silmät ärtyy uinnista

tikkusilmä

Heips laitetaan tännekin palstalle:

Nyt vasta älysin miksi mun silmät on helkkarin kipeät ja tikkuiset vähintään kerran viikkoon. Siis aina uimahallissa käynnin jälkeisinä päivinä. Vissiin sitten uimahallin kloorivesi ärsyttää aika pahasti silmiä.

Onko jollain samanlaisia ongelmia ja olisiko löytynyt jotain apua vaikka jostain silmätipoista tähän vaivaan lievittämään ärsytystä tms? Olen kokeillut kosteuttavia tippoja (Artelac) mutta eipä juuri ole mitään vaikutusta. Siis silmät on tooosi ärtsyt, ei mitään pientä kutitusta..

Ei viittis uimalasit päässä uida koko aikaa kun kuitenkaan en silmät auki sukeltele ja muutenkin ihan veden pinnalla pysyn suurimman osan ajasta:/ Silti niitä roiskeita sinne jotenkin pääsee vaikka miten koittaa veden silmiin menemistä välttää.

5

814

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwertyuiopåäölkjhgfd

Pakko opetella käyttämään uimalaseja tai vaan kestää kirvelyt. Löytyy varmasti sinunkin päähäsi hyvin istuvat lasit. Opit nauttimaan uinnista vielä enemmän.

• -

Mitä vikaa uintilaseissa? nehän on ihan välttämättömät jos meinaa oikeaoppisesti uida. Kyllä vaparissa ja rintauinnissa se pää menee vedenpinnan alle. Kyllä uimalaseja löytyy joka lähtöön ja varmasti hyvät myös sinulle.
      Kannattaa muuten kerralla ostaa vähän paremmat niin eivät huurru ja on muutenkin mukavammat.

• Samaa mieltä monia vuosia itse nuorempana tuli uitua ilman kunnes viisastuin. Ilman niitä uintitekniikka on virheellistä ja päänasento on mitä on ja niskakipuja saattaa tulla.

• Vakiouimari

Vielä yksi etu lisää uimalaseista: minulla on likinäkö, joka on korjattu edullisilla uimalaseilla (alle 50 euro). Naiset näyttävät nyt paremmilta pinnan alta kuin päältä. Aina, silloin tällöin tulee samalla tai viereiselle radalle uimaan naisen ”prototyyppi” – piristää uimista kummasti!

• Tyttöjen tiirailija

Tietysti viereisenkin radan tyttöjä on mukava tiirailla, mutta entäs kun edessä vetelee oikein hemaiseva kaunokainen rintaa eli sammakkoa. Se on meinaan aika hankala uida perässä vaparia nenä pohjakaakelien suuntaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      67
      4557
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3228
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2648
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2563
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      198
      1931
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      396
      1554
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1428
    Aihe