävyyssuhteiden luomisen ja yhteiskunnassa pärjäämisen suhteen paljon ihan vain osaamaton, tajuamaton ja heikkoitsetuntoinen.
Olen vihannut vuosien mittaan paljon ulkonäköäni, sitä että olen ruma. Se olisi helpoin syy. Ilmeisin syy. Nykyään tuntuu, etten osaa sanoa ulkonäöstäni yhtään mitään. Jos joku kysyisi, miltä näytän, minulla ei olisi mitä vastata. Kuka sen tietää? Minulla ainakaan ei ole mitään käsitystä enää. Ei mitään. Tyhjää. En osaa arvioida, vaatimukset ovat liian moninaiset ja suuret.
Että saako nainen aina miehen. Ei. Miestä saa varmaan, mutta ei miehen. Luulisin, että petolinnunpyllyruma ja paksu nainen kelpaisi kuitenkin jollekin känniselle vai?
En halua olla se joka "isketään". Ehkä itsetuntoni on liian heikko sellaiseen, rohkeuteni vähäinen. Kai miehetkin ole ihmisiä, joiden kanssa voisi jutella ja olla läheinen vai... Mutta karu tosiasia on se, että minä kelpaisin kai vain jollekin känniääliölle yhdeksi yöksi. Onko se muka jokin hyvä asia?- Yx kax koo
No tuota.
Tähän voin vain todeta että jos olet lihava niin laihduta, liiku, ole pikkaisen edes pirteä ja näytä itsesi ulkomaailmalle. Miehiä tulee ja varmasti paljon.
Katsos kun ongelma on se ettette te naiset tajua että sillä seksillä se suhde usein "ostetaan".
Se kertoo siitä että te olette seksuaalisesti haluttuja ja voitte valita sen perusteella kumppania.
Entäs miehellä?
Ketään ei välttämättä edes kiinnosta se seksi joten seksuaalisesti ei ole haluttu. Siitä on vaikea sitä suhdettakaan rakentaa.
Tunnen erään naisen jonka tuttava olen. Olen häntä yrittänyt joskus "iskeä". Pyytää kahville siis.
Hän oli taannoin varattu jota en tiennyt muttei häntä sinkkunakaan kiinnostanut. Varmasti kuitenkin huomio kelpasi. Hänellä on varaa mistä valita. Pari sataa facebook kaveria joissa reippaasti on miehiä ja niitä on vain ilmaantunut lisää ja lisää kun on ollut sinkkuna.
On ihan perusnätti nainen ja liikunnallinen. Mitäs noin naisena ajattelet että sinut laitettaisiin kilpailemaan jostakin tuttavamiehestä jota piirittäisi kymmeniä ellei satakunta miestä?
Hänen ei tarvitse nostaa pikkusormeakaan ja alkaa tapahtua kuhinaa, minun miehenä joka on myös liikunnallinen pitää yrittää vähän joka sun paikasta löytää edes jotenkin omiin kriteereihin sopiva nainen.
Luuletko että noista jokainen mies on vain seksin perässä? - kahraum
"Ja haluaisin että minusta voisi pitää... Että joku pitäisi minusta."
Mun ongelma taas on se, että rakastin tosissani aviomiestäni, jonka menetin toiselle naiselle jo vuosia sitten. Kun rakkauden on kerran kokenut, muu ei riitä. Mulle ei siis riitä se, että "mies tykkää minusta ja mä hänestä."
Sitä rakkautta taidan odottaa elämäni loppuun asti... :(
Mutta en halua vähempäänkään tyytyä. Vai pitäisikö? - Yx kax koo
Esimerkiksi minulle ei olisi mikään ongelma että joku on syrjäytynyt jne. saattaisi olla jopa hyväksi jos nainen on vain persoonallinen eikä minulle kiukuttele.
Ylipaino on ongelma ja sille voi tehdä jotain. Minä epäilen syvästi että muuten olisit petolinnunpyllynruma.
Henkilökohtaisesti minulla ei ole myöskään hajua mistä voisin kumppanin löytää, varsinkaan sellaisen jonka kanssa suhde tulisi kysymykseen pitkällä tähtäimellä. Se on se hankala homma.
Enkä ole syrjäytynyt jota harmittelen sinun ja monien muiden osalta, tosin aika pienet on sosiaaliset piiritkin.
Mutta näissä asioissa puhutaan keskimääräisistä asioista. - Yx kax koo
kahraum kirjoitti:
Mun ongelma taas on se, että rakastin tosissani aviomiestäni, jonka menetin toiselle naiselle jo vuosia sitten. Kun rakkauden on kerran kokenut, muu ei riitä. Mulle ei siis riitä se, että "mies tykkää minusta ja mä hänestä."
Mutta en halua vähempäänkään tyytyä. Vai pitäisikö?"Mun ongelma taas on se, että rakastin tosissani aviomiestäni, jonka menetin toiselle naiselle jo vuosia sitten. Kun rakkauden on kerran kokenut, muu ei riitä. Mulle ei siis riitä se, että "mies tykkää minusta ja mä hänestä.""
Lyhyesti.
Tiedätkö mistä rakkauden tunnistaa? Että toinen rakastaa myös takaisin.
