2011 ykkösdivarin otteluohjelma

divaripelle

Ykkösdivarin otteluohjelma julkistettu. Yksi asia vaan siinä hämmentää.

http://www.sajl.fi/-/artikkeliarkisto/?num=24363

[lainaus]Ykkösen otteluohjelma valmis

Viiden joukkueen voimin pelattavan ykkösdivisioonan otteluohjelma on valmistunut. Kymmenen kierroksen mittainen runkosarja käynnistyy toukokuun puolivälissä, ja Spagettimalja on ohjelmassa elokuun puolivälissä. [/lainaus]

Jos joukkueita on viisi, niin eikös runkosarjassa pitäisi tulla kahdeksan matsia eikä kymmenen, vai pelaako joukkue kaksi kertaa myös itseään vastaan?

Missä viipyy kakkosen sarjaohjelma. Siellä on kuulemma 15 joukkuetta niin kiinnostaisi nähdä miten se on järjestetty nippuun.

21

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • divarijyrä

      Toihan nyt on kaikkea muuta kuin valmis otteluohjelma. Itse käsitän "valmiin otteluohjelman" niin, että siellä on merkittynä päivät ja kellonajat, mutta tuolla mennään noin-muutaman-päivän-tarkkuudella.

      1.kierros 13.-15.5.
      69ers-Steelers

      2. kierros 20.-22.5.
      TAFT-Steelers
      Ghosthunters-Indians

      28.5. (5.kierroksen ottelu)
      TAFT-69ers

      3. kierros 2.-6.6.
      Steelers-Ghosthunters
      69ers-Indians

      4. kierros 12.-13.6.
      Indians-TAFT
      Ghosthunters-69ers

      5. kierros 17.-20.6.
      Indians-Steelers
      TAFT-Ghosthunters

      6. kierros 1.-4.7.
      Ghosthunters-Steelers
      Indians-69ers

      7. kierros 8.-11.7.
      Steelers-TAFT
      Indians-Ghosthunters

      8. kierros 15.-18.7.
      69ers-TAFT
      Steelers-Indians

      9. kierros 22.-25.7.
      TAFT-Indians
      69ers-Ghosthunters

      10. kierros 29.7.-1.8.
      Ghosthunters-TAFT
      Steelers-69ers

      Välierät
      5.-8.8.

      Spagettimalja
      13.-14.8.

    • Dirre

      Eikös ne pelaakin kahdeksan matsia? Vai sanotaanko jossain että kymmenen matsia?

      • 99+999

        8 peliä runkosarjassa pelaavat playoffit.

        Saapa nähdä dominoiko Taft ensi kesänä samallailla kuin viime kautena ja paljonko vaikuttaa, jos Kadmiry joudutaan korvaan jenkillä.

        Oma ennustukseni on runkosarjan jälkeen seuraava:

        Taft
        Steelers
        Indians
        69´ers
        Ghosthunters


      • 16+3
        99+999 kirjoitti:

        8 peliä runkosarjassa pelaavat playoffit.

        Saapa nähdä dominoiko Taft ensi kesänä samallailla kuin viime kautena ja paljonko vaikuttaa, jos Kadmiry joudutaan korvaan jenkillä.

        Oma ennustukseni on runkosarjan jälkeen seuraava:

        Taft
        Steelers
        Indians
        69´ers
        Ghosthunters

        Juu, muuten näyttää hyvältä veikkaus, mutta en usko että GH jää viimeiseksi.
        Oma veikkaus:
        Kuopio
        69
        Taft
        GH
        Indians


      • 99+999
        16+3 kirjoitti:

        Juu, muuten näyttää hyvältä veikkaus, mutta en usko että GH jää viimeiseksi.
        Oma veikkaus:
        Kuopio
        69
        Taft
        GH
        Indians

        Mikäli GH oppii nopeasti 1.div tasolla puolustamaan heitto, niin voipi tietenkin ylemmäskin päästä, mutta
        yleensä ottaen 2.div riittää kun saa juoksu pois. Ykkösessä jos on jenkki quuppa niin rankaisee kyllä, jos
        siellä haahuillaan.


      • STT uutisia
        16+3 kirjoitti:

        Juu, muuten näyttää hyvältä veikkaus, mutta en usko että GH jää viimeiseksi.
        Oma veikkaus:
        Kuopio
        69
        Taft
        GH
        Indians

        Milläs perusteella tuo puliukkolauma on rankattu kakkoseksi? Kuusysit on täynnä yli nelikymppisiä jahjattomia ukkoja joille ei treeni maistu. Valitettavaa on se, että tänäkään vuonna kukaan ei putoa kakkoseen vaikka 69 sinne ehdottomasti kuuluisi.

        Kuopio ennakkosuosikki vaikka De Carvallaho menikin sinne sotkemaan kuvioita. Ghosthunttressi vahvistettuna Saintsin tulokkailla ja ylisuurella rosterilla on hyvänä kakkosena. TAFT ei varmasti saa samaa sykettä päälle ilman Miroa, joten kolmossija niille. Indians tuo tänäkin vuona taas sen 5-6 ulkomaalaista, joten kauden puoliväliin tökkii ja nelossija. Numerohemmot tulikin jo tuolla aiemmin käytyä läpi, eli talven treenaamattomuus, valmennuksen puute ja vanhat pelaajat tulee hättämään joukkueen peräpään pitäjäksi.

        Kuopio
        GH
        TAFT
        Indians
        69


      • 817
        STT uutisia kirjoitti:

        Milläs perusteella tuo puliukkolauma on rankattu kakkoseksi? Kuusysit on täynnä yli nelikymppisiä jahjattomia ukkoja joille ei treeni maistu. Valitettavaa on se, että tänäkään vuonna kukaan ei putoa kakkoseen vaikka 69 sinne ehdottomasti kuuluisi.

        Kuopio ennakkosuosikki vaikka De Carvallaho menikin sinne sotkemaan kuvioita. Ghosthunttressi vahvistettuna Saintsin tulokkailla ja ylisuurella rosterilla on hyvänä kakkosena. TAFT ei varmasti saa samaa sykettä päälle ilman Miroa, joten kolmossija niille. Indians tuo tänäkin vuona taas sen 5-6 ulkomaalaista, joten kauden puoliväliin tökkii ja nelossija. Numerohemmot tulikin jo tuolla aiemmin käytyä läpi, eli talven treenaamattomuus, valmennuksen puute ja vanhat pelaajat tulee hättämään joukkueen peräpään pitäjäksi.

        Kuopio
        GH
        TAFT
        Indians
        69

        Loistava provo. Valitettavasti ko. Ns. Faktat eivät taida minkään joukkueen kohdalla pitää paikkaansa, siis minun mielestä.
        Esim. Taft tulee varmasti kovaa, uusi jenkki QB ei varmastikkaan ole miroa huonompi. Kouvolan vahvistukset eivät olleet viime vuonna loistavia, mutta jos rahaa riittää EU-pelaajien tason nostamiseen, voi kouvolasta kajahtaa. Aika ja raha näyttää todellisen luonteensa. Kuopio on ehkä mysteeri tällähetkellä, muutama oikea vahvistus voi näyttää suuntaa kohti mestaruutta, mutta nykyisillä ei ole asiaa loppuotteluun. Nokia, täysi mysteeri minulle, luottaa ilmeisesti juoksuun tällä hetkellä, koska ketään tunnettua QBta ei ole siellä näkynyt, tai ainakaan minun tuntemaani. Ja sitten se jokapojan lempilapsi, jätesäkki jota kaikki haukkuvat, mutta kukaan ei tiedä mitä siellä tapahtuu, vai tapahtuuko siellä mitään ? Veikkanpa että taktiikka on juuri kyseinen. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Juoruja kuulee useasta valmentajasta ja kymmenistä pelaajista, faktaa ei olla lyöty pöytään oikein muusta kuin yhdestä valmentajasta. Ehkä tässä olisikin hyvä peräänkuuluttaa tiedotusta. Täällä on nälkäisiä ihmisiä lukemaan mitä missäkin tapahtuu :)


      • 16+18
        817 kirjoitti:

        Loistava provo. Valitettavasti ko. Ns. Faktat eivät taida minkään joukkueen kohdalla pitää paikkaansa, siis minun mielestä.
        Esim. Taft tulee varmasti kovaa, uusi jenkki QB ei varmastikkaan ole miroa huonompi. Kouvolan vahvistukset eivät olleet viime vuonna loistavia, mutta jos rahaa riittää EU-pelaajien tason nostamiseen, voi kouvolasta kajahtaa. Aika ja raha näyttää todellisen luonteensa. Kuopio on ehkä mysteeri tällähetkellä, muutama oikea vahvistus voi näyttää suuntaa kohti mestaruutta, mutta nykyisillä ei ole asiaa loppuotteluun. Nokia, täysi mysteeri minulle, luottaa ilmeisesti juoksuun tällä hetkellä, koska ketään tunnettua QBta ei ole siellä näkynyt, tai ainakaan minun tuntemaani. Ja sitten se jokapojan lempilapsi, jätesäkki jota kaikki haukkuvat, mutta kukaan ei tiedä mitä siellä tapahtuu, vai tapahtuuko siellä mitään ? Veikkanpa että taktiikka on juuri kyseinen. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Juoruja kuulee useasta valmentajasta ja kymmenistä pelaajista, faktaa ei olla lyöty pöytään oikein muusta kuin yhdestä valmentajasta. Ehkä tässä olisikin hyvä peräänkuuluttaa tiedotusta. Täällä on nälkäisiä ihmisiä lukemaan mitä missäkin tapahtuu :)

        Kyllä sixtarit voi pärjätä hyvinkin. Ei tarvi muuta ku vaihtaa pelaajat.


      • 14+8
        16+18 kirjoitti:

        Kyllä sixtarit voi pärjätä hyvinkin. Ei tarvi muuta ku vaihtaa pelaajat.

        Ja valmentajat


      • woldemsix
        14+8 kirjoitti:

        Ja valmentajat

        Mitkä ihmeen valmentajat? Ite pelasin vuoden sixtareissa ja lopetin koko pelaamisen omalta osalta viime kauteen. Mun käsityksen mukaan jengin vähätkin valmentajat siirty toiseen jengiin valmentaa ja syynä kuulemma huono ilmapiiri ja luottamuspula valmennuksen ja hallituksen välillä. Tää oli osaltaan syy miksi itse en joukkueessa jatkanut pitempään- Kun homma ei toimi niin sitten se ei vaan toimi.

        Ite ainakin olen sitä mieltä että vähäisellä valmentajaporukalla tulosta tuli ihan kivasti vaikka hallitus ei arvoa antanutkaan tälle työlle ja ainakin olisin halunnu treenaa kovaa ja enemmän mutta kun paikalla oli se 10-20 pelaajaa treeneissä niin siitä ei ihmeitä leivota. Sixtareissa ei ole kun kourallinen pelaajia jotka oikeesti osaa ja haluaa voittaa. Sitä en tiedä mikä seuran johdon tavoite oli mutta välillä tuntui että useammassa joukkueessa pelanneena olen nähnyt tämän saman ilmiön aikaisemminkin että vaikka pelit ratkotaan kentällä niin jos hallitus sotkeentuu liikaa valmennuksellisiin asioihin ja toistepäin niin hommasta ei tule mitään. Valitettavasti pitää sanoa että niin kauan kun samat tunarit pyörittää joukkuetta tuosta ei tule sen valmiimpaa ja samoihin virheisiin homma kaatuu vuosi toisensa jälkeen. Hyvänä esimerkkinä tää Johnssonien veljesten sotku mikä kuulemma oli taloudellisesti kaataa koko joukkueen jo talvikaudella reilu vuos sitten. Ja hallitus oli sen sotkun jälkeen kusi sukassa ja osa hallituksesta ihan vaan katos maisemista sen jälkeen eikä niitä edes tavottanut kukaan.

        Ainoo plussa mikä pitää jengistä sanoa on että junnupuoli toimii hyvin tuolla ja siitä on ihan vaan kiittäminen kahta, Piiaa ja Tonia koska ilman näitä hommasta ei koskaan olis tullut mitään.

        Tämä on tietty vaan mun mielipide ja muut voi olla ihan mitä mieltä tahansa.


      • Hyur
        woldemsix kirjoitti:

        Mitkä ihmeen valmentajat? Ite pelasin vuoden sixtareissa ja lopetin koko pelaamisen omalta osalta viime kauteen. Mun käsityksen mukaan jengin vähätkin valmentajat siirty toiseen jengiin valmentaa ja syynä kuulemma huono ilmapiiri ja luottamuspula valmennuksen ja hallituksen välillä. Tää oli osaltaan syy miksi itse en joukkueessa jatkanut pitempään- Kun homma ei toimi niin sitten se ei vaan toimi.

        Ite ainakin olen sitä mieltä että vähäisellä valmentajaporukalla tulosta tuli ihan kivasti vaikka hallitus ei arvoa antanutkaan tälle työlle ja ainakin olisin halunnu treenaa kovaa ja enemmän mutta kun paikalla oli se 10-20 pelaajaa treeneissä niin siitä ei ihmeitä leivota. Sixtareissa ei ole kun kourallinen pelaajia jotka oikeesti osaa ja haluaa voittaa. Sitä en tiedä mikä seuran johdon tavoite oli mutta välillä tuntui että useammassa joukkueessa pelanneena olen nähnyt tämän saman ilmiön aikaisemminkin että vaikka pelit ratkotaan kentällä niin jos hallitus sotkeentuu liikaa valmennuksellisiin asioihin ja toistepäin niin hommasta ei tule mitään. Valitettavasti pitää sanoa että niin kauan kun samat tunarit pyörittää joukkuetta tuosta ei tule sen valmiimpaa ja samoihin virheisiin homma kaatuu vuosi toisensa jälkeen. Hyvänä esimerkkinä tää Johnssonien veljesten sotku mikä kuulemma oli taloudellisesti kaataa koko joukkueen jo talvikaudella reilu vuos sitten. Ja hallitus oli sen sotkun jälkeen kusi sukassa ja osa hallituksesta ihan vaan katos maisemista sen jälkeen eikä niitä edes tavottanut kukaan.

        Ainoo plussa mikä pitää jengistä sanoa on että junnupuoli toimii hyvin tuolla ja siitä on ihan vaan kiittäminen kahta, Piiaa ja Tonia koska ilman näitä hommasta ei koskaan olis tullut mitään.

        Tämä on tietty vaan mun mielipide ja muut voi olla ihan mitä mieltä tahansa.

        Loistava teksti. Mukana oli kirjoitettu jopa muutama oikea nimikin. Huomaa että on katsottu läheltä keltasilla laseilla tietämättä totuutta. Suomalaisen jefun ongelmat varmaan tiedostetaan kaikkialla. Valitettavasti vain perättömät paska puheet täsäkin asiassa ei edelleenkään aiheuta päänvaivaan kenellekkään ko. Organisaatiossa olevalle. Teot puhuvat puolesta. Valmentajia on, pelaajia on ja talous on kunnossa... Helmikuussa tulee lisätietoa.


      • 14+10
        STT uutisia kirjoitti:

        Milläs perusteella tuo puliukkolauma on rankattu kakkoseksi? Kuusysit on täynnä yli nelikymppisiä jahjattomia ukkoja joille ei treeni maistu. Valitettavaa on se, että tänäkään vuonna kukaan ei putoa kakkoseen vaikka 69 sinne ehdottomasti kuuluisi.

        Kuopio ennakkosuosikki vaikka De Carvallaho menikin sinne sotkemaan kuvioita. Ghosthunttressi vahvistettuna Saintsin tulokkailla ja ylisuurella rosterilla on hyvänä kakkosena. TAFT ei varmasti saa samaa sykettä päälle ilman Miroa, joten kolmossija niille. Indians tuo tänäkin vuona taas sen 5-6 ulkomaalaista, joten kauden puoliväliin tökkii ja nelossija. Numerohemmot tulikin jo tuolla aiemmin käytyä läpi, eli talven treenaamattomuus, valmennuksen puute ja vanhat pelaajat tulee hättämään joukkueen peräpään pitäjäksi.

        Kuopio
        GH
        TAFT
        Indians
        69

        http://www.sajl.fi/-/artikkeliarkisto/?num=24404


      • 999+999
        woldemsix kirjoitti:

        Mitkä ihmeen valmentajat? Ite pelasin vuoden sixtareissa ja lopetin koko pelaamisen omalta osalta viime kauteen. Mun käsityksen mukaan jengin vähätkin valmentajat siirty toiseen jengiin valmentaa ja syynä kuulemma huono ilmapiiri ja luottamuspula valmennuksen ja hallituksen välillä. Tää oli osaltaan syy miksi itse en joukkueessa jatkanut pitempään- Kun homma ei toimi niin sitten se ei vaan toimi.

        Ite ainakin olen sitä mieltä että vähäisellä valmentajaporukalla tulosta tuli ihan kivasti vaikka hallitus ei arvoa antanutkaan tälle työlle ja ainakin olisin halunnu treenaa kovaa ja enemmän mutta kun paikalla oli se 10-20 pelaajaa treeneissä niin siitä ei ihmeitä leivota. Sixtareissa ei ole kun kourallinen pelaajia jotka oikeesti osaa ja haluaa voittaa. Sitä en tiedä mikä seuran johdon tavoite oli mutta välillä tuntui että useammassa joukkueessa pelanneena olen nähnyt tämän saman ilmiön aikaisemminkin että vaikka pelit ratkotaan kentällä niin jos hallitus sotkeentuu liikaa valmennuksellisiin asioihin ja toistepäin niin hommasta ei tule mitään. Valitettavasti pitää sanoa että niin kauan kun samat tunarit pyörittää joukkuetta tuosta ei tule sen valmiimpaa ja samoihin virheisiin homma kaatuu vuosi toisensa jälkeen. Hyvänä esimerkkinä tää Johnssonien veljesten sotku mikä kuulemma oli taloudellisesti kaataa koko joukkueen jo talvikaudella reilu vuos sitten. Ja hallitus oli sen sotkun jälkeen kusi sukassa ja osa hallituksesta ihan vaan katos maisemista sen jälkeen eikä niitä edes tavottanut kukaan.

        Ainoo plussa mikä pitää jengistä sanoa on että junnupuoli toimii hyvin tuolla ja siitä on ihan vaan kiittäminen kahta, Piiaa ja Tonia koska ilman näitä hommasta ei koskaan olis tullut mitään.

        Tämä on tietty vaan mun mielipide ja muut voi olla ihan mitä mieltä tahansa.

        GH menestys on paljon kiinni, paljonko ovat saaneet apuja tampereelta. Liekkö L.Siitonen
        sitten se QB joka siellä pelaa, muistelujen varassa on mutta ei hän nyt ihan ole se pora käsi mitä pelkäisin. Niin, Kuopio ja coach C= mitähän luvassa ?? Eikös Nesi kutsunut viime kaudella kentällä
        itsenäisesti pelejä. Miten Nesi ja Coach C sitten pääsevät kompromissiin omista päämääristään.
        Muistaakseni Nesi viime kaudella huuteli Karkulahdelle sidelinelle, että turhaan huidot siellä, mää kutsun ! Kouvolan menestys pohjaa paljon minkälaisen QB saavat hankittua, niillähän on WR kalusto hyvä, juoksu uhka on tasan 0 niin kauan kuin se menninkäinen siellä juoksee.


      • 11+2
        Hyur kirjoitti:

        Loistava teksti. Mukana oli kirjoitettu jopa muutama oikea nimikin. Huomaa että on katsottu läheltä keltasilla laseilla tietämättä totuutta. Suomalaisen jefun ongelmat varmaan tiedostetaan kaikkialla. Valitettavasti vain perättömät paska puheet täsäkin asiassa ei edelleenkään aiheuta päänvaivaan kenellekkään ko. Organisaatiossa olevalle. Teot puhuvat puolesta. Valmentajia on, pelaajia on ja talous on kunnossa... Helmikuussa tulee lisätietoa.

        Etpä pahemmin paskapuheita oikonutkaan. Kuusysin teot nyt eivät puhu mitään. Joukkue ei kai ole koskaan saavuttanut mitään mainittavaa. Viime vuosikymmen meni Demonsin varjossa ja nyt menevät nuoremmat joukkueet vauhdilla ohi. Muutama lökäpöksy treeneissä ja matseissa kuokkaan. Mahtavaa.


      • 8+55
        11+2 kirjoitti:

        Etpä pahemmin paskapuheita oikonutkaan. Kuusysin teot nyt eivät puhu mitään. Joukkue ei kai ole koskaan saavuttanut mitään mainittavaa. Viime vuosikymmen meni Demonsin varjossa ja nyt menevät nuoremmat joukkueet vauhdilla ohi. Muutama lökäpöksy treeneissä ja matseissa kuokkaan. Mahtavaa.

        Ihan sivusta seuraten. Miksi kenenkään pitäsi täällä korjata taikka perustella kenellekkään mitä mikäkin seura tekee tai on tekemättä? Tuntuu että samat naamat kirjoittavat kaikki haukkumiset yhdestä joukkueesta ja samat kehumiset toisesta. Mitä joukkuetta voitaisi nyt sitten kehua? Millä seuralla on loistava organisaatio?


      • 19+12
        999+999 kirjoitti:

        GH menestys on paljon kiinni, paljonko ovat saaneet apuja tampereelta. Liekkö L.Siitonen
        sitten se QB joka siellä pelaa, muistelujen varassa on mutta ei hän nyt ihan ole se pora käsi mitä pelkäisin. Niin, Kuopio ja coach C= mitähän luvassa ?? Eikös Nesi kutsunut viime kaudella kentällä
        itsenäisesti pelejä. Miten Nesi ja Coach C sitten pääsevät kompromissiin omista päämääristään.
        Muistaakseni Nesi viime kaudella huuteli Karkulahdelle sidelinelle, että turhaan huidot siellä, mää kutsun ! Kouvolan menestys pohjaa paljon minkälaisen QB saavat hankittua, niillähän on WR kalusto hyvä, juoksu uhka on tasan 0 niin kauan kuin se menninkäinen siellä juoksee.

        Ei Nesi QB:ta Kuopiossa pelaa, Tai ei ole ainakaan tarkoitus.
        Aloittaa varmaan sitten QB:na kun ne huomaa että "opsoniin" ei saada toimimaan, ja joudutaan palamaan takaisin perinteiseen suomi jefuun.


    • 11+7

      No eikö siinä ohjelmassa sinun mielestäsi ole kymmentä kierrosta? Kukaan ei puhunut kymmenestä matsista, vaan kymmenestä kierroksesta.

      • 19+2=?

        Pariton määrä joukkueita ja kaksinkertainen sarja, siksi jokaisella joukkueella kaksi vapaata viikkoa. Siitä se 10 kierrosta tulee.


      • 8+16
        19+2=? kirjoitti:

        Pariton määrä joukkueita ja kaksinkertainen sarja, siksi jokaisella joukkueella kaksi vapaata viikkoa. Siitä se 10 kierrosta tulee.

        Kiitos, MINÄ ymmärsin sen kyllä...


    • Sivustaseuraaja

      GH varmasti kehityskelpoinen joukkue kun sais suunnattua energiansa neljästä Pirkanmaalaisten perusominaisuudesta siihen kunnon pelaamiseen: sikailu, tahallinen vahingoittaminen, suunsoitto ja vihellyksen jälkeinen pelaaminen.

      En oikeasti käsitä miten melko urheilullisilla jätkillä ei lanttu kestä kasassa, edes sen vertaa että puhtaaseen peliin pystyisi. Astorilta aivan velliperse isku kypärä edellä polveen Indiansia vastaan, vaihtoehtoja olisi ollut mutta kun ei. On se kova jätkä, not... Ja legendaarinen "Suntta", jättäisi lajin sikseen jos ei pannu kuurittamiselta kestä kasassa.

    • 15+10

      Sas ny nähä kuinka kauvan Kuopiolaiset jaksaa katella sitä valmentajaansa siellä. Tästähän varoteltii jo ennen kauden alkua että huono valinta ja turpaa tuntuu tuleva joka jengiltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe