Adventtikirkon omistama SKY Piikkiössä syöttää adventismin mukaista ruokaa.
Adventistit ovat kristillisperäinen uususkonnollinen sapattikulttiuskonto joka on USA:sta lähtöisin samoin kuin jehovan todistajatkin.
Suomen Kristillisessä Yhteiskoulussa, Piikkiössä on
Koulu ruokana vain kasvis- ja soija ruokaa jota ei monikaanoppilas syö. Monet oppilaat ovat koulussa monta tuntia nälkäisi eivätkä pysty keskittymään opiskeluun, jotn olisi kiva jos kirjoittaisitte nimenne tähän adressiin liharuoan edistämiseksi http://www.adressit.com/toivonlinna
Adventismiruokaa pakkopullana
2
491
Vastaukset 2
- Panhandle
Tämä voi olla tyhmä kysymys, mutta kysyn silti:
Miksi joku, joka ei itse tunnusta kyseistä uskoa, kävisi adventtikirkon koulua? Adventistithan luonnollisesti noudattavat uskonnon mukaista ruokavaliota, joten en näe tässä mitään ongelmaa.
Kunnallinen peruskoulu ei voi noin menetellä, eikä sen opetus voi olla tietyn kirkkokunnan oppien mukaista. Jos näin on, rikotaan uskonnonvapauslakia, ja se on jo vakavampi juttu kuin kasvisruoka. - jo ympristösyistä
Nykyään suositellaan lisääntyvästi kasvisruokapäiviä kaikkiin kououhuihin.
Ihan jo ympäristösyistä.
Ennen vanhaan ateria saattoi koulussa olla pelkkää ohraryynivelliä tai makaronivelliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546