Voisit kysyä itseltäsi että rakastiko tuo mies sinua oikeasti ja onko tuollainen marttyyrin rakkaus oikeasti sen arvoista jos hän lähti toisen ihmisen matkaan?
Kaipaatko jotain tunnetilaa jota ei ole tulevaksi vai toista ihmistä jota ehkä opit rakastamaan?
Rakkaus usein on tykkäämistä, ei mitään palavaa intohimoa. - Yx kax koo
kahraum kirjoitti:
Mutta en halua vähempäänkään tyytyä. Vai pitäisikö?"Mutta en halua vähempäänkään tyytyä. Vai pitäisikö? "
Valitsen muuten itse mikä tahansa päivä tuollaisen sinulle "vähemmän" koska se on paljon enemmän kuin rakkaus joka kohdistuu henkilöön joka jättää toisen ihmisen tähden tai ihmisen joka on jo mennyt. - ellastella
Yx kax koo kirjoitti:
No tuota.
Tähän voin vain todeta että jos olet lihava niin laihduta, liiku, ole pikkaisen edes pirteä ja näytä itsesi ulkomaailmalle. Miehiä tulee ja varmasti paljon.
Katsos kun ongelma on se ettette te naiset tajua että sillä seksillä se suhde usein "ostetaan".
Se kertoo siitä että te olette seksuaalisesti haluttuja ja voitte valita sen perusteella kumppania.
Entäs miehellä?
Ketään ei välttämättä edes kiinnosta se seksi joten seksuaalisesti ei ole haluttu. Siitä on vaikea sitä suhdettakaan rakentaa.
Tunnen erään naisen jonka tuttava olen. Olen häntä yrittänyt joskus "iskeä". Pyytää kahville siis.
Hän oli taannoin varattu jota en tiennyt muttei häntä sinkkunakaan kiinnostanut. Varmasti kuitenkin huomio kelpasi. Hänellä on varaa mistä valita. Pari sataa facebook kaveria joissa reippaasti on miehiä ja niitä on vain ilmaantunut lisää ja lisää kun on ollut sinkkuna.
On ihan perusnätti nainen ja liikunnallinen. Mitäs noin naisena ajattelet että sinut laitettaisiin kilpailemaan jostakin tuttavamiehestä jota piirittäisi kymmeniä ellei satakunta miestä?
Hänen ei tarvitse nostaa pikkusormeakaan ja alkaa tapahtua kuhinaa, minun miehenä joka on myös liikunnallinen pitää yrittää vähän joka sun paikasta löytää edes jotenkin omiin kriteereihin sopiva nainen.
Luuletko että noista jokainen mies on vain seksin perässä?"Tähän voin vain todeta että jos olet lihava niin laihduta"
Mikähän siinä on, että jos naisella ei ole ollut miesmenestystä, niin miehet ajattelevat automaattisesti, että nainen on kai lihava??
En ole. - Yx kax koo
ellastella kirjoitti:
"Tähän voin vain todeta että jos olet lihava niin laihduta"
Mikähän siinä on, että jos naisella ei ole ollut miesmenestystä, niin miehet ajattelevat automaattisesti, että nainen on kai lihava??
En ole.Anteeksi. Oli sitten väärinkäsitys. Kirjoitit että "paksu nainen" joten otaksuin että tarkoitit itseäsi?
Uskoisin että suurin syy siihen miksi sinä olet sinkku on epäsosiaalisuutesi. Se voi näkyä ulospäin käytöksessä ja toisaalta kotoahan kukaan ei tule hakemaan, kuten hyvin tiedät.
Samaa ongelmaa pukkaa minullakin, mutta yritän kertoa että pienellä panostuksella nainen löytää aina helpommin kumppanin kuin mies. - nnnnnnnnnnnnnnnn
ellastella kirjoitti:
"Tähän voin vain todeta että jos olet lihava niin laihduta"
En ole.Ei kai senkään jos ei oo hoikka tai jos vaikka sattuisi olemaan lievästi ylipainoa tarvis olla jokin turn-off miehelle. Siis kai tärkeämpiä muut asiat kuiteski.
- kahraum
Yx kax koo kirjoitti:
"Mutta en halua vähempäänkään tyytyä. Vai pitäisikö? "
Valitsen muuten itse mikä tahansa päivä tuollaisen sinulle "vähemmän" koska se on paljon enemmän kuin rakkaus joka kohdistuu henkilöön joka jättää toisen ihmisen tähden tai ihmisen joka on jo mennyt.Hyviä kommentteja. Tiedostan kyllä, että rakkaudesta tulee ajan myötä pelkkää tykkäämistä. Ei se roihu pysy vuodesta toiseen.
Silti ajattelen, etten voi lähteä suhteeseen, jos siinä ei ole rakkautta edes alussa. Tai alkupuolella.
Vertaan siis tunteitani siihen, mitä koin silloin parikymppisenä. Olen rakastanut JA minua on rakastettu. Joskus vaan toisen rakkaus loppuu. Tai syttyy johonkuhun muuhun.
En ole mielestäni sitten mikään marttyyri. Olen eroni käsitellyt jo ajat sitten. - Nauku_
Yx kax koo kirjoitti:
Esimerkiksi minulle ei olisi mikään ongelma että joku on syrjäytynyt jne. saattaisi olla jopa hyväksi jos nainen on vain persoonallinen eikä minulle kiukuttele.
