Vaikeasti tavoiteltava

turhautunut nainen

Onko se oikeasti miehelle tärkeää, että nainen on hankala ja "vaikeasti tavoiteltava". (Ja nyt en puhu asiasta vain seksimielessä.) Siitäkö se johtuu, että en ole ikinä seurustellut, että olen liian suora ja kärsimätön. Että minulla ei ole taitoa ja kärsivällisyyttä testata miestä ja esittää jotain ihme näytelmää sekä leikkiä jotain pikku prinsessaa, joka oikuttelee ja pyörittää miehiä miten tahtoo.

Siis tällainen hankala ja oikutteleva pikku prinsessako on miesten unelmien nainen ?

Joskus miehet ihmettelevät, että miksi kiltti ja kunnollinen mies ei kelpaa, vaan naiset rakastuvat renttuihin. Näin naisena voisin kysyä samaa. Miksi reilu, ystävällinen ja konstailematon nainen ei kelpaa, vaan miehet palvovat ja haluavat hankalia ja nalkuttavia "draamakuningattaria"

22

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhkdfkj

      Jos nainen on ulkonäöltään ja luonteeltaan muuten vetävä, hänellä on varaa olla hankala, ja miehiä pyörii silti ympärillä. Ehkä vaikeasti tavoiteltavuus vaikuttaa myös siltä, että naisella on periaatteita, tai että hän arvostaa itsensä korkealle. Mikä voi tietysti olla pelkkää pelailua tai ihan ylimenevä käsitys itsestä.

      Liika suoruus valitettavasti monesti toimii vähän huonosti suhteilussa. Itse pidän suorista ihmisistä.

    • tämä asiaaaa

      Tämä asia tietenkin riippuu täysin siitä minkälainen mies on kyseessä. Kyllä näihin P/S-rituaaleihin kaiketi juurikin tällainen vähän vaikeasti saatavilla olevan näytteleminen kuuluu, ja ainakin siis ne miehet jotka aktiivisesti näillä markkinoilla pyörivät odottanevatkin naiselta jotain tällaista käyttäytymistä.

      Minun kohdallani tämä asia on kyllä aina ollut niin, että jos nainen ei näytä olevan tosiaktiivisesti minusta kiinnostunut niin sitten on nainen saanut minun puolestani jäädä. No jääneet ne naiset minulta ovatkin, ja ne naiset jotka ovat olleet hyvinkin aktiivisia eivät taasen ole olleet sellaisia jotka olisivat minuun paljon vedonneet olemuksellaan. Mutta ei tämä vetoamattomuus ole siitä naisen aktiivisuudesta kiinni ollut. Ja on minulla nuorena ja teini-iässä ollut aktiivisesti minuun kiinni käyviä naisia jotka ovat myös vedonneet minuun, mutta ei siis enää vanhemmiten.

      • AShghjgkhkjh

        en tiennytkään että persuilla on näytelmäpiiri. Mutta tämä on hyvä:
        "Minun kohdallani tämä asia on kyllä aina ollut niin, että jos nainen ei näytä olevan tosiaktiivisesti minusta kiinnostunut niin sitten on nainen saanut minun puolestani jäädä."


    • Gigologian tohtori

      Riippuu mitä tarkoitat suoruudella. Jos olet jätkämäinen töksäyttelijä, niin ei välttämättä sytytä. Suoruus ja rehellisyys on hyvä juttu, ei niitä hankalia prinsessoja jaksa, mutta liika suoruus voi kyllä viedä mielenkiinnon. Kyllähän se on kaikissa asioissa aina vähän mielenkiintoisempaa jos on vähän jotain selvitettävää vielä, ettei kaikkea ole heti lyöty pöytään. Jaksaisitko katsoa elokuvaa jos se esitettäisiin väärässä järjestyksessä, loppuratkaisu ensin, selitykset ensin, ja sitten vasta muu?

      • hohhoijaaaaa.......

        Joo, se on just tätä. Ei hyvä niin eikä näin. Ole näille prinsessa pojille sitten mieliksi.


      • 87turythg

        Hauskaa on kuitenkin se, että mitä "kaikkea lyöty pöytään", luuletko sä todella, että opit tuntemaan ihmisen vaikka se kertoisi ekoilla treffeillä elämästään kaiken? Siis ymmärrän, että liika on liikaa, mutta vaan kommentoin tuota, että sä et todellakaan opi tuntemaan ihmistä vielä vuosillakaan, vaikka ois miten suora. Etkä pääse ihmisen kanssa loppuratkaisuihin etukäteen.


      • Gigologian tohtori
        hohhoijaaaaa....... kirjoitti:

        Joo, se on just tätä. Ei hyvä niin eikä näin. Ole näille prinsessa pojille sitten mieliksi.

        Mitähän vittua sinäkin nyt ruikutat? Eikö muka ole muita kuin aina ääripäät? Joko täydellinen suoruus tai täydellinen venkoilu, prinsessamainen hankaluus? Ootko koskaan miettinyt ettei kaikkea mitä mieleen juolahtaa kannata aina töksäyttää pöytään? Kommentistasi päätellen et. Enkä ihmettele ettet saa poikaystävää.


      • Gigologian tohtori
        87turythg kirjoitti:

        Hauskaa on kuitenkin se, että mitä "kaikkea lyöty pöytään", luuletko sä todella, että opit tuntemaan ihmisen vaikka se kertoisi ekoilla treffeillä elämästään kaiken? Siis ymmärrän, että liika on liikaa, mutta vaan kommentoin tuota, että sä et todellakaan opi tuntemaan ihmistä vielä vuosillakaan, vaikka ois miten suora. Etkä pääse ihmisen kanssa loppuratkaisuihin etukäteen.

        En sitä tarkoita, vaan sitä että jos ekoilla treffeillä avautuu jo suhdehistoriastaan ja mielenterveysongelmistaan ja mulkusta pahoinpitelevästä isästään ja kaikesta tuollaisesta ennen kuin on ehtinyt millään tavalla tutustumaan tai edes kunnolla heräämään ihastusta, niin tuossa vaiheessa menee jo mielenkiinto. Eihän naisetkaan jaksa alkaa selvittämään että josko siitä kivasta kaveripojasta saisi sittenkin itselle miehen jos ei sitä kipinää heti synny, ja tätähän täällä naiset toistelee vuodesta toiseen tälläkin palstalla.


      • hohhhoijaaaaa.......
        Gigologian tohtori kirjoitti:

        Mitähän vittua sinäkin nyt ruikutat? Eikö muka ole muita kuin aina ääripäät? Joko täydellinen suoruus tai täydellinen venkoilu, prinsessamainen hankaluus? Ootko koskaan miettinyt ettei kaikkea mitä mieleen juolahtaa kannata aina töksäyttää pöytään? Kommentistasi päätellen et. Enkä ihmettele ettet saa poikaystävää.

        No, sori nyt vaan tohtori kun meni herneet nenään.


      • ed.
        Gigologian tohtori kirjoitti:

        En sitä tarkoita, vaan sitä että jos ekoilla treffeillä avautuu jo suhdehistoriastaan ja mielenterveysongelmistaan ja mulkusta pahoinpitelevästä isästään ja kaikesta tuollaisesta ennen kuin on ehtinyt millään tavalla tutustumaan tai edes kunnolla heräämään ihastusta, niin tuossa vaiheessa menee jo mielenkiinto. Eihän naisetkaan jaksa alkaa selvittämään että josko siitä kivasta kaveripojasta saisi sittenkin itselle miehen jos ei sitä kipinää heti synny, ja tätähän täällä naiset toistelee vuodesta toiseen tälläkin palstalla.

        Eli oletkin nainen?


      • Gigologian tohtori
        ed. kirjoitti:

        Eli oletkin nainen?

        Ai mistä päätellen? Oletko sitä mieltä että miehet haluaa vaan heti panemaan eikä niitä kiinnosta tutustua?


      • Gigologian tohtori
        hohhhoijaaaaa....... kirjoitti:

        No, sori nyt vaan tohtori kun meni herneet nenään.

        Jos olet ap, niin vaikeutesi saada poikaystävää ei välttämättä johdu siitä että "prinsessapojille" (joka on muuten yhdyssana, btw) ei kelpaa mikään, vaan tuollainen herneiden ahkera nenään vetäminen kielii jo siitä että luonteesi on kärsimätön ja töksäyttelevä. Kyse ei ole siitä että ei saa olla liian suora, vaan miettii ylipäätään että mitä sieltä suustaan möläyttelee. Mikään turhautunut kiukuttelu ja vittuilu ei ole mitään suoruuttaa vaan silkkaa itsekeskeistä vittumaisuutta. Vai sellaista suoruuttako tarkoitat? Että olisi lupa haistatella ja vittuilla aina kun oikku iskee päälle?


      • ed.
        Gigologian tohtori kirjoitti:

        Ai mistä päätellen? Oletko sitä mieltä että miehet haluaa vaan heti panemaan eikä niitä kiinnosta tutustua?

        Olisi pitänyt laitaa että "naismainen".


      • Gigologian tohtori
        ed. kirjoitti:

        Olisi pitänyt laitaa että "naismainen".

        Edelleen että mistä päätellen olen naismainen? Senkö takia etten halua kuulla ekoilla treffeillä montako poikaystävää naisella on ollut tai kuinka häntä on lapsena isä hakannut/käyttänyt hyväkseen tai mitä kaikkia pillereitä hän joutuu mielialahäiriöönsä syömään?

        Sulla taitaa olla aika erikoiset käsitykset miehistä. Kannattaa joskus tutustua johonkin mieheen, niin saatat huomata ettei ne ole useinkaan ihan sellaisia kuin amerikkalaisissa toimintaelokuvissa annetaan ymmärtää.


      • itse et
        Gigologian tohtori kirjoitti:

        Jos olet ap, niin vaikeutesi saada poikaystävää ei välttämättä johdu siitä että "prinsessapojille" (joka on muuten yhdyssana, btw) ei kelpaa mikään, vaan tuollainen herneiden ahkera nenään vetäminen kielii jo siitä että luonteesi on kärsimätön ja töksäyttelevä. Kyse ei ole siitä että ei saa olla liian suora, vaan miettii ylipäätään että mitä sieltä suustaan möläyttelee. Mikään turhautunut kiukuttelu ja vittuilu ei ole mitään suoruuttaa vaan silkkaa itsekeskeistä vittumaisuutta. Vai sellaista suoruuttako tarkoitat? Että olisi lupa haistatella ja vittuilla aina kun oikku iskee päälle?

        vetänyt herneitä nenään?


    • sietää miksi sietää

      En mä usko, että kaikille miehille on sen enempää tärkeää että nainen ois jotenkin hankalasti tavoiteltava, kun että kaikki naisetkaan rakastuvat renttuihin.
      Mutta muutama juttu, minkä olen itse huomannut, joita voi miettiä ois...

      Mäkin olen melko suora, tai siis en mikään liian suora, mutta iloinen, puhun, voin mennä juttelemaan ja olen reilu... Mutta mä olen sitä kaikille, joten ensinnäkään miehet ei tajua, koska mä olen ihastunut heihin. Ne ketkä ottaa luuloja todella helposti, luulee että kun mä hymyilen mä olen myyty ja ne kenen toivoisin tajuavan, eivät uskalla tehdä mitään, koska ajattelevat kuulemma, että "ei se minusta voi olla kiinnostunut".
      Joten olen kyllä tavallaan suora, siis ulospäin suuntautunut, rehellinen, reilu, ja puhun rehellisesti ja suoraan (myös tunteista, jos kysytään), mutta ujo: en mä uskalla sen enempää lopultakaan kun ne miehetkään.
      Onko sun suoruutesi siis oikeasti käsitettävää suoruutta vai tuntuuko se vaan siltä?

      No, toinen mitä olen nähnyt, on semmoiset ihmiset joitten mielestä suoruus on ronskiutta. Siis liika on liikaa. Eli tuntuuko toisesta, että sä olet viidakko-amatsoni joka raahaa ne kotiinsa? Tiettyihin tyyppeihin tää kyllä tehoaisi, siis niihin, ketkä ei itte saa aikaan yhtään mitään, ne ei tartte mennä kun ottamaan, mutta onk ne niitä ihastuksia, tai osuuko ne kohilleen... Toinen juttu. Mutta olen nähnyt semmoisia tyyppejä, ja niistä ei kyllä ihan kaikki tykkää eikä he välttämättä erota itsestään, että ok, juu, ei pelata pelejä ja eivät ole vaikeasti tavoiteltavia, vaan niin hyökkääviä, että on pakko perääntyä.
      Voiko suoruus olla siis liikaa?

      Sanot, ettei ole kärsivällisyyttä testata, mutta mitä tarkoitat? Ei ole kärsivällisyyttä testata, eli olet heti muuttamassa yhteen ensitreffien jälkeen? Vai ei ole enää omaa elämää? Pidt toista itsestään selvyytenä heti tai kärsivällisyytesi ei riitä tutustua? Kerrot ekoilla treffeillä koko elämäsi ja oletat toisen tekevän samoin?
      No, ihan joillekin ok, mutta sitten pitäs löytäää toinen yhtä kärsimätön, ja joka haluaa myös edetä supervauhtia, tekee päätökset heti ja osaa avautua saman tien.

      Lisäksi on yksi tosiasia ja se on, että miehet sokeutuvat kauneuden edessä: jos joku on siis (miehen mielestä) huippukaunis, se saa tehdä hyvin pitkälti mitä haluaa ja mies sietää sitä. Kaikki kauniit eivät tietenkään eikä kaikki miehet siedä, mutta suurin osa, sillä niin se mies vaan on rakennettu. Lisäksi mitä heikomppi itsetunto, sitä enemmän hän palvoo, koska kaunis nainen on itsetunnon nostatus, saavutus ja siis sitä ei ole varaa menettää. Samasta syystä niitä joitain naisia metsästetään, vaikka olisivat mitä, ja siis: se ei tarkoita että he olisivat huippukauniita, he ovat juuri sen miehen mielestä, tai he ovat suosittuja jostain syystä, heillä on asema joka kaunistaa jne.
      Ja sitten on samaan linjaan kuuluva syy, mikä naisillakin on jäädessä paskan miehen luo: luullaan, ettei muita enää ole, ettei yksin pärjätä ja ollaan niin riippuvaisia (=heikko itsetuntoisia, ei ole Minuutta) että kestetään mitä vaan. Ja yleensä näillä tyypeillä ei ole taipumusta valita sitä reilua ja kivaa tyyppiä, vaan nimenomaan se paskiainen joka vahvistaa heidän omaa maailman kuvaansa, ja siis on valinta heidän itsetuntonsa mukaisesti. Samasta syystä nää tietyt tyypit saa aina niitä törkeitä pakkeja: heidän maailman kuvansa on semmoinen, että se vetää heidät kerrasta toiseen lähentymään juurikin niitä vääriä tyyppejä ja ottamaan turpiinsa.

    • E. rkka

      Minusta "vaikeasti tavoiteltavuus" on tutustumisen yritys-aloitus -vaiheen ilmiö, kun taas nalkuttaminen ja draamojen kehittely tulevat vasta, kun suhteeseen on päästy.

      Nykymiehet ovat kärsimättömiä ja arvostavat helposti lähestyttäviä naisia. Vaikeasti tavoiteltavan eteen ei jakseta nähdä vaivaa. Avoimien kanssaan pääsee heti puheille ja itse pääasiaankin ajassa, jonka nykymies jaksaa odottaa. Myös naiset tietävät pelin hengen eli mieleinen saalis nopeasti koukkuun ja sitten pyörittämään. Usein se nauravainen, helppo nainen muuttuu joksikin aivan muuksi, kun on lyöty hynttyyt yhteen. Mies ei helposti pyörrä päätöstä, jonka kerran on tehnyt, vaikkakin nopeasti ja ykkösperusteena seksin saannin varmistaminen. Elämä oikukkaan, vaikean muijan kanssa on useimmille miehille aivan normaalia, eivätkä he luultavasti edes osaa ajatella, että kumppani voisi olla hivenen tasaisempi ja miellyttävämpi ihminen. Hankala muija on monien miesten mielestä hyvin kiihottava. Samaan tapaan kuin osa naisista on pahojen poikien perään.

      • erterter

        "Hankala muija on monien miesten mielestä hyvin kiihottava."
        Tätä en arvannutkaan. Luulin, että sitä hankaluutta vain siedetään, koska muut puolet naisessa kiihottavat. Niin, siis etu- ja takapuoli.


    • "Siis tällainen hankala ja oikutteleva pikku prinsessako on miesten unelmien nainen ?"
      No ei todellakaan ole ainakaan minun, ennemmin olen yksin kuin sellaisen kanssa.

    • tyylillä pääset

      nopeasti miehestä eroon.t.mies

    • KJNFkjefwnkkfefwefwe

      1. Olet hirveä rumilus

      tai

      2. Olet ystävätyyppinen ja kohtelet miehiä kavereina jolloin he lannistuvat heti koska et ole "enemmän".

      Kohdassa 2. draamakuningattaret antavat miehelle romanttista vastinetta enemmän kuin sinä. Draamakuningattaren tyyli on "line of cookiecrumbs" eli nainen jättää aina jälkeensä kuitenkin hiukan toivoa, kyykyttää miestä, mutta samalla kannustaa häntä yrittämään uudelleen.

      Jos sinä olet vain mukava muttet kannusta oikeaan suuntaan ei mies tajua että olet kiinnostunut ja saatavissa. Ne nartut jotka vievät sinun äijäsi tajuavat kertoa että he ovat saavutettavissa ja omalla tavallaan kannustavat miehiä jatkamaan yrittämistään... ottavat paljon, antavat vähän - mutta se mitä he antavat on SELKEÄ MERKKI JA TOIVOA - oli hän sitä oikeasti tai ei.

      Siksi se oikutteleva prinsessa on suosittu ja sinä et. Sä viestität käytökselläsi : "Not available." kun taas vaikea pikkuprinsessa viestittää "Hard to get - but available". Ne naiset jotka tajuavat olla "Available" ilman hankaluuksia ... heitä sanotaan varatuiksi.

    • sir_eino

      Ei tarvitse olla vaikeasti tavoiteltava mutta jos nainen luulee parin kahvittelun ja pusuttelun jälkeen että seurustelemme niin se on turn off. Suora voi olla mutta ei heti kiitos. En minä halua olla kenenkään elämän mies ennen kun oikeasti tunnetaan.

      Sellaiset naiset jotka jo ensitreffien jälkeen alkavat käyttäytyä kun omistaisivat minut ja kun minulla olisi paljonkin tarjottavaa ja ikään kuin olisin täydellinen... HELVETIN pelottavaa. Ei kiitos kahtakymmentä viestiä luuriin jos en ehdi vastata. Kyllä minä vastaan puheluihin mutta aina en ehdi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      317
      10696
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2361
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2189
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1944
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      162
      1838
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1398
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      18
      1335
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1334
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1329
    Aihe