Adventtikirkon omistama SKY Piikkiössä syöttää adventismin mukaista ruokaa.
Adventistit ovat kristillisperäinen uususkonnollinen sapattikulttiuskonto joka on USA:sta lähtöisin samoin kuin jehovan todistajatkin.
Suomen Kristillisessä Yhteiskoulussa, Piikkiössä on
Koulu ruokana vain kasvis- ja soija ruokaa jota ei monikaanoppilas syö. Monet oppilaat ovat koulussa monta tuntia nälkäisi eivätkä pysty keskittymään opiskeluun, jotn olisi kiva jos kirjoittaisitte nimenne tähän adressiin liharuoan edistämiseksi http://www.adressit.com/toivonlinna
Adventismiruokaa pakkopullana
2
481
Vastaukset
- Panhandle
Tämä voi olla tyhmä kysymys, mutta kysyn silti:
Miksi joku, joka ei itse tunnusta kyseistä uskoa, kävisi adventtikirkon koulua? Adventistithan luonnollisesti noudattavat uskonnon mukaista ruokavaliota, joten en näe tässä mitään ongelmaa.
Kunnallinen peruskoulu ei voi noin menetellä, eikä sen opetus voi olla tietyn kirkkokunnan oppien mukaista. Jos näin on, rikotaan uskonnonvapauslakia, ja se on jo vakavampi juttu kuin kasvisruoka. - jo ympristösyistä
Nykyään suositellaan lisääntyvästi kasvisruokapäiviä kaikkiin kououhuihin.
Ihan jo ympäristösyistä.
Ennen vanhaan ateria saattoi koulussa olla pelkkää ohraryynivelliä tai makaronivelliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688