Ylipaino on ongelma ja sille voi tehdä jotain. Minä epäilen syvästi että muuten olisit petolinnunpyllynruma.
Henkilökohtaisesti minulla ei ole myöskään hajua mistä voisin kumppanin löytää, varsinkaan sellaisen jonka kanssa suhde tulisi kysymykseen pitkällä tähtäimellä. Se on se hankala homma.
Enkä ole syrjäytynyt jota harmittelen sinun ja monien muiden osalta, tosin aika pienet on sosiaaliset piiritkin.
Mutta näissä asioissa puhutaan keskimääräisistä asioista.Naiset eivät todellakaan saa miestä parisuhteeseen. Seksiseuraa on tarjolla yhdeksi yöksi, mutta parisuhdetta ei.
Minä, joka pidän itseäni tavallisena naisena, en saa tavallista miestä, koska heitä ei kiinnosta tavallinen nainen. Olen hoikka, nätiksi sanottu, on ystäviä, työpaikka, opiskelupaikka, elämän peruasiat kunnossa. Parisuhde vain puuttuu. Pelimiehet eivät kiinnosta, tai "iskijät". Ihan tavallinen, tavallisen näköinen parisuhteen haluava mies kelpaisi, mutta miehet tuntuvat kiinnostuvan vain biletytöistä ja itkevät tällä palstalla surkeuttaan kun kaikki naiset vain nussivat pelimiesten kanssa. Eivät kaikki, mutta ne teille kelpaavat niin tekevät. Ja muu ei teille kelpaa. - Yx kax koo
kahraum kirjoitti:
Hyviä kommentteja. Tiedostan kyllä, että rakkaudesta tulee ajan myötä pelkkää tykkäämistä. Ei se roihu pysy vuodesta toiseen.
Silti ajattelen, etten voi lähteä suhteeseen, jos siinä ei ole rakkautta edes alussa. Tai alkupuolella.
Vertaan siis tunteitani siihen, mitä koin silloin parikymppisenä. Olen rakastanut JA minua on rakastettu. Joskus vaan toisen rakkaus loppuu. Tai syttyy johonkuhun muuhun.
En ole mielestäni sitten mikään marttyyri. Olen eroni käsitellyt jo ajat sitten.En tarkoittanut että olet marttyyri suhteessa muihin vaan että olet rakentanut itsellesi "täydellisen rakkauden tarinan" mieleesi jota odotat seuraavalta suhteelta tai kärvistelet marttyyrimaisesti yksin.
Aika isot saappaat on täytettäväksi kenelle tahansa miehelle sellaiset.
Lisäksi ihmiset aika usein rakastavat eri tavoin parikymppisenä kuin vanhempana jo ihan hormonitoiminnan erojen vuoksi ja sen vuoksi koska rakkaus on tuolloin "uutta".
Henkilökohtaisesti en ymmärrä miten ihmiset eivät osaa tykkäämisestä rakentaa sitä rakkautta. Ainakin omalla kohdalla näkisin että mitä paremmin oppisin tuntemaan toisen niin sitä enemmän häntä myös rakastaisin ja intohimoa olisi enemmän eikä niin että alussa olisi taivaan tulet kun toinen on tuntematon.
Ehkä ero on että sinä olet nainen ja haluat alkuun ne kemiat sun muut.
Itse olisin huolissani tuossa tilanteessa että minulle kehittyisi tunnelukko joka rajoittaisi mahdollisia tunteita uusia ihmisiä kohtaan vaikka niitä muuten ehkä löytyisikin. - Yx kax koo
kahraum kirjoitti:
Hyviä kommentteja. Tiedostan kyllä, että rakkaudesta tulee ajan myötä pelkkää tykkäämistä. Ei se roihu pysy vuodesta toiseen.
En ole mielestäni sitten mikään marttyyri. Olen eroni käsitellyt jo ajat sitten.Täytyy nyt myöntää että olen elämässäni kokenut kuitenkin jotakin saman suuntaista.
Ero on se etten usko että tulen enää rakastumaan samalla tavalla ja tuntemaan samaa. Tilanne on eri ja henkilöt ovat eriä.
Enemmän odotan sitä tykkäämistä ja että todella jaetaan jotain vaikka tässä teidän valehtelevani itselleni että sellaista löytäisin joten todennäköisesti yritän ettiä vain joka pikkaisen kiinnostaa makuuhuoneen puolella ja siitä rakennetaan jotain.
Kyyniset on eväät. - Yx kax koo
Nauku_ kirjoitti:
Naiset eivät todellakaan saa miestä parisuhteeseen. Seksiseuraa on tarjolla yhdeksi yöksi, mutta parisuhdetta ei.
Minä, joka pidän itseäni tavallisena naisena, en saa tavallista miestä, koska heitä ei kiinnosta tavallinen nainen. Olen hoikka, nätiksi sanottu, on ystäviä, työpaikka, opiskelupaikka, elämän peruasiat kunnossa. Parisuhde vain puuttuu. Pelimiehet eivät kiinnosta, tai "iskijät". Ihan tavallinen, tavallisen näköinen parisuhteen haluava mies kelpaisi, mutta miehet tuntuvat kiinnostuvan vain biletytöistä ja itkevät tällä palstalla surkeuttaan kun kaikki naiset vain nussivat pelimiesten kanssa. Eivät kaikki, mutta ne teille kelpaavat niin tekevät. Ja muu ei teille kelpaa.Kun määrittelet kuka on "ihan tavallinen, tavallisen näköinen mies" niin aletaan usein olla lähempänä ratkaisua.
