Wayne's Coffee tarjoaa edun kanta-asiakkaille. Joka 10 kahvi veloituksetta, koskien _kaikkia_ kahvijuomia, kaikissa Wayne's Coffee -kahviloissa. Ei kuitenkaan kannata lukea tarjousta liian kirjaimellisesti, sillä se koskee ainoastaan pieniä kahveja, ja on voimassa ainoastaan paikassa missä leimat on korttiin otettu. Tämä selviää vasta yhdeksännen kahvin jälkeen kassalla. Kusetuksen makua.
Vastaukset 4
- Kusetuksen maku
Kahvi kusettaa muutenkin!
- mikä ääliö
ihan urhri. nekö väkisellä raahaa sut sinne juomaa kahvia. soita nyt poliisit hetipaikalla.
- Pöhh
Se kyllä koskee kaikkia kahvi/kaakao/tee juomia.. isoja ja pieniä, ja ihan missä kahvilassa vaan.. Turha kirjoitaa tänne josset tiedä mitään.
T: Tyytyväinen kantis Tapiolasta ja Omenasta - tarza94
En tiedä tuosta kusetuksesta mutta ,
Itse olen huomannut SUUREN laadun huonontumisen varsinkin Wayne's Coffee Tapiolassa !!!
Huonon näköisiä tuotteista ( varmaan vanhoja??)
Ja järkyttävän huonoa asiakaspalvelua !!! Jotain saatatnan kiinalaisia jotka eivät osaa edes puhua suomea tai ymmärrä asiakkaita !!?? Miten voi tälläistä olla ????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202462Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401642Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531076- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk83760Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71728