Ylitornion kunnan sivulla (Tonttipörssi) Kunta myy tarjousten perusteella Lohijärven leirikeskuksen ja vanhan koulun. "Päätöksen tekee kunnanvaltuusto"Ylitornion kunta pidättää itsellään oikeuden hylätä tarjoukset. Näinhän se menee ilmoituksessa entä sitten käytännössä. Luotettavien tietovuotojen ja sisäpiiritietojen mukaan tarjoukset liikkuvat 167,000--200,000 eurossa ja jopa tämänkin yli. Jokohan nyt kaupat syntyvät ?
HOX ! HOX ! Ylitornion kunta myy!
8
1816
Vastaukset
- vitsivitsi
No niinhän se kyllä joskus taitaa tippua vähän niitä tiedonmurusia muillekin. Mutta uskon tään olevan vitsi.
- kuyti76
300 000 € olisi sopiva hinta uudenveroisista rakennuksista n2,5 ha maata ja 250 metriä rapakon rantaa. 90 000 € olisi ollut veronmaksajien rahojen lahjoitus yksityiseen keinotteluun. Sijaitseehan läheisyydessä, tanssipaikka, kauppa ja jopa huvittelupaikkana tunnettu huvikumpu, viimekesimainitun tuntee ainakin kylän ukkomiehet. vrt. peyton place
- övertorneålainen
Näillä palstoilla keskustelua seuranneena olisi luullut, että ko. paikka on myyty tai lahjoitettu moneen kertaan jollekin viskaalille tai muille kunnan virkamiehille vieläpä lahjusten, sisäpiiritiedon, jääviyden, alihinnan ja kaiken muun mahdollisen kelmeyden avulla sekä poliitikkoystävien omien rahastojen kartuttamiseksi.
Eli paljon ovat monet valopäät vouhkanneet asiasta, joka näkyy olevan vasta alkutekijöissään ja tämänkö vuoksi kunnanvaltuuston ja -hallituksen tai virkamiesten olisi pitänyt erota tehtävistään?! - Halvalla menee mutta
http://ylitornio.ktweb.fi/ktwebbin/dbisa.dll/ktwebscr/epj_asil.htm? elin=KHALL&pvm=21.3.2011 14:00:00
Siinä on tarjoukset niin saatta lakata höpöttämästä ! Ilman se menee.... - Veden neito
Halvalla : Voi hyvänen aika sentään että muka halvalla .
Kun on noin hyvät ostohalut , ostaa myös Ranuan Simojärveltä sukellusvene terminaali ja Ravitolatilat eikä maksa paljon .
Sitten vain sukelusveneellä sukeltelemaan järvelle . - simojärveläinen
ranuan sukelusvene terminaali rakenettu luxsus mökiksi kuulemma myyty ranualaiselle,entine omistaja asuu etelä suomessa.
- ihmetteliä
Entisessä sukelusvene terminaalisa näköjään pihoja laitettu ja ulkoa maalattu,mitähä nykynen omistaa suunittelee? Tuskin noin suurta kesämökkiä tarttee...
- halvalla
Taisi olla sisäpiiritieto hammashoitolastakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375126- 823646
- 403062
- 613005
- 102946
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1411733- 181731