Sieltä yleensä paljastuu että pitää olla sitä tätä ja tuota loppujen lopuksi tai sitten se epämääräinen "kemiat kolahtaa". Kun se sitten kattaa ehkä 15% miehistä joista osa on juuri pelimiehiä, varattuja tai muuten ongelmatapauksia tai joita piirittää jo valmiiksi lukuisa joukko naisia niin se voi olla hankalaa.
Sille "ihan tavalliselle ja tavallisen näköiselle" ne naisten kriteerit ovat liian korkealla. Eikä se ole yhteensopivuus ongelma vaan että ihan tavallinen ja tavallisen näköinen ei tarkoita samaa naisille kuin mitä miehet ovat.
Minun ongelmani on se etten pidä biletytöistä pätkääkään, mutta ketä muita sinä baarissa jos tästä lähtisin niin tapaat?
Myönnän kyllä olevani ronkeli. Pitää olla huumorintajua, asennetta, sivistystä, fiksuutta (tunneälyä), mielikuvistusta ja todellakin ei lapsia eikä sitä ylipainoa.
Ulkonäkö? ketä kiinnostaa? En minä vaasia etsi. - kahraum
Yx kax koo kirjoitti:
Täytyy nyt myöntää että olen elämässäni kokenut kuitenkin jotakin saman suuntaista.
Ero on se etten usko että tulen enää rakastumaan samalla tavalla ja tuntemaan samaa. Tilanne on eri ja henkilöt ovat eriä.
Enemmän odotan sitä tykkäämistä ja että todella jaetaan jotain vaikka tässä teidän valehtelevani itselleni että sellaista löytäisin joten todennäköisesti yritän ettiä vain joka pikkaisen kiinnostaa makuuhuoneen puolella ja siitä rakennetaan jotain.
Kyyniset on eväät.Edelleen hyviä mietteitä. Varmaan tuo tunnelukko pitää ainakin osittain paikkansa. Samoin tuo mieleen rakennettu täydellinen rakkaustarina.
Ja varmaan sitä ei enää tässä iässä (olen nelikymppinen) rakastukaan ihan suitsait just
hormonitoiminnan muutosten takia, joten siinäkin lienet oikeassa.
Mutta en vaan jaksa alkaa millekään jonkun miehen kanssa, jos tykkään hänestä mutta olen silti varma, ettei tästä mitään rakkautta ikinä tulekaan. Että juttu pysyy tykkäämisen tasolla, vaikka kuinka kauan menisi. - ellastella
Nauku_ kirjoitti:
Naiset eivät todellakaan saa miestä parisuhteeseen. Seksiseuraa on tarjolla yhdeksi yöksi, mutta parisuhdetta ei.
Minä, joka pidän itseäni tavallisena naisena, en saa tavallista miestä, koska heitä ei kiinnosta tavallinen nainen. Olen hoikka, nätiksi sanottu, on ystäviä, työpaikka, opiskelupaikka, elämän peruasiat kunnossa. Parisuhde vain puuttuu. Pelimiehet eivät kiinnosta, tai "iskijät". Ihan tavallinen, tavallisen näköinen parisuhteen haluava mies kelpaisi, mutta miehet tuntuvat kiinnostuvan vain biletytöistä ja itkevät tällä palstalla surkeuttaan kun kaikki naiset vain nussivat pelimiesten kanssa. Eivät kaikki, mutta ne teille kelpaavat niin tekevät. Ja muu ei teille kelpaa."miehet tuntuvat kiinnostuvan vain biletytöistä ja itkevät tällä palstalla surkeuttaan kun kaikki naiset vain nussivat pelimiesten kanssa."
Useita tämän palstan miehiä vaivaa vainoharhaisuus naisasioissa. He kuvittelevat, että jossain (salaisessa paikassa jonka sijainti on salattu AT-miehiltä) on suuri joukko panomiehiä nussimassa kauniita naisia.
Tästä ATM:t vihaisia niin noille huippubeibeille kuin YT-miehille, mutta kun heitä ei ole näköpiirissä (koska kaikki perustuu harhaan) he kohdistavat kiukkunsa tavallisiin naisiin. - ellastella
Yx kax koo kirjoitti:
No tuota.
Entäs miehellä?
Luuletko että noista jokainen mies on vain seksin perässä?"Mitäs noin naisena ajattelet että sinut laitettaisiin kilpailemaan jostakin tuttavamiehestä jota piirittäisi kymmeniä ellei satakunta miestä?"
Siis että kaikkia naisia piirittää kymmeniä tai satakunta miestä... Harhakuvitelmaa. - Yx kax koo
kahraum kirjoitti:
Edelleen hyviä mietteitä. Varmaan tuo tunnelukko pitää ainakin osittain paikkansa. Samoin tuo mieleen rakennettu täydellinen rakkaustarina.
Ja varmaan sitä ei enää tässä iässä (olen nelikymppinen) rakastukaan ihan suitsait just
hormonitoiminnan muutosten takia, joten siinäkin lienet oikeassa.
Mutta en vaan jaksa alkaa millekään jonkun miehen kanssa, jos tykkään hänestä mutta olen silti varma, ettei tästä mitään rakkautta ikinä tulekaan. Että juttu pysyy tykkäämisen tasolla, vaikka kuinka kauan menisi.Jokainenhan kulkee omat polkunsa. Ymmärrän kyllä mietteesi tietyllä tavalla koska onhan minullakin kriteerini.
Ainakin olet reilu sitä toista osapuolta kohtaan myöskin tuolla tavoin. - Yx kax koo
ellastella kirjoitti:
"miehet tuntuvat kiinnostuvan vain biletytöistä ja itkevät tällä palstalla surkeuttaan kun kaikki naiset vain nussivat pelimiesten kanssa."
Useita tämän palstan miehiä vaivaa vainoharhaisuus naisasioissa. He kuvittelevat, että jossain (salaisessa paikassa jonka sijainti on salattu AT-miehiltä) on suuri joukko panomiehiä nussimassa kauniita naisia.
Tästä ATM:t vihaisia niin noille huippubeibeille kuin YT-miehille, mutta kun heitä ei ole näköpiirissä (koska kaikki perustuu harhaan) he kohdistavat kiukkunsa tavallisiin naisiin.Puhutte nyt varmaan joistakin tietyistä tyypeistä täällä palstalla?
Osa syynä tuosta kiukusta voi olla se että kokemattomalle ja täysin parisuhteiden ulkopuolelle jääneelle täytyy keksiä joku selitysmalli huonolle onnelleen ja pahalle ololleen.
Jos se ei suuntautuisi naisiin niin sitten se suuntautuisi ehkä heihin itseensä.
Sen verran paskaisesti on tullut kohdeltuksi naisten taholta että voisi alkaa kyllä kiukuttelemaan.
Ehkä loppupeleissä olen esimerkiksi tuolle mainitsemalleni facebook tuttavalle niin lähinnä kateellinen koska hän naisena saa helposti valita mitä haluaa "seuraavaksi" kun itse joutuu yksien treffien takia tekemään sairaana töitä. - Nauku_
ellastella kirjoitti:
"miehet tuntuvat kiinnostuvan vain biletytöistä ja itkevät tällä palstalla surkeuttaan kun kaikki naiset vain nussivat pelimiesten kanssa."
Tästä ATM:t vihaisia niin noille huippubeibeille kuin YT-miehille, mutta kun heitä ei ole näköpiirissä (koska kaikki perustuu harhaan) he kohdistavat kiukkunsa tavallisiin naisiin."Sille "ihan tavalliselle ja tavallisen näköiselle" ne naisten kriteerit ovat liian korkealla."
Niin, niiden naisten, joista te haaveilette ja joita yritätte, heidän kriteerit ovat liian korkealle. Tavisnaisen ei, mutta se ei teitä kiinnosta koska tuijotatte liiaksi ulkonäköä. Kuten tämä on jo todettu monesti; miehelle ei kelpaa tavallisen näköinen nainen, vaikka olisi itse tuiki tavallinen. Ylipainoinen mies käskee normaalipainoista naista laihduttamaan. Jotain tässä menee pieleen. Ennemmin normaalipainoisen naisen pitäisi käskeä ylipainoista miestä laihduttamaan, jos jomman kumman pitää yleensä mitään käskeä.
Tavallinen ja tavallisen näköinen; suurin osa niin miehistä kuin naisista on tällaisia. Tavalliseen kuuluu niin pitkää ja lyhyttä, ylipainoista ja laihaa. Matalasti ja korkeasti koulutettua, ja jotain siltä väliltä. Kokonaisuus ratkaisee. Jos ihmistä on siunattu elämässään kaikella (ulkonäöllä, älyllä, sosiaalisilla taidoilla, ehkä rahallakin) kaipa tällaista ihmistä pitää aika menestyneenä. Jos taas kaikki asiat ovat rempallaan, no kaipa tällaista pitää vähän epäonnistuneena. Kuitenkin suurin osa ihmisistä täyttää tavallisen määritelmät, harva täällä oikeasti niin kovin kauhean kummoisen erikoinen ja täydellinen on. Ja se pieni enemmistö joka kuuluu "parhaimmistoon" seurustelee yleensä keskenään. En minä edes halua sellaista miestä itselleni, vaan sellaisen joka on epätäydellinen. En todellakaan halua varattua tai pelimiestä itselleni, enkä ongelmatapausta tai ulkomaalaista. Haluan suomalaisen tavis-miehen, jolle on ok että minä olen tavis-nainen. Olen laitettuna sen näköinen, että kavereille kehtaa esitellä ja itsekin viitsii katsella, mutta joskus voi olla huonon tukan päiviäkin. Koen onnistumisia elämässä, mutta joskus voin epäonnistuakin. Voin sairastaa flunssan rauhassa ilman että mies ajattelee "hyi hitto" jne. Haluan miehen olevan samanlainen. Elämänasenne ja suunta ratkaisevat, eivät saavutukset.
Aika taviksia olemme suurin osa. - Yx kax koo
ellastella kirjoitti:
"Mitäs noin naisena ajattelet että sinut laitettaisiin kilpailemaan jostakin tuttavamiehestä jota piirittäisi kymmeniä ellei satakunta miestä?"
