masentunut kun ei saa hoitsuu

hevoahullu99

moi kaikki mitä teen mua ärsyttää ku mun kaa samalla tallilla oleva 8 vuotialla tytöllä on hoitsu ja se on harrastanu vuoden ja må oon harrastanu 4 vuotta eikä mulla oo hoitsuu ja en uskalla pyytää sitä.=( mitä teen.help me

6

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muumi on ihana.my po

      no mulla ei oo gota ongelmaa ku mulla on oma hevonen mutta ehkä voisit kysellä hoitsua tallin omistajalta.ymmärrän jos et uskalla.en oikein osaa auttaa

    • ^^^^^^^^^^

      Et voi saada hoitsua, jos et pyydä. Kukaan ei voi tietää, että haluat hoitsun, ellet sano siitä jollekkin.

      Meillä on erikseen aika, milloin voi laittaa ns. hoitoanomuksen. Niihin laitetaan mm. kauan on ratsastanut ja ollut hevosten kanssa tekemisissä, sekä hoitsutoiveet. Ne luetaan, ja tallin ilmoitustaululle tulee kaikkien hoitsut. Uusille hoitajille on sitten hoitokurssi, ja suoritetaan perushoitomerkit.

      Suosittelen hoitsun ottamista, kannattaa uskaltaa kysyä. Moni muukin on tehnyt sen sinua ennen, joten varmasti sinäkin saat hoitsun.

      • hevos hullu

        kiitos.=) rohkaistun varmasti oon aika ujo meinaa


      • Salaamaaaaa
        hevos hullu kirjoitti:

        kiitos.=) rohkaistun varmasti oon aika ujo meinaa

        oli 2 vuotta sitten, nyt olen ratsastanut 5 vuotta, ja talliin on tullut lista hoitsuista.
        Siihen tarvitsee vain laittaa oman nimensä, mutta todella harvoin on vapaita hoitajapaikkoja, sillä jokaiselle otetaan max. 2 hoitajaa.


      • Salaamaaaaa
        Salaamaaaaa kirjoitti:

        oli 2 vuotta sitten, nyt olen ratsastanut 5 vuotta, ja talliin on tullut lista hoitsuista.
        Siihen tarvitsee vain laittaa oman nimensä, mutta todella harvoin on vapaita hoitajapaikkoja, sillä jokaiselle otetaan max. 2 hoitajaa.

        Itse en enää ratsasta tällä tallilla, joskus käyn irtotunneilla.


    • mr-röllipölli

      Pyydä hoitsuu.Rohkeasti vaan!Et sä sitä muuten saa,ja masennuksesi ja ärtymyksesi vaan senku pahenee!
      Jos et uskolla sanoa suoraan kasvotusten että tahdot hoitsun,soita tai lähetä teksiviesti.Sähköposti-
      viestiin harvoin kiireiset tallin omistajat ehtivät vastata,mutta kokeile sitä jos muu ei "auta".
      Siinä neuvoni(:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe