Esim. lihan tai pihvin kanssa ?
Miten korvaatte perunan tai riisin ?
11
1996
Vastaukset
- kus on hyvää
riisin voit korvata spagetilla, nuudeleilla tai kuskusilla.
- Raudt
Anteeksi mitä? Kyllähän nyt perunakin on huomattavasti spagettia tai nuudelia parempi vaihtoehto VHH-ruokavaliossa. Älä anna neuvoja, jos et tiedä VHH:sta mitään.
- ála_karppi
Runsaammalla salaatilla, raejuustolla, munakokkelilla, erilaisilla kaaleilla, munakoisolla, kesäkurpitsalla. Mm. näitä olen itse käyttänyt. : )
- kolmas kerta!
Aivan älyttömäm hyvää on,kun paistaa ohuita kaalisuikaleita pannulla voissa ja maustaa oman mielen mukaan.Meillä junioritkin tykkää siitä,vaikka eivät vhh:ta noudatakaan.Ohje löytyy karppien sivuilta.Ruuan nimenä taitaa olla "Kaali-spagetti"
- Kukkakaalimuusi
- kikkis111
sopii hyvin sokeroitu ananaskeitto
- 64v
Kukkakaalimuusi on myös hyvä vaihtoehto!
- ikuinen kokeilija
kuutioi kesäkurpitsaa, herkkusieniä, sipulia, paprikaa ja jos muuta mieli tekee, anna mennä!!!
Silppua pekonia, paista se ensin silleen, että rasvat irtoo, sit kasvikset, kovemmat ensin, eli alota sipulista, paistumaan. Kovalla lämmöllä, ja jos pekonin rasva häviää, lisää voita!!!
mausta suolalla, mustapippurilla ja valkosipulirouheella (pirkkaa, myllystä)
meillä toimii lämpimänä lisukkeena melkeen mille vaan!!!!
tai sit kaikessa yksinkertasuudessaan kesäkurpitsaa viipaleiks, niinko kolikoiks, voita pannuun, paista kesikset, mausta: suola, pippuri ja se samainen valkosipuli rouhe myllystä - Puoli vuotta vhhd
En korvaa mitenkään.
Eli liha aterian kanssa syön periaattessa vain lihaa.
Juurekset syön juureksina ja salaatit saalaattina, samoin hedelmät, eli en sekoita ruoka lajeja. - -
Itse en mikään varsinainen karppaaja, mutta en myöskään käytä riisiä, perunaa tai pastaa ollenkaan itse ruokaa laittaessa, en koe sellaista mitenkään pakollisena osana ruoka-annosta, eli ihan sama setti kuin muutenkin, mutta em. jätän vain pois. Tietysti joitain ruokia en tee lainkaan, jossain perunoissa ja ruskeassa kastikeessa ilman perunoita tai pastaruoassa ilman pastaa ei varsinaisesti pointtia, mutta eipä tuo lainkaan ongelmaksi ole muodostunut.
- Smetanahomo
Smetanalla tietenkin. Annostellaan pihvin viereen päiväyksen ylittänyttä happamaa smetanaa ja syödään vihainen ja tympääntynyt ilme kasvoilla. Sen jälkeen piereskellään paljon. Mitään hyvää ei tarvitse vhh-dietillä syödä, se on jopa kiellettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303871Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401432Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1711165Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ79977Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251958- 62939
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲104923Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56764