Olen kyllästynyt ja pettynyt ihmisiin

Paskakasako?

Minussa täytyy olla joku vika. Olen mielestäni mukava, aloitteellinen, osaan kuunnella, osaan puhua, heittää vitsiä jne. Sanoisin, että olen ihan hyvä kaveriksi ja jopa ystäväksi. Silti minut aina suljetaan kaiken ulkopuolelle, kuten kukaan ei koskaan kutsu minua bileisiin tms. vaikka bileet vietettäisiin naapurissa!

Hyvä ystäväni ei myöskään kutsunut minua tärkeisiin juhliinsa, hänen miehensä kyllä kutsui, mutta ei kertonut tarkempia aikoja, joten juhlista ei tullut mitään.

9

3222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paskakasako?

      Olen joutunut monet kerrat itkemään katkerat kyyneleet, kun ystävä peruu "kun muistin, että olin jo luvannut toiselle" ihan viimetingassa tapaamisen, johon olen innolla valmistautunut jo pitkän aikaa. Tällaisia on tapahtunut kerta toisensa jälkeen.

      Miksi? Olenko olemassa sitten, kun niitä parempia ystäviä ei saa kiinni?

      • :P

        Tuttua ja harmittavan yleistä. Ihmiset eivät osaa ottaa muita huomioon. Ehkä olet liian kaunis ja "täydellinen" ja muut ovat kateellisia sinulle? Sinut koetaan uhkaksi ja primitiivisesti pelätään että "viet kaikki miehet" eikä sinua siksi kutsuta bileisiin? Tämä on tyypillistä toimintaa naisille.

        Inhottavaa käytöstä ystävältäsi, kuulostaa ettei hän ole todellinen ystäväsi. Minullekin lupaillaan asioita, joita ei pidetä. Se on inhottavaa ja tuntuu todella pahalta. Toivottavasti löydät joskus arvoisiasi, oikeita ja todellisia ystäviä. Harvassa vaan tuntuvat olevan. Ehkä 1/20 on ystäväainesta...


      • En ole katkera
        :P kirjoitti:

        Tuttua ja harmittavan yleistä. Ihmiset eivät osaa ottaa muita huomioon. Ehkä olet liian kaunis ja "täydellinen" ja muut ovat kateellisia sinulle? Sinut koetaan uhkaksi ja primitiivisesti pelätään että "viet kaikki miehet" eikä sinua siksi kutsuta bileisiin? Tämä on tyypillistä toimintaa naisille.

        Inhottavaa käytöstä ystävältäsi, kuulostaa ettei hän ole todellinen ystäväsi. Minullekin lupaillaan asioita, joita ei pidetä. Se on inhottavaa ja tuntuu todella pahalta. Toivottavasti löydät joskus arvoisiasi, oikeita ja todellisia ystäviä. Harvassa vaan tuntuvat olevan. Ehkä 1/20 on ystäväainesta...

        Itse luulin ihmistä ystäväkseni vuosikaudet. Osoittautui kuitenkin että olin hänelle vaan kohde josta sai hauskoja "jymäreitä" niille toisille ystävillekö? kerrottavaksi. Siihen minä kelpasin hyvin. Olisi pitänyt hälytyskellojen jo paljon aikaisemmin soida kun huomasin että yhä useampi yhteinen tuttu katseli karsaasti ja jätti tervehtimättä. Samoin näin että hänen miehensä inhosi minua alusta alkaen. Hän kun myöskään ei varmaan muuta minusta kuullut kuin negatiivista. Onneksi hänen lapsensa näkivät minun hyvät puoleni ja pitivät aidosti minusta. En voi siis läpeensä kelvoton ja paha olla. Enää en ole niin naivi että uskoisin aukottomasti ystäviini. Osaan jo epäillä jos jokin ei tunnu aidolta.


      • Pettymys kannattaa
        En ole katkera kirjoitti:

        Itse luulin ihmistä ystäväkseni vuosikaudet. Osoittautui kuitenkin että olin hänelle vaan kohde josta sai hauskoja "jymäreitä" niille toisille ystävillekö? kerrottavaksi. Siihen minä kelpasin hyvin. Olisi pitänyt hälytyskellojen jo paljon aikaisemmin soida kun huomasin että yhä useampi yhteinen tuttu katseli karsaasti ja jätti tervehtimättä. Samoin näin että hänen miehensä inhosi minua alusta alkaen. Hän kun myöskään ei varmaan muuta minusta kuullut kuin negatiivista. Onneksi hänen lapsensa näkivät minun hyvät puoleni ja pitivät aidosti minusta. En voi siis läpeensä kelvoton ja paha olla. Enää en ole niin naivi että uskoisin aukottomasti ystäviini. Osaan jo epäillä jos jokin ei tunnu aidolta.

        Nimimerkile "En ole katkera" ; oletkohan mahdollisesti minä? Siis tuollaisen takia lähdin vuosikausia kestäneestä ystäväpiiristä kävelemään. Tuntui ettei minua otettu tosissaan, samalla tavalla kuin muita, mutta ajattelin että se johtuu poliittisista näkemyksistäni tms. Muut ystäväpiirin jäsenet kun olivat sellaisia "Ihan sama, en tiedä, sano sä"-tyyppisiä, itselläni taas on tarve keskustella ja oppia uutta toisten ihmisten kautta. Olen myös elämässäni hakenut paljon enemmän uusia kokemuksia, sillä aikaa kuin ne muut istuvat kotona ja katsovat tv:tä. Kokemuksistani ja oppimistani asioita olen sitten avautunut "ystävilleni", jotka sitten saavat kertoa jännittävät tarinani eteenpäin, vähän kuin olisivat itse olleet mukana kokemassa. Tosin minä olen katkera.


      • Anonyymi
        En ole katkera kirjoitti:

        Itse luulin ihmistä ystäväkseni vuosikaudet. Osoittautui kuitenkin että olin hänelle vaan kohde josta sai hauskoja "jymäreitä" niille toisille ystävillekö? kerrottavaksi. Siihen minä kelpasin hyvin. Olisi pitänyt hälytyskellojen jo paljon aikaisemmin soida kun huomasin että yhä useampi yhteinen tuttu katseli karsaasti ja jätti tervehtimättä. Samoin näin että hänen miehensä inhosi minua alusta alkaen. Hän kun myöskään ei varmaan muuta minusta kuullut kuin negatiivista. Onneksi hänen lapsensa näkivät minun hyvät puoleni ja pitivät aidosti minusta. En voi siis läpeensä kelvoton ja paha olla. Enää en ole niin naivi että uskoisin aukottomasti ystäviini. Osaan jo epäillä jos jokin ei tunnu aidolta.

        Elämästä voi nauttia ilman ystäviä ja ilman parisuhdetta. Mulla on aikuiset lapset ja sukua,jooden kanssa sujuu. Ja työ ja rahaa. Nautin elämästä näin.


    • Ignorance & delusion

      Toiset eivät välttämättä tiedä teidän arvojanne, mistä loukkaannutte ja mistä ette pidä. Usein oletamme automaattisesti että toiset tietäisivät nämä, ikäänkuin he olisivat ajatustenlukijoita. Toisen merkityksetön heitto, voi tuntua toisesta julmalta pilalta. Ei kannata odottaa että muilla olisi samanlaiset arvot kuin teillä. Eikä kannata odottaa että koira alkaisi opettelemaan uskontoa.

      • Ignorance my arse

        .. ovat täysin eri asia kuin arvojen tietäminen tai niiden arvostaminen/kunnioittaminen.

        Kukaan ei ole ajatustenlukija, mutta kun on kyse YSTÄVÄSTÄ niin hänen arvoistaan ollaan yleensä kiinnostuneita, eli ne pitäisi olla tiedossa. Vai onkohan ystävyyden merkitys jo jotenkin muuttunut niin, että nykyään ei tarvita vihollisia kun on niitä ystäviä.


    • elämä barrikadeilla

      on hyvä muistaa, että kun alkaa taistella asioista, niin ystävät alkavat kaikota.
      Minusta se on jopa ihan OK, sillä ystäväkään ei välttämättä halua sotkeentua kaikenlaiseen.
      Jos ihminen joutuu vaikeuksiin, niin ystävät usein katoavat tai painuvat maan alle.
      Kun tilanne on rauhoittunut, niin ystävät ryömivät taas koloistaan ja alkavat pitää yhteyttä.
      Harvassa on sellaiset ystävät tai ihmiset, jotka pitävät puoltasi, kun joudut vaikeuksiin.
      Mutta on hienoa, että on myös tällaisia ihmisiä, he ovat arvokkaampia kuin painonsa kullassa.
      Tällaiset ihmiset eivät useinkaan ole kovin helposti muiden vedätettävissä, vaan käyttävät
      omaa järkeään ja sydäntään muita arvioidessaan. Yksinäinen on taistelijan tie, mutta
      on monia asioita, joiden puolesta taistella. Jos kaikki ihmiset vain sopeutuisivat jatkuvasti,
      niin mitään muutoksia ei koskaan tapahtuisi maailmassa. Voidaan vaikka kysyä juutalaisilta,
      että kannattaako kaikkiin vallitseviin oloihin mukisematta sopeutua...

    • Anonyymi

      Mä oon pettyntt miehiin,en kaikkiin en veljiini jne.. mutta sellaisiin joiden kanssa luulin kehittyvän suhde.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe