Vhh keittokirjoja taitaa jo olla aika paljonkin. Mitä kirjaa suosittelette aloittelevalle intoilijalle. Helppoja reseptejä missä ei kikkailla erikoisilla aineksilla vaan ihan marketeista saatavilla ruoka-aineilla.
Leipä on paheeni ja siihen tuppaa kaatumaan kokeiluni karppauksen ihmeellisessä maailmassa. :D
Pitäisi vain ilmeisesti jättää kaikki hiilaripitoiset tuotteet kaupan hyllylle mutta kun puoliso ei ainakaan toistaiseksi ole innostunut kokeilustani ja hänelle pitää sitä leipää ainakin olla saatavilla.
Suositelkaa keittokirjaa
5
685
Vastaukset
- Heikkilän kirjat
on hyviä.
- Vhh-kotiruokaa
ja helppo ymmärtää = LAIHDU ILMAN NÄLKÄÄ (Anja Nystén, Varpu Tavi, Toomas Tuohikorpi) maksoin jotain € 5,- kirjasta, toki Antti Heikkilän hyvän olon keittokirjoista saat laajemmat tiedot joten niitä myös suosittelen.
- lchf3356.blogit.fi
http://karppikauppa.fi/tuotteet.html?id=2/6
Karpin keittokirja
Kaikki reseptit löytyvät toki osoitteesta karppaus.info -> reseptit
Kirjassa on jokaisesta ruoasta hyvät värikuvat. Myös annosten makroarvot on ilmoitettu.
Kirjan voi saada halvemmallakin muista nettikaupoista. - Dieetille
Brand New Paleo Cookbook
Ilmeisesti sellainen dieetti keittokirja.
Tlattavissa alla olevasta linkistä.
http://90e411zdh9excl9fon02h1zce5.hop.clickbank.net/?tid=UA-231108-1 - Caritanen
Halvemmalla pääset kun ostat Karppaaja -lehden, siinä 40 sivua reseptejä. Ja huippuhyviä!!! Monta on kokeiltu jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298