Uusia herjaajia nousee,kuin sieniä sateella.Kauniit keväiset päivät ovat kuin tyhjää näiden sisäsiittoistenviestien mukana kulkemiseen.
Tähänkö on tultu,että kaikkea sanomaasi,ja niin edelleen.Jos ja kun haet oikeuksiasi tällä palstalla,niin nämä herhiläiset iskee kimppuun,että varmasti tunnet sen ,kuka on kunkku ja palstan pomo.
Minä Ama teen esiinmarssin uudella esiintulolla,kun se entinen ei kaikille kelvannut.
Olin nainen miehen kaavussa,vain munat puuttui,jään kyllä kaipaamaan sitä etsivivä-amadeus aikaa.
Hautajaismusiikin voitte valita itse.Teitä rakastava Ama
Kuka tätä palstaa oikein hallitsee?
5
314
Vastaukset
kun taas luovun minuudestani Ama
- jjoutava
Nauretaan siististi näille, niin tosissaan ovat etteivät ehi tarkastamaan mitä ovat kijrjuittanneet. Minulla olisi sanat valmiina miten sanoisin mutta kun puhdasta paperia kunnioitan, niin en sellaisia voi laittaa siihen. Omasta puolestani on tämmöinen tilanne jonka pysyvyys on nähty. Oikeastaan olen nähnyt hyväksi olla kirjoituksissa siisti mutta sekava niin kuin Napoleonin aikainen perustuslaki Ranskassa.
- Makriina ek
Eellinen nimmari on kuitenkin iskevämpi. Mieti vielä kannattaako vaihtaa.
Ajatushan se kuitenkin tärkein on, ei puumerkki. Makriina ek kirjoitti:
Eellinen nimmari on kuitenkin iskevämpi. Mieti vielä kannattaako vaihtaa.
Ajatushan se kuitenkin tärkein on, ei puumerkki.olin chatissa tällä uudella logolla ja hain remonttireiskaa niin petikaveria olis tyrkyllä ja luonnossa pitäs rempat maksaa,vois vanhantavarankauppa käydä ajanoloon no miten sen sanois.Jos sanon samoilla sanoilla,kun se entinen piika joka herraväelle tuli piikomaan ja yöstiassa kortongin näki,ihmeissään kysyi mikä toi on? Rouvva siihen,etteikö teillä sillä maalla olenkaan harrasteta seksiä,kyllähän meilläkin naidaan,mutta ei sillei,että v.....vuorit lähtee Ama
- Nikitön köyhä
rituliini_38 kirjoitti:
olin chatissa tällä uudella logolla ja hain remonttireiskaa niin petikaveria olis tyrkyllä ja luonnossa pitäs rempat maksaa,vois vanhantavarankauppa käydä ajanoloon no miten sen sanois.Jos sanon samoilla sanoilla,kun se entinen piika joka herraväelle tuli piikomaan ja yöstiassa kortongin näki,ihmeissään kysyi mikä toi on? Rouvva siihen,etteikö teillä sillä maalla olenkaan harrasteta seksiä,kyllähän meilläkin naidaan,mutta ei sillei,että v.....vuorit lähtee Ama
nyt en kyllä parhaalla tahdollanikaan ymmärrä tätä kylmäkiskoisuutta taholtasi. Olenhan toki huomannut monen muunkin aloittajan olevan kylmäkiskoinen mutta kun tiedän heidän olevan muutenkin ylimielisiä en ole heihin kiinnittänyt heihin huomiota mutta sinun kylmäkiskoisyutesi satuttaa minua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947016- 1723722
- 533249
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2322376- 482115
- 411968
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?231792- 601768
- 191743