Mistäköhän olen saanut päähäni semmosen tiedon että joissain autoissa on sähköinen termostaatti. Pitääkö tämä paikkaansa ja jos pitää niin missä autoissa semmonen on?
sähköinen termostaatti
7
3004
Vastaukset
- 13
Pari vuotta sitten amerikkalaisessa autolehdessä oli lyhyt artikkeli jäähdytysjärjestelmistä. Siinä mainittiin, että termostaatin sijasta käytetään magneettiventtiiliä. En tiedä tarkemmin, missä niitä olisi.
- Elvis oli kala
Käyppä kyselemässä Audi ja BMW foorumeilla. Niillä on tietoa sähköisistä termostaateista.
- Marduli
Mulla ainakin on Borassa sähköinen termostaatti...juuri kävin vaihdattamassa uuteen...
Näin se kehitys kehittyy. Nyt on jo saatu termostaattiinkin tungettua vikaantumisherkkää elektroniikkaroskaa.
Olen toki itsekin joutunut kerran vaihtamaan autoni termostaatin. Paljon enemmän kuin 10 vuotta se alkuperäinen mekaaninen kesti ja sitten vikaannuttuaan juuttui auki. Olisikohan maksanut ehkä kolme euroa?
Mitä muuten maksoi Boran sähköihme ja mitä sen vaihto?- 8+8
sitroen kirjoitti:
Näin se kehitys kehittyy. Nyt on jo saatu termostaattiinkin tungettua vikaantumisherkkää elektroniikkaroskaa.
Olen toki itsekin joutunut kerran vaihtamaan autoni termostaatin. Paljon enemmän kuin 10 vuotta se alkuperäinen mekaaninen kesti ja sitten vikaannuttuaan juuttui auki. Olisikohan maksanut ehkä kolme euroa?
Mitä muuten maksoi Boran sähköihme ja mitä sen vaihto?Ei ois kannattanut laittaa tarvike termaria kolmella eurolla. Joudut vaihtamaan sen taas viimeistään 2vuoden päästä. Alkuperäinen olisi kestänyt auton lopun eliniän.
8+8 kirjoitti:
Ei ois kannattanut laittaa tarvike termaria kolmella eurolla. Joudut vaihtamaan sen taas viimeistään 2vuoden päästä. Alkuperäinen olisi kestänyt auton lopun eliniän.
Se alkuperäinen muuten kesti sen yli 10 vuotta ja sitten jumittui auki. Tarviketermostaattikin alkaa olla ollut paikallaan jo kymmenkunta vuotta ja aina vain pelaa. Itse auto täyttää muutaman kuukauden päästä 23 vuotta.
Niin että viisastelehan lisää ja munaa itsesi taas kerran!
- fjuf7777777ujv
sähköisestä termarista en ny tiedä,mut uusis autois on osas vesipumppu mag vena/sähk ohjattu.eli ei kylmänä/turhaan pyöritetä ves pumppua.Vähentää kultusta/nopeuttaa lämpenemisyä/vähentää päästöjä/tulee vanhana aiheutta ongelmia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1787948
- 114598
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523710Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043076Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952732Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62378Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121628- 441475
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos631300Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4171255