Mistähän saisi hommattua halvimmalla etäjäsenyyden jotta pääsis kiertään kenttiä pelkällä GreenFee maksulla? Tässä vaiheessa tarkoituksena ei ole ostaa tai vuokrata pelioikeutta vaan kiertää muutamilla kentillä pelaamassa ja laskemassa tasoitusta 54:sta alas ;-).
Mistä havin etäjäsenyys?
5
2381
Vastaukset
- Dalton
Itse olen liittynyt jäseneksi Eerikkala Golfiin. Liittymismaksu 50 € ja jäsenmaksu 50 €/vuosi. Liittyminen sujui mukavasti sähköpostin ja tavallisen postin avustuksella. Ei muutaku liityhän seuraan ja hyviä kierroksia. :)
- halvempi
Koetapa Ylä-Savon golfia Iisalmen kupeella. Taitaa olla halvin. Tai sitten Paltalo Golf.
- oululainen
halvempi kirjoitti:
Koetapa Ylä-Savon golfia Iisalmen kupeella. Taitaa olla halvin. Tai sitten Paltalo Golf.
Paltamo Golf
- Tietäjä
Tuota havi-golfia lainkaan. En osaa auttaa, sorry.
- Ex-ogk
Muhoksella oulujokilaaksongolf.fi on halpa golfliiton jäsenyys. Sisältää lehden, vakuutuksen sekä tasoituksen ylläpidon ilman outoja lisämaksuja sekä tietty sen tasoituskortin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä851742Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721615Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901399Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1711321- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66883Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40871Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838