moi kaikki mitä teen mua ärsyttää ku mun kaa samalla tallilla oleva 8 vuotialla tytöllä on hoitsu ja se on harrastanu vuoden ja må oon harrastanu 4 vuotta eikä mulla oo hoitsuu ja en uskalla pyytää sitä.=( mitä teen.help me
masentunut kun ei saa hoitsuu
6
280
Vastaukset
- muumi on ihana.my po
no mulla ei oo gota ongelmaa ku mulla on oma hevonen mutta ehkä voisit kysellä hoitsua tallin omistajalta.ymmärrän jos et uskalla.en oikein osaa auttaa
- ^^^^^^^^^^
Et voi saada hoitsua, jos et pyydä. Kukaan ei voi tietää, että haluat hoitsun, ellet sano siitä jollekkin.
Meillä on erikseen aika, milloin voi laittaa ns. hoitoanomuksen. Niihin laitetaan mm. kauan on ratsastanut ja ollut hevosten kanssa tekemisissä, sekä hoitsutoiveet. Ne luetaan, ja tallin ilmoitustaululle tulee kaikkien hoitsut. Uusille hoitajille on sitten hoitokurssi, ja suoritetaan perushoitomerkit.
Suosittelen hoitsun ottamista, kannattaa uskaltaa kysyä. Moni muukin on tehnyt sen sinua ennen, joten varmasti sinäkin saat hoitsun.- hevos hullu
kiitos.=) rohkaistun varmasti oon aika ujo meinaa
- Salaamaaaaa
hevos hullu kirjoitti:
kiitos.=) rohkaistun varmasti oon aika ujo meinaa
oli 2 vuotta sitten, nyt olen ratsastanut 5 vuotta, ja talliin on tullut lista hoitsuista.
Siihen tarvitsee vain laittaa oman nimensä, mutta todella harvoin on vapaita hoitajapaikkoja, sillä jokaiselle otetaan max. 2 hoitajaa. - Salaamaaaaa
Salaamaaaaa kirjoitti:
oli 2 vuotta sitten, nyt olen ratsastanut 5 vuotta, ja talliin on tullut lista hoitsuista.
Siihen tarvitsee vain laittaa oman nimensä, mutta todella harvoin on vapaita hoitajapaikkoja, sillä jokaiselle otetaan max. 2 hoitajaa.Itse en enää ratsasta tällä tallilla, joskus käyn irtotunneilla.
- mr-röllipölli
Pyydä hoitsuu.Rohkeasti vaan!Et sä sitä muuten saa,ja masennuksesi ja ärtymyksesi vaan senku pahenee!
Jos et uskolla sanoa suoraan kasvotusten että tahdot hoitsun,soita tai lähetä teksiviesti.Sähköposti-
viestiin harvoin kiireiset tallin omistajat ehtivät vastata,mutta kokeile sitä jos muu ei "auta".
Siinä neuvoni(:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402