Tämän palstan tyypit, me?

Pähkäilen

Täälläkin vallitsee oma ryhmädynamiikkansa. On johtajaa, myötäilijää, vaikenijaa, kurkkijaa...

Millainen ryhmän jäsen sinä olet? Osaatko ITSE vastata? Niinpä niin. Kunpa pystyisikin tähän:
”Nähkäämme itsemme
objektiivisesti
ja toiset ihmiset
subjektiivisesti.”
- Kierkegaard

23

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 200vsitte

Mihkäs sä ite kuulut? Mistä siunaantuu tuo erottelu? Eiköös tää ookkaa keskusteluja varten. Kastijakoo kui parisataavuotta sitte. Turha kysely jos vai keskustellaa...

• HV=hauskaa vappua

Täällä ollaan jo, udeltu, urkittu, luultu, häiritty, kiusattu, alistettu, komennettu, käsketty, nimitelty,
        luultu, tiedetty, uhkailtu, jne....

Nyt olisi jo aika jättää nuo luokittelupuuhat, ja keskustella jostain aiheesta.

Alottaja voi pitää housut jalassa Jumala mielessä.

• listoja tehty

aina ne johtaa entistä suurempaan kateuteen ja haukkumiseen.

• ;)qzxgbq

Lähestyn pikaisesti seitsemääkymmentä.
        Luen ja mietin kuinka aika kuluu, mutta ihmiset eivät muutu.
        On mukavia ja asiallisia, äreitä ja ilkeitä, sitten suuri osa jotka eivät ota kantaa, korkeintaan huvittuvat.
        Itse taidan olla noita kaikkia, tietenkin eri aikaan, onneksi huonoja päiviä on harvemmin kuin hyviä:)

• ole muuta tekemistä? Minun lapset tekee töitä,eivät he notku vanhustenpalstoilla.
      Jäikö lapsuus elämättä,saati nuoruus.Olet säälittävä aloituksinesi kasva aikuiseksi

• 63sid

meitä on moneen junaan asemallekin vielä jää .tylsää olisi elämä ellei ystäviä olisi joka lähtöön.Ollaan piilosilla.

• Pähkäilen

itse olen kai lähinnä kurkkija. Ja nuori en ole enkä mies enkä ilkeäkään ole.

Tuli vain mieleeni ammoin opiskelemani joku ryhmädynamiikan penkojainen ja siinä hoksasin tulla asiasta tänne ihan sievästi puhumaan. Jo oitishan ryhmämme jotkut tyypit käsittivät väärin. Pitää siis lisätä näihin sosiaalisiin ryhmiimme ainakin tyhmät, DDD DDD DDD

Kaikkein pisin ja vaikein matka on matka omaan itseen, itsetuntemukseen. Ja mielenkiintoisin. Täälläkin sitä voin opiskella. Auta armias, jos jonain päivänä kuvittelisin olevani valmis! Mitä järkeä enää missään olisi?

• ei tarvitse

kertoa enempää, tiedetään jo kuka olet.

Amadeuksen vastaus oli ihan oikea, tuollainen luokittelija on mieleltään keskenkasvuinen.

• tuo hohotus

DDDD on selvä tavaramerkki.

• sinisirkku-
        tuo hohotus kirjoitti:

DDDD on selvä tavaramerkki.

Ei kyllä tiedä enää miten suhtautuu, niin sekavalta tuntuu, tiedetään kuka on joku, ja minä en tiedä onko taas tuo joka matki minua muutaman kerran?

Miten ihmeessä palsta on nykyään niin täynnä outoja väärinkäsityksiä? Tuolla joku on aloittanut suomenruotsalaisten parjausketjun ihan provomielessä! Mitä järkeä siinäkin on ?

Sitten se on jonkun mielestä vastine jollekin sinisirkun jutulle! Vastaavaa en ikinä menisi kirjoittamaan, älytöntähän se on.

Kaikkiko on nykyään vain provoilua, mitä sillä voitetaan, eihän se edes ole keskustelun aihe !

Ihmeissäni.

• ystäväsi siellä
        sinisirkku- kirjoitti:

Ei kyllä tiedä enää miten suhtautuu, niin sekavalta tuntuu, tiedetään kuka on joku, ja minä en tiedä onko taas tuo joka matki minua muutaman kerran?

Miten ihmeessä palsta on nykyään niin täynnä outoja väärinkäsityksiä? Tuolla joku on aloittanut suomenruotsalaisten parjausketjun ihan provomielessä! Mitä järkeä siinäkin on ?

Sitten se on jonkun mielestä vastine jollekin sinisirkun jutulle! Vastaavaa en ikinä menisi kirjoittamaan, älytöntähän se on.

Kaikkiko on nykyään vain provoilua, mitä sillä voitetaan, eihän se edes ole keskustelun aihe !

Ihmeissäni.

provoilee myös, vai onko feikki ?

• sinisirkku-
        ystäväsi siellä kirjoitti