Hei,
Olen etsinyt grunge-tyylisiä vaatteita naisten mitoissa eri kaupoista ja kierrellyt kirpparit tuloksetta... Osaisiko joku antaa vinkkejä, mistä tämän tyylin vaatteita voisi löytää? Tarkoitan siis erityisesti ruudullisia flanellipaitoja ja risaisia farkkuja ja muita saman henkisiä kuteita 90-luvun musan innoittamina.
Eli kaupat, nettikaupat, kirpparit jne mitä kukakin tietää, olisin hyvin hyvin kiitollinen avusta!! Miesten malleja nimittäin löytyy melkein mistä vain, itse törmäsin niihin viimeksi Halpa-hallissa, mutta miesten S on minulle liian iso, noh...
Kiitos jo näin etukäteen ^^
Mistä grunge-tyylisiä vaatteita???
6
2812
Vastaukset 6
...olisi tietoa?? Olen metsästänyt flanellipaitaa joka paikasta: kiersin viikonloppuna H&M, Mics, Gina Tricot, Seppälä ja pari muuta, mutta missään ei ollut sellaisia, joissa on pitkät hihat, kaulus ja ruudut. Asun Oulussa, mutta nettikaupatkin kävisivät...
- flanel
Kirpparit! Tai olisiko joitain sukulaisia keiltä löytyisi? Ei kunnon flanellipaitoja myydä enää varmaankaan missään :(
Ite tilasin mic maciltä semmoisen ruudullisen flanellipaidan, mutta ei se kyllä mikään ns. kunnollinen ole.. niinpä menin iskän vaatekaapille ja sieltä löytyi flanellia!
Ja farkuista, kokeile repiä itse! :) - .....
flanel kirjoitti:
Kirpparit! Tai olisiko joitain sukulaisia keiltä löytyisi? Ei kunnon flanellipaitoja myydä enää varmaankaan missään :(
Ite tilasin mic maciltä semmoisen ruudullisen flanellipaidan, mutta ei se kyllä mikään ns. kunnollinen ole.. niinpä menin iskän vaatekaapille ja sieltä löytyi flanellia!
Ja farkuista, kokeile repiä itse! :)Ruudullisia flanellipaitoja myydään kaikkialla, esim. tarjoustalossa mahtavat kasat ruutuflanellipaitoja (2 päivää sitten kävin), prismassa, anttilassa ja lisäksi vaatekaupoissa.
- ......
Eikö noita ole jack & jonesissa ja Calvin Klein Jeansissa (kampissa). Toisaalta tavallinen seppälän flanellipaitakin, kun sen pesee ja jättää lattialle myttyyn kuivumaan, näyttää tosi grungelta ja katu-uskottavalta kuten nuo jj:n ja cK:n kuvastojen ryppyiset rötkäle rytkyt.
- .....
Haet halpahallista sen S-kokoisen väljän paidan, peset 90:ssä, rypistelet myttyyn ja tunget patterin väliin kuivumaan, niin se kutistuu juuri sopivasti, ja kuivuu nopeasti eikä homehdu. Näin hoidettuna paita vain paranee ja muuttuu ajan myötä aina hienommaksi ja grungemmaksi.
- NMJT
www.emp.fi , siitä hakuun "vintage" ja siitä vaan ettimään sopivia kuluneita farkkuja ja flanelli-ruutupaitoja 8---)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831049
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut109647- 53611
- 43585
- 30562
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4546Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164533Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136528Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525