Kemissä Lumenpudottaja katolta?

lumikkihjhuiiy

Kellään suositella ketään tuohon hommaan?
Firma tai yksityinen?

14

853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

      Selaa keskusteluita vähän alas, niin siellähän joku mainostikin tekevänsä lumenpudotuksia ja taisi olla numerokin.

      • lkpåk

        mamut tekee 2 egellä tunti


      • hyvät urakat
        lkpåk kirjoitti:

        mamut tekee 2 egellä tunti

        80neliön ok-talo=350e halpaa,,,,,,


      • uuuu
        hyvät urakat kirjoitti:

        80neliön ok-talo=350e halpaa,,,,,,

        mamut ei lähde töihin,eivät ole koskaan tehneet töitä,ei kuulu kulttuuriin,,,,,


      • minimi = 270 neliöö
        hyvät urakat kirjoitti:

        80neliön ok-talo=350e halpaa,,,,,,

        vittu niin pientä ok-taloa ole edes kiinassa jossa vain 80 neliöö. se on saatana yksiö.


      • on vain hintaa
        hyvät urakat kirjoitti:

        80neliön ok-talo=350e halpaa,,,,,,

        onko ihan totta että 350€ pitää vissiin vaihtaa alaa.. voin luvata heti että puoleen hintaan tosin ykskerroksisen talon..


      • vanninen
        minimi = 270 neliöö kirjoitti:

        vittu niin pientä ok-taloa ole edes kiinassa jossa vain 80 neliöö. se on saatana yksiö.

        Paraski arvostelija sulla ei ole edes omaa yksiötä, vuokralla asut ja kunta maksaa vastikkeet


      • -adsfe4wq
        minimi = 270 neliöö kirjoitti:

        vittu niin pientä ok-taloa ole edes kiinassa jossa vain 80 neliöö. se on saatana yksiö.

        heitäpä sä höpöttämästä sieltä äidin kaksion olkkarinnurkasta. muuten äitis uus "miesystävä" suuttuu.


    • fedf er e e

      ...että täällä yhdet jaksaa jauhaa aina vaan samaa levyä.
      Hankkikaa kuulkaa elämä!

    • löytyy

      puh 040 728 2384 Kari. Firma.

    • lumenluojan

      niin varmista että on jollain lailla kunnollinen. Viime talven jäljeltä on paljon tapauksia joissa tekijällä ei vakuutuksia ja on rikottu kattoa tai rännejä. Lunta ei saa raapia pohjia myöten vaan katolle tulee jättää kerros noin 10 cm kerros lunta.
      Liian tarkalla raapimisella ja hakkaamisella on rikottu kattopintoja, ja sitten vesi tulee sisään.

      • Niinpä.

        Se on sikseenkin spesiaali hommaa, että todellakin täytyy tietää mitä tekee. Tietämättömät ovat rauta teräisillä kolilla ja lapioilla rikoneet paljon kattohuopia, pudotus alueet ovat alhaalta jääneet sulkematta jne jne...


    • rikhard.schwartz

      nyt löytyy firma joka joita lumet pois katolta!!!!
      0407282384. Kari hoitaa lumet pois!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe