Mistähän saisi hommattua halvimmalla etäjäsenyyden jotta pääsis kiertään kenttiä pelkällä GreenFee maksulla? Tässä vaiheessa tarkoituksena ei ole ostaa tai vuokrata pelioikeutta vaan kiertää muutamilla kentillä pelaamassa ja laskemassa tasoitusta 54:sta alas ;-).
Mistä havin etäjäsenyys?
5
2363
Vastaukset
- Dalton
Itse olen liittynyt jäseneksi Eerikkala Golfiin. Liittymismaksu 50 € ja jäsenmaksu 50 €/vuosi. Liittyminen sujui mukavasti sähköpostin ja tavallisen postin avustuksella. Ei muutaku liityhän seuraan ja hyviä kierroksia. :)
- halvempi
Koetapa Ylä-Savon golfia Iisalmen kupeella. Taitaa olla halvin. Tai sitten Paltalo Golf.
- oululainen
halvempi kirjoitti:
Koetapa Ylä-Savon golfia Iisalmen kupeella. Taitaa olla halvin. Tai sitten Paltalo Golf.
Paltamo Golf
- Tietäjä
Tuota havi-golfia lainkaan. En osaa auttaa, sorry.
- Ex-ogk
Muhoksella oulujokilaaksongolf.fi on halpa golfliiton jäsenyys. Sisältää lehden, vakuutuksen sekä tasoituksen ylläpidon ilman outoja lisämaksuja sekä tietty sen tasoituskortin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848