Ohuen ohuet leikkeleet

Povar

Oletteko huomanneet, että kaikki leikkeleet ovat nykyään seuraavanlaisia: "Ohuen ohuet kalkkunaleikkeleet", "Ohuen ohuet kinkkuleikkeleet" jne. Vietin itse tänään jokusen tovin leikkeletiskillä ertään Suomen suurimpiin asutuskeskittymiin kuuluvan supermarketin leikkelevalikoimaa sopivaa leikkelettä valitessa kunnes lopulta löysin "ei-ohuen-ohuen kinkun". Se oli luonnollisesti erään pienvalmistajan tuote, mutta minkäs teet, kuun suuret pettävät.

Mikä mahtaa olla tämän "ohuen-ohuet" kampanjan syy? Teoriassa: lihavat suomalaiset saavat vähemmän energiaa syödessään "ohuen ohuita." Käytännössähän me laitamme kaksi "ohuen ohutta" leivän päälle ja saamme saman verran energiaa kuin ennenkin.

Terveydenhuoltomme itkee liikalihavuuden vuoksi, mutta mitä tekevät isoimmat lihatalomme? "Ohuen ohutta leikkelettä!" Sama pätee kanafileisiin: "Thai, hunaja, homejuusto..." Mutta ei "naturell"!

Paljastan itse tietysti näin loppuun, etten ole täydellinen. Minun pitäisi laihduttaa 5-10 kg, mutta olen todennut, etteivät suomalaiset suuret tuottajat auta siinä lainkaan. Ohuen ohuet leikkeleet ja loppuunsa marinoidut kaloreilla lastatut kanapalat eivät paljoa auta. Itse puhun marinoimattomien kanapalojen ja pihvien puolesta - kotona saat tehtyä paljon paremmat ja nopeasti, vaikka kävisit töissä - ja ohuen ohuet tahdon toivottaa... no en tiedä minne, jonnekin, missä ei ruokaa tunneta.

10

1310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >>Oletteko huomanneet, että kaikki leikkeleet ovat nykyään seuraavanlaisia: "Ohuen ohuet kalkkunaleikkeleet", "Ohuen ohuet kinkkuleikkeleet" jne.>Vietin itse tänään jokusen tovin leikkeletiskillä ertään Suomen suurimpiin asutuskeskittymiin kuuluvan supermarketin leikkelevalikoimaa sopivaa leikkelettä valitessa kunnes lopulta löysin "ei-ohuen-ohuen kinkun".>Se oli luonnollisesti erään pienvalmistajan tuote, mutta minkäs teet, kuun suuret pettävät.>Mikä mahtaa olla tämän "ohuen-ohuet" kampanjan syy?>Terveydenhuoltomme itkee liikalihavuuden vuoksi, mutta mitä tekevät isoimmat lihatalomme? "Ohuen ohutta leikkelettä>Sama pätee kanafileisiin: "Thai, hunaja, homejuusto..." Mutta ei "naturell"!>Minun pitäisi laihduttaa 5-10 kg, mutta olen todennut, etteivät suomalaiset suuret tuottajat auta siinä lainkaan.

    • Panhandle

      Veikkaan, että syy ohuen ohuiden suosioon (kai niiden pitää suosittuja olla, eihän niitä muuten kannattaisi tehdä kymmeniä laatuja) on juuri se, että ihmiset kuvittelevat laihtuvansa syömällä niitä. Itse etsin aina normaalipaksuisia leikkeleitä, koska ohuet ovat rumasti rypyssä ja niitä on vaikea saada irti toisistaan.

      Marinoidun lihan suosio on minulle täydellinen mysteeri. Niitä on tarjolla metrikaupalla, ja jossain nurkassa sitten ehkä pari surkeaa laatikkoa maustamatonta. Veikkaan, että syy on siinä, että maustamattomat myydään ensiksi loppuun, ja kun käyn kaupassa yleensä vasta illalla, nopeammat ovat ehtineet ensin.

      Kauppiaallehan marinointi on hyvä bisnes, kun marinointiliemestä saa lihan hinnan, ja pilaantumassa olevan lihan myyntiaika pitenee roimasti. Tosin bisneksen onnistuminen edellyttää, että marinoitua lihaa ostetaan, ja se on asia, joka ei mahdu minun kallooni. Maustamattoman lihan laittaa ruuaksi ihan yhtä nopeasti kuin maustetunkin, ja lisäksi saa ihan itse päättää, miltä se maistuu.

      • >>Veikkaan, että syy ohuen ohuiden suosioon (kai niiden pitää suosittuja olla, eihän niitä muuten kannattaisi tehdä kymmeniä laatuja) on juuri se, että ihmiset kuvittelevat laihtuvansa syömällä niitä.>Kauppiaallehan marinointi on hyvä bisnes, kun marinointiliemestä saa lihan hinnan


    • Sopii Tutkia

      on sama kuin suikaloiduissa lihoissa - saadaan VETTÄ mukaan - mitä enemmän pinta-alaa sitä enemmän vettä.

      • vetabix_nro1

        >>Sen 'ohuen-ohuen' leikkeen funktio on sama kuin suikaloiduissa lihoissa - saadaan VETTÄ mukaan - mitä enemmän pinta-alaa sitä enemmän vettä.


      • Tuotantotekniikkaa
        vetabix_nro1 kirjoitti:

        >>Sen 'ohuen-ohuen' leikkeen funktio on sama kuin suikaloiduissa lihoissa - saadaan VETTÄ mukaan - mitä enemmän pinta-alaa sitä enemmän vettä.

        ja ajattelet.


    • Yöks en osta!

      Miten tuosta saa irti yhden siivun? Koko paketillinen tulee yhdessä ketjussa. Syö siinä sitten muka vähemmän!

      Hirveetä huijausta!

      • ohut......

        Ihan sammaa mieltä, et siitä saa nätisti viipaletta kun pinseteillä.
        Ainoa asia missä ohuen ohut toimii on voileipäkakun koristelu, saapi nätisti
        ruusukkeita tai vaikka rusetin jos vaan kärsivällisyys riittää.
        Leivän päällä se on pelkkä vitsi, ja nyt nämä "helposti irtoavat siivu" hah.
        Meillä on hyvä lihalähikauppa josta saa palvikinkun viipaloituna nenän eessä.
        Ei tarvia nyhtää tuskan hiki otsalla siivuja eroon toisistaan.
        Itestähän se on sitten kiinni kuinka paljon sitä leivän päälle mättää.


    • Anonyymi

      Onneksi Tampereen Kauppahallista Koivistolta saa parhaat leikkeleet. Etenkin kylmäsavuporo on erittäin hyvää. Löytyy ilmakuivattuja kinkkuja Parmaa, Serranoo ja salamia monen moista, vaikka herkulliseen pizzaan. On myös Pancettaa mistä valmistaa herkullisen Pasta Carbonaran.

      Lisää täällä https://www.leikkeleliike.com/

    • Anonyymi

      Ohuita joutuu laittamaan 2 päällekkäin, kai ne olettaa että etteivät viitsi erotella niin menee enemmän ja hinta muutenkin kalliimpi. Ennemin ostan tavallisia vaikka olisi sama hinta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10320
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4594
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3114
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1899
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1650
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe