Ylitornion kunnan sivulla (Tonttipörssi) Kunta myy tarjousten perusteella Lohijärven leirikeskuksen ja vanhan koulun. "Päätöksen tekee kunnanvaltuusto"Ylitornion kunta pidättää itsellään oikeuden hylätä tarjoukset. Näinhän se menee ilmoituksessa entä sitten käytännössä. Luotettavien tietovuotojen ja sisäpiiritietojen mukaan tarjoukset liikkuvat 167,000--200,000 eurossa ja jopa tämänkin yli. Jokohan nyt kaupat syntyvät ?
HOX ! HOX ! Ylitornion kunta myy!
8
1807
Vastaukset
- vitsivitsi
No niinhän se kyllä joskus taitaa tippua vähän niitä tiedonmurusia muillekin. Mutta uskon tään olevan vitsi.
- kuyti76
300 000 € olisi sopiva hinta uudenveroisista rakennuksista n2,5 ha maata ja 250 metriä rapakon rantaa. 90 000 € olisi ollut veronmaksajien rahojen lahjoitus yksityiseen keinotteluun. Sijaitseehan läheisyydessä, tanssipaikka, kauppa ja jopa huvittelupaikkana tunnettu huvikumpu, viimekesimainitun tuntee ainakin kylän ukkomiehet. vrt. peyton place
- övertorneålainen
Näillä palstoilla keskustelua seuranneena olisi luullut, että ko. paikka on myyty tai lahjoitettu moneen kertaan jollekin viskaalille tai muille kunnan virkamiehille vieläpä lahjusten, sisäpiiritiedon, jääviyden, alihinnan ja kaiken muun mahdollisen kelmeyden avulla sekä poliitikkoystävien omien rahastojen kartuttamiseksi.
Eli paljon ovat monet valopäät vouhkanneet asiasta, joka näkyy olevan vasta alkutekijöissään ja tämänkö vuoksi kunnanvaltuuston ja -hallituksen tai virkamiesten olisi pitänyt erota tehtävistään?! - Halvalla menee mutta
http://ylitornio.ktweb.fi/ktwebbin/dbisa.dll/ktwebscr/epj_asil.htm? elin=KHALL&pvm=21.3.2011 14:00:00
Siinä on tarjoukset niin saatta lakata höpöttämästä ! Ilman se menee.... - Veden neito
Halvalla : Voi hyvänen aika sentään että muka halvalla .
Kun on noin hyvät ostohalut , ostaa myös Ranuan Simojärveltä sukellusvene terminaali ja Ravitolatilat eikä maksa paljon .
Sitten vain sukelusveneellä sukeltelemaan järvelle . - simojärveläinen
ranuan sukelusvene terminaali rakenettu luxsus mökiksi kuulemma myyty ranualaiselle,entine omistaja asuu etelä suomessa.
- ihmetteliä
Entisessä sukelusvene terminaalisa näköjään pihoja laitettu ja ulkoa maalattu,mitähä nykynen omistaa suunittelee? Tuskin noin suurta kesämökkiä tarttee...
- halvalla
Taisi olla sisäpiiritieto hammashoitolastakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332