... onko kokemusta Hobby Hall:ssa myytävistä kahvakuulista johon sisältyy myös opetus dvd kokemusta???
Oletteko päässeet jyvälle miten kuuluu harjoitella pelkän dvd:n välityksellä / opastuksella?
Itsellä ei ole mahdollisuutta päästä minkäänlaiselle kurssille, koska niitä ei järjestetä. Mitenkä muuten olette innostuneet ja tehneet harjoitteita ja onko tulosta nähtävissä :) ?
Haluaisin itselleni kotiin hankkia kahvakuulan, ajattelin aluksi joko 6 kg tai 8 kg kuulaa, ja tässä Hobby Hall tavarassa houkuttaa juuri tämä dvd myös.
Kahvakuulat
8
584
Vastaukset
- -
Kahvakuula on siitä simppeli kapine että se kun on valurautainen mötikkä niin se on aivan sama mistä ostat. Eli kannattaa ostaa se halvin mahdollinen esim tarjoustalosta vaikka.
Netistä esim Youtubesta löydät varmasti samat treeni videot ja paremmatkin kuin siinä mukana tulevalla DVD:llä. Muistathan että sen nimi on englanniksi Kettlebell, eli jos englanti sujuu niin löytyy varmasti paljon treeni vinkkejä.
Kahvakuula on kyllä monipuolinen etenkin kotikäytössä.- Dvvd
kuultua. Kahvakuulaa käytetään vain siivottaessa, jotta sen alta ja läheisyydestä saadan lattia puhtaaksi.
- ..,.,.
Osta mielummin säädettävät käsi painot ovat paljon monipuolisemmat ja painokakin voit niihin hankkia myöhemmin lisää.
- kuula:
Tarkoitat varmaan Gymstick -merkkistä kuulaa. En suosittele, koska sen saumat hankaa ikävästi käsiä ja vinyyli on ihan yleisesti ottaen surkea materiaali kahvassa: Ote alkaa lipsua, jos teet vähänkin pidempiä treenejä joissa tulee hiki. DVD:n tasosta en tiedä, mutta kuula on tosiaan siitä huonoimmasta päästä.
- aloitteleva
missä niitä myydään, saako netin kautta myös?
- Kahvi Kuula
aloitteleva kirjoitti:
missä niitä myydään, saako netin kautta myös?
30 kg:n kuulaa, niitä on mukava treeni mielessä kuljettaa kaupungilla, eikä kukaan varasta niitä.
- ja sitten taas asiaa
Kahvi Kuula kirjoitti:
30 kg:n kuulaa, niitä on mukava treeni mielessä kuljettaa kaupungilla, eikä kukaan varasta niitä.
että aina joukossamme löytyy näitä maan fiksuja, tosi terävä havainto.
Yleensä kuljettelen aivojani kaupungilla, painavat sen verta että siitä saa hyvää treeniä, eikä tarvitse pelätä että kukaan varastaa, katsos äly on hankitta ihan itse, sitä ei voi saada eikä ostaa ..... harmi, olisin niin mielelläni antanut omastani.
- illusia<3
Itse olen käynyt jonkun verran kahvakuulatunneilla ja olen tykännyt. Kahvakuulalla voi tehdä niin monipuolisesti liikkeitä. Suosittelen olemaan huolellinen liikkeissä jottet telo itseäsi. Aina selkäsuorana eikä koskaan notkoselällä! Voi mennä muuten paikat sököksi. Liike lähtee usein myös jaloista jolloin polvilla jousto on tärkeää. Ohjatut tunnit ovat tämän vuoksi hyviä, jotta ammattilainen voi huomauttaa, jos asentosi on jollain tavoin väärä. Itse olen pienikokoinen nainen, jolla ei ollut paljoa kokemusta voimaharjoittelusta ja aloitin 6kg kuulalla, nyt olen siirtynyt 8kg! Jes! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468