silmät ärtyy uinnista

tikkusilmä

Heips laitetaan tännekin palstalle:

Nyt vasta älysin miksi mun silmät on helkkarin kipeät ja tikkuiset vähintään kerran viikkoon. Siis aina uimahallissa käynnin jälkeisinä päivinä. Vissiin sitten uimahallin kloorivesi ärsyttää aika pahasti silmiä.

Onko jollain samanlaisia ongelmia ja olisiko löytynyt jotain apua vaikka jostain silmätipoista tähän vaivaan lievittämään ärsytystä tms? Olen kokeillut kosteuttavia tippoja (Artelac) mutta eipä juuri ole mitään vaikutusta. Siis silmät on tooosi ärtsyt, ei mitään pientä kutitusta..

Ei viittis uimalasit päässä uida koko aikaa kun kuitenkaan en silmät auki sukeltele ja muutenkin ihan veden pinnalla pysyn suurimman osan ajasta:/ Silti niitä roiskeita sinne jotenkin pääsee vaikka miten koittaa veden silmiin menemistä välttää.

5

920

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwertyuiopåäölkjhgfd

Pakko opetella käyttämään uimalaseja tai vaan kestää kirvelyt. Löytyy varmasti sinunkin päähäsi hyvin istuvat lasit. Opit nauttimaan uinnista vielä enemmän.

• -

Mitä vikaa uintilaseissa? nehän on ihan välttämättömät jos meinaa oikeaoppisesti uida. Kyllä vaparissa ja rintauinnissa se pää menee vedenpinnan alle. Kyllä uimalaseja löytyy joka lähtöön ja varmasti hyvät myös sinulle.
      Kannattaa muuten kerralla ostaa vähän paremmat niin eivät huurru ja on muutenkin mukavammat.

• Samaa mieltä monia vuosia itse nuorempana tuli uitua ilman kunnes viisastuin. Ilman niitä uintitekniikka on virheellistä ja päänasento on mitä on ja niskakipuja saattaa tulla.

• Vakiouimari

Vielä yksi etu lisää uimalaseista: minulla on likinäkö, joka on korjattu edullisilla uimalaseilla (alle 50 euro). Naiset näyttävät nyt paremmilta pinnan alta kuin päältä. Aina, silloin tällöin tulee samalla tai viereiselle radalle uimaan naisen ”prototyyppi” – piristää uimista kummasti!

• Tyttöjen tiirailija

Tietysti viereisenkin radan tyttöjä on mukava tiirailla, mutta entäs kun edessä vetelee oikein hemaiseva kaunokainen rintaa eli sammakkoa. Se on meinaan aika hankala uida perässä vaparia nenä pohjakaakelien suuntaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      600
      1518
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      837
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      473
      713
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      11
      652
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      38
      580
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      42
      576
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      538
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      500
    9. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      29
      488
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      156
      471
    Aihe