Olen 16-vuotias tyttö ja tavoitteena oisi saada reisi-, vatsa- ja käsilihaksille jotain tehtyä.. Olen myös melko huono pitämään päätökseni, joten olisiko jollain ensinäkin vinkkejä liikkeides kannalta ja toiseksi vinkkejä päätöksessä pysymisen kannalta?
Kotona treenaaminen
3
476
Vastaukset
Hanki Gymstick
- A_B_C_
Joo älä hanki Gymstickkiä jää vaan lojumaan nurkkaan. Meillä sellainen on ja aika äkkiä siihen kyllästy.
Sinun pitäisi saada liikkumisesta rutiini niin, että se on aina osa elämääsi.
Kannattaa tehdä itselleen suht lyhyt kuitenkin koko kropan kattava ohjelma jota noudattaa vaikka kahdelle tai kolmelle päivälle eri liikkeitä.
Äläkä ota paineita jos tulee taukopäiviä koska niitä tulee aina välillä.
ja kun jaksat säännöllisesti treenata niin ei aikaakaan kun se on automaattista, silloin välipäivinäkin joskus miettii, että pitäisi jumpata lisää.
Liikkeinä esim.
1pvä Jalkapäivä tai juoksulenkki
2pvä keskivartalo (vatsat, selkä kyljet siis ihan kunnolla koko hoito)
3pvä yläkroppa
Hyviä liikkeitä löytyy netistä vaikka kuinka. Esim. youtubesta haulla own body weight tai home training. Niistä vaan sitten mieleinen ohjelma kasaan.
Jos jotain välineitä voi suositella kotitreeniin niin
8kg kahvakuula (vaikka tarjoustalo versio) ei maksa paljoakaan ja on hyvä väline.
tai säädettävä käsipaino.
Jumppamatto
Noilla pääsee jo pitkälle. - löytyy kaikki esim.
paras kun katsot juutuupista eng kielisillä nimillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402