Millä/miten paastota?

-laurr

Olen miettinyt paastoamista, mutta tuo Vogelin paastopaketti ei kuulosta kovin hyvältä. Kallista ja liemet kuulemma pahoja. Millä voi siis paastota? Voinko ostaa kaupasta aivan tavamehuja ja juoda niitä paaston aikana? Onko kahvi, tai oikeastaan kofeiini, täysin kielletty paaston aikana? Ja sitten, onko suolihuuhtelu pakollinen paaston aikana, miten se tapahtuu? Entä mitä paaston jälkeen? Kuinka pienillä ruoka-annoksilla aloitettava ja miten useasti/harvoin päivässä? Pitääkö ennen paastoa valmistella kehoa millälailla tulevaan "koitokseen"? Kuinka pitkään kannattaa tai voi paastota kerralla ja kuinka usein? Kaikki tieto tulee tarpeeseen! (:

2

880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -laurr

Eikö avuliaita ihmisiä enää ole? :o Jos tähän ei kukaan halua kirjoittaa, mistä voisin saada vastaukset kysymyksiini?

• paastoaja

Olen paastonnut lukuisia kertoja elämässäni. Mulla on mehulinko ja sillä olen surautellu mehua porkkanasta, lantusta, selleristä ja jopa kaalista. Kurkku myös emäksinen ja vähän kaloreita sisältävä mehu maistuu hyvälle. Suoli tyhjäksi aamulla esim. apteekista saatavalla glauber-suolalla. Suolihuuhtelu kannattaa ehdottomasti tehdä aamuin illoin varsinkin alkupaastossa. Se säästää sinut päänsäryltä ja pahoinvoinnilta, koska jos suolessa tavaraa, elimistö yrittää käyttää sitä!
      Minä juon kahvia paaston aikana, mutta en paljoa.
      Muista laskea mehujen kalorit, 400 kaloria ei saa ylittyä. Muuten olet nälkäkuurilla, et paastolla. Vesi, mehut ja yrttitee ynnä kahvi yht n. 3-4 l/vrk. paaston jälkeen aamulla voit lopettaa paaston vaikka omenalla, liotetuilla parilla luumulla tai desillä marjoja. kolmasosa paaston pituudesta on oltava paaston jälkeisiä totuttelupäiviä. PIDÄ ANNOKSET PIENINÄ. Jos haluat säilyttää painosi mukavasti siirry johonkin vähähiilihydraattiseen dieettiin esim karppaukseen tai atkinsiin. Onnea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      100
      4426
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      199
      3641
    3. 202
      2981
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      72
      2832
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      60
      2727
    6. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      83
      1341
    7. 60
      1246
    8. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1072
    9. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      120
      983
    10. Missä kuussa

Rakkaasi on syntynyt?
      Ikävä
      60
      978
    Aihe