Eli siis joo tää on aika epätoivosta, mut siis meidän perhe on sen verran köyhä, että mä en pääse harrastamaan taitoluistelua minkäänlaisessa seurassa ja siis harrastuspohjalla ajattelin alottaa, koska oon kuiteski sen verran vanhempi. Eli siis oon 14-vuotias joka tarvitsis jotakuta joka opettais taitoluistelua mulle edes vähän halvemmalla hinnalla kun nämä 70euroa kuussa seurat. Ja siis yksittäisethän tietty maksaa enemmän, mutta jos joku jolla olis aikaa ja intoo tälläseen, niin mä olisin valmis tekemään ihan miten paljon töitä sen eteen. Toivottavasti joku huomaa tän viestin ja viitsii edes vastata tähän, ja tietysti muutkin neuvot on arvokkaita, vaikket olisikaan mahdollinen opettamaan.
Kuopio/Siilinjärvi alueelta taitoluistelu opettajaa?
5
620
Vastaukset
- epätoivoinennnn
Ainiin ja sitten tietysti oon yrittäny löytää töitä, mutta mun ikäselle ei oikein oo muuta kun mainoksen jakelua ja ne kaikki paikat on jo täynnä.
- luistelijakuopio
Onpa harmi jos et pääse aloittamaan uutta lajia rahatilanteen vuoksi :( Sinuna ottaisin yhteyttä kuopiolaisiin seuroihin joita on kaksi Kuls ja KuTa ja kysyisin onko mahdollista käydä vaikka kerran viikkoon ja paljon maksaisi sillä tavalla. Itse toimin luistelukoulussa apuohjaaja ja tykkään opettaa. Osaan opettaa ihan perusperus asioita. Pystytkö käymään kuopiossa jäällä?
- epätoivoinennn
luistelijakuopio kirjoitti:
Onpa harmi jos et pääse aloittamaan uutta lajia rahatilanteen vuoksi :( Sinuna ottaisin yhteyttä kuopiolaisiin seuroihin joita on kaksi Kuls ja KuTa ja kysyisin onko mahdollista käydä vaikka kerran viikkoon ja paljon maksaisi sillä tavalla. Itse toimin luistelukoulussa apuohjaaja ja tykkään opettaa. Osaan opettaa ihan perusperus asioita. Pystytkö käymään kuopiossa jäällä?
Pystyn käymään kuopiossa jäällä, mutta just se, että siellä oli se yks kerta jäällä sitten 40euroo kuukaudessa (ainakin tälläsen käsityksen sain) ja siis mun vanhemmat suostuu maksamaan kevätkaudelta alle satasen, jotenka periaatteessa toikin on liian kallista. Ja siis tällä hetkellä mä tätä mun luisteluvimmaa saan pois vaan silleen, että käyn tossa lähellä olevalla jäällä itekseni luistelemassa ja YRITÄN opetella hyppäämään, mutta se on aika vaikeeta kun en tiedä ollenkaan miten se pitää tehdä.
- annushkainen
Kyllä löytyy, otappa yhteys 044-9267831, katsotaan.
- vastaaja tässä
Siis ainakin pystyn neuvomaan jo aika pitkälle alkuun ja siitä sitten jollekin toiselle eteenpäin, luulisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1442288
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311578En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521563- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1431251The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121131Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226975- 156926
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20819