Siis että kaikkia naisia piirittää kymmeniä tai satakunta miestä... Harhakuvitelmaa.Ei tietystikään. Tämä oli tällainen esimerkki naisesta joka vielä ei varmasti tyrkytä itseään mitä nyt on ihan ok:n näköinen reipas nainen. Kiinnostusta on hyvin paljon hänen suuntaansa.
Ei samankaltainen mies saa vastaavaa kiinnostusta osakseen.
Mutta laitappa ilmoitus nettiin ja koe kuinka sinua piiritetään. ;) - ellastella
Nauku_ kirjoitti:
"Sille "ihan tavalliselle ja tavallisen näköiselle" ne naisten kriteerit ovat liian korkealla."
Niin, niiden naisten, joista te haaveilette ja joita yritätte, heidän kriteerit ovat liian korkealle. Tavisnaisen ei, mutta se ei teitä kiinnosta koska tuijotatte liiaksi ulkonäköä. Kuten tämä on jo todettu monesti; miehelle ei kelpaa tavallisen näköinen nainen, vaikka olisi itse tuiki tavallinen. Ylipainoinen mies käskee normaalipainoista naista laihduttamaan. Jotain tässä menee pieleen. Ennemmin normaalipainoisen naisen pitäisi käskeä ylipainoista miestä laihduttamaan, jos jomman kumman pitää yleensä mitään käskeä.
Tavallinen ja tavallisen näköinen; suurin osa niin miehistä kuin naisista on tällaisia. Tavalliseen kuuluu niin pitkää ja lyhyttä, ylipainoista ja laihaa. Matalasti ja korkeasti koulutettua, ja jotain siltä väliltä. Kokonaisuus ratkaisee. Jos ihmistä on siunattu elämässään kaikella (ulkonäöllä, älyllä, sosiaalisilla taidoilla, ehkä rahallakin) kaipa tällaista ihmistä pitää aika menestyneenä. Jos taas kaikki asiat ovat rempallaan, no kaipa tällaista pitää vähän epäonnistuneena. Kuitenkin suurin osa ihmisistä täyttää tavallisen määritelmät, harva täällä oikeasti niin kovin kauhean kummoisen erikoinen ja täydellinen on. Ja se pieni enemmistö joka kuuluu "parhaimmistoon" seurustelee yleensä keskenään. En minä edes halua sellaista miestä itselleni, vaan sellaisen joka on epätäydellinen. En todellakaan halua varattua tai pelimiestä itselleni, enkä ongelmatapausta tai ulkomaalaista. Haluan suomalaisen tavis-miehen, jolle on ok että minä olen tavis-nainen. Olen laitettuna sen näköinen, että kavereille kehtaa esitellä ja itsekin viitsii katsella, mutta joskus voi olla huonon tukan päiviäkin. Koen onnistumisia elämässä, mutta joskus voin epäonnistuakin. Voin sairastaa flunssan rauhassa ilman että mies ajattelee "hyi hitto" jne. Haluan miehen olevan samanlainen. Elämänasenne ja suunta ratkaisevat, eivät saavutukset.
Aika taviksia olemme suurin osa."Ylipainoinen mies käskee normaalipainoista naista laihduttamaan."
Totta!
"Aika taviksia olemme suurin osa."
Supertotta! - ellastella
Yx kax koo kirjoitti:
Puhutte nyt varmaan joistakin tietyistä tyypeistä täällä palstalla?
Osa syynä tuosta kiukusta voi olla se että kokemattomalle ja täysin parisuhteiden ulkopuolelle jääneelle täytyy keksiä joku selitysmalli huonolle onnelleen ja pahalle ololleen.
Jos se ei suuntautuisi naisiin niin sitten se suuntautuisi ehkä heihin itseensä.
Sen verran paskaisesti on tullut kohdeltuksi naisten taholta että voisi alkaa kyllä kiukuttelemaan.
Ehkä loppupeleissä olen esimerkiksi tuolle mainitsemalleni facebook tuttavalle niin lähinnä kateellinen koska hän naisena saa helposti valita mitä haluaa "seuraavaksi" kun itse joutuu yksien treffien takia tekemään sairaana töitä."täytyy keksiä joku selitysmalli huonolle onnelleen ja pahalle ololleen."
Sen selitysmallin nimi on parisuhdemarkkinateoria. Vrt. horoskoopit. - Ei noin
ellastella kirjoitti:
"Ylipainoinen mies käskee normaalipainoista naista laihduttamaan."
Totta!
"Aika taviksia olemme suurin osa."
Supertotta!Hei. Mä en ole ylipainoinen enkä ole koskaan käskenyt ketään laihduttamaan. Kyllä mulle kelpaa ihan normaalipainoinen nainen enkä tosiaan luule että ne naiset muotilehden kannessa on normaalipainoisia. Ihan hyvä vaan jos on naisosat tallella. Siis tissit ja perse.
Yx kax koo kirjoitti:
Kun määrittelet kuka on "ihan tavallinen, tavallisen näköinen mies" niin aletaan usein olla lähempänä ratkaisua.
Sieltä yleensä paljastuu että pitää olla sitä tätä ja tuota loppujen lopuksi tai sitten se epämääräinen "kemiat kolahtaa". Kun se sitten kattaa ehkä 15% miehistä joista osa on juuri pelimiehiä, varattuja tai muuten ongelmatapauksia tai joita piirittää jo valmiiksi lukuisa joukko naisia niin se voi olla hankalaa.
Sille "ihan tavalliselle ja tavallisen näköiselle" ne naisten kriteerit ovat liian korkealla. Eikä se ole yhteensopivuus ongelma vaan että ihan tavallinen ja tavallisen näköinen ei tarkoita samaa naisille kuin mitä miehet ovat.
Minun ongelmani on se etten pidä biletytöistä pätkääkään, mutta ketä muita sinä baarissa jos tästä lähtisin niin tapaat?
Myönnän kyllä olevani ronkeli. Pitää olla huumorintajua, asennetta, sivistystä, fiksuutta (tunneälyä), mielikuvistusta ja todellakin ei lapsia eikä sitä ylipainoa.
Ulkonäkö? ketä kiinnostaa? En minä vaasia etsi.Täällä yksi "kemiat kolahtaa" etsijä.
Jos sulla ei oo hajuakaan, mitä toi on tai tarkottaa, miten sä voit puhua siitä noin alentuvasti?
Jos se on ns. naisten juttu, tarkottaako se, ettei sitä oikeesti ole olemassakaan? Meillä naisilla on muitakin juttuja, joista teillä miehillä ei ole omakohtaista kokemuksta. Oikeuttaako se vähkeksyntään? Aika vaarallinen asenne?
Mun nähdäkseni miesten tarkoitus biologisesti on huolehtia jälkeläisten määrästä. Tällöin väkisinkin heidän kannattaa kelpuuttaa suurin osa naisista jälkeläisen kantamiseen.
Naisten pitää huolehtia jälkeläisten jalostuksellisuudesta, siitä, että he ovat vähintään vanhempiensa tasoisia tai mahdollisesti jopa yli. Tätä valintaa helpottamaan on naisille annettu ns. kemiat kolahtaa -vaisto. Se, että hyvin nopeasti miehen läheisyydessä selviää se, kuinka hyviä jälkeläisiä juuri hänen kanssaan syntyisi. Nainen pystyy saamaan hyvin rajallisen määrän jälkeläisiä mieheen verrattuna, joten tottakai luonto on järjestänyt tälläisen "karsinnan", jotta suurin mahdollinen kapasiteetti lajin säilymisen kannalta saadaan käyttöön.
Molempien panosta tarvitaan ja molempien rooli on yhtä tärkeä. Jos miehet "kranttuilisivat" naisten tavoin, olisimme kuolleet sukupuuttoon aika päiviä sitten.
Ja niin suuren evoluution kuin olemmekin kokeneet, parisuhde "vääränlaisen" miehen kanssa on vaan melko varmasti tuhoon tuomittu. Jos tahto riittäisi......
Minä en ainakaan kuvittele ihmisen olevan riittävän vahva uhmaamaan ja voittamaan luonnonvoimia, vaikka monet niin kuvittelevatkin.
"Kemiat kolahtaa" ei siis ole mikään epämääräinen "naisten juttu", se on suhteen onnistumisen kannalta hyvin olennainen asia, joka yleensä on meidän naisten harteilla. Millään muulla ei ole niin suurta merkitystä, ei luonteella, ei statuksella, eikä ulkonäöllä, ei huumorintajulla tms. Vaikka miehellä olisi kaikkea muuta, mutta ei oikeita feromoneja/geenejä, suhde on vajaa, aina. Eikä tota kemiaa ole mahdollista rakentaa tai peittää, ainakaan vielä..
- KFMeklfmlkeflkmefwml
Se etteivät naiset korjaa asiassa satoa johtuu ihan täysin siitä etteivät he edes kylvä onnistumisen siemeniä sopivaan maahan.
Huomiotta jäävät ne jotka yleensäkin haluavat parisuhdetta - ja yleensä siitä syystä että parisuhdetta haluavan mielenlaatu ja käytös ovat erilaiset kuin satunnaista hauskaa panoa haluavan pelimiehen käytös.
Lisäksi tämä modeni naisrooli kannustaa naisia täydelliseen passiivisuuteen ja nirppanokkaisuuteen ja siihen että ongelmat ratkotaan vaihtamalla kohdetta. Kaikki nuo käytösmallit syövät naiselta parisuhteessa onnistumisen mahdollisuuden lähtökohtaisestikin minimiin.
Sinänsä naisilla on rajattomat mahdollisuudet onnistua ja hyvinkin helposti jos he vain päättävät itse toimia TOISIN ja jättää kaikenlainen idioottitemppuilu niille naisille jotka haluavat olla ikisinkkuja. - 30-v. sinkkumies
Olen yksi näistä miehistä, jonka on vaikea ymmärtää, miksi kuka tahansa nainen ei halutessaan saisi rakkautta ja parisuhdetta. Tämä pohjautuu omiin kokemuksiini miehenä, joka nimenomaan etsii rakkautta ja parisuhdetta - ei pelkkää seksiä, vaan koko pakettia, perusfiksua, mukavaa naapurintyttöä jakamaan arjen. Mutta onko kysyntää? Ei ole. Olen edelleen kokematon niin seksuaalisessa kuin parisuhdemielessäkin. Pisin juttu on ollut noin viikon mittainen pieni lomaromanssi - tyttö ei halunnut yrittää kaukosuhdetta, mutta olemme edelleen silloin tällöin yhteyksissä kaveripohjalta. Olen käynyt treffeillä muutaman kymmenen naisen kanssa, useammilla treffeillä vajaan kymmenen kanssa, ja saanut pakit sadoilta.
Toki myönnän, että sinkkumiehenä en käännyttäisi pois pelkkää seksiseuraakaan, mutta en sitä itse aktiivisesti hae. Enkä väitä, että ottaisin suhteeseen kenet tahansa, kyllä molemminpuolisia tunteita täytyy olla. Mutta jos kuka tahansa päällisin puolin tavallinen sinkkutyttö tulisi pyytämään vaikkapa kahville, suostuisin ja olisin innokas tutustumaan (näin on kerran käynytkin). Miehenä kun tekee samanlaisen aloitteen naisen suuntaan, todennäköisin vastaus on ei. (Pätee muuten myös nettitreffeillä: Todennäköisin vastaus yksilöllisesti mietittyyn aloitusviestiin on hiljaisuus.)
Joskus on tullut vitsailtua, että "The Finnish dating culture? That's very simple: A boy meets a girl, the boy likes the girl, the boy asks the girl out and the girl says 'no'." Mutta oikeastaan uskon, että suomalaisten ikisinkkuusongelmat kiteytyvät just tähän: Naiset eivät vaivaudu yleensä edes lähtemään kahveille tutustumaan, jos mies ei ole hurmaava jo ensisilmäyksellä. Saatika että itse tekisivät aloitteita.
Taustaa: Olen kolmekymppinen, koulutettu (FT), kokopäivätyötä tekevä mies, savuton, raitis, normaalivartaloinen. Temperamentiltani rauhallinen, ÄO 135, kengännumero 41. Naiset on kehuneet (silloin harvoin kun nainen miestä kehuu) kivaksi, sosiaaliseksi (jostain syystä mulle kertyy paljon puolituttuja, joka ehkä antaa tuollaisen vaikutelman, mutta todellisuudessa mulla on hyvin vähän hyviä kavereita, joiden kanssa tulee sovittua yhteisiä menoja), hauskaksi. Pyrin kannustamaan ja rohkaisemaan ihmisiä ympärilläni samalla kun seuraan omia unelmiani, pyrin jatkuvasti kehittymään ihmisenä.- Ei noin
Mielenkiintoista. Mä luulen että keskeinen ongelma ei ole siinä etteikö useampi tavisnainen saisi rakkautta jos haluaisi. Vaan ongelma on siinä että se joka sitä rakkautta antaisi ei kiinnosta naista. Näin miehen näkökulmasta olen kärsinyt viimeiset pari vuotta samasta ongelmasta. Ne naiset joista minä olen oikeasti kiinnostunut ovat esimerkiksi varattuja tai eivät ole kiinnostuneita minusta. Ne taas jotka kiinnostuvat minusta ovat liian nuoria, liian tyhmiä, liian jotain. Minua ei kiinnosta.
No okei, välittömästi edellisen eron jälkeen oli parikin sellaista naista tarjolla joissa olisi ollut paljon potentiaalia. Mutten oikein kyennyt suhteeseen silloin. Mikä nyt tietenkin on ymmärrettävää.
Viime vuonna vakavin suhteenalku oli yhden naispuolisen tutun kanssa joka asui mun kämpillä. Lisäksi mulla oli pari ihastusta varattuihin ja muutama lievempi kiinnostus jotka kuivuivat kasaan. Nyt mulla on kasassa jotain, mutta valitettavasti romanttisten kiinnostusteni kohde on eronnut vakavasta parisuhteesta alle kaksi kuukautta sitten mikä ei lupaa hyvää jatkon kannalta.
- Rollin' stones
Jonkun miehen vaan? Kyl varmaankin. Hyvin todennäköisesti ainaski.
Uskoisin että ongelma tuossa on että millainen se mies on ja sekin että mikä sitten on sopiva tälle naiselle. Joskus en ihan ole ymmärtänyt mitä osa naisista hakee mieheltä koska se vaikuttaa olevan niin vaikeasti selitettävissä enkä usko että naiset tietää itsekään.
Varmaan tuolla haetaan sitä että miehiä on paljon vapaana ja miehet ovat se aktiivisempi osapuoli, joten verrattuna mieheen naisen on helppo saada mies mieheen verrattuna. En tiedä sitten voiko siitä vetää ihan tuollaista johtopäätöstä. - flicka123
No ei todellakaan nainen saa aina miestä, varsinkaan jos haluaa parisuhteen. Itse olen mielestäni mukava,luotettava ja nättikin. Olen tapaillut noin seitsemää miestä enemmän tai vähemmän vakavasti (yhdenillanjuttuja en laskenut mukaan) ja kuusi niistä on lempannut minut syystä tai toisesta. Itse olen jättänyt vain yhden ja hän oli veloissa ja alkoholisoitunut. Joten koen todella vaikeaksi löytää itselleni hyvän miehen. :(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei512959Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071712- 1061032
- 90973
- 60883
- 42796
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163780IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57771Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59752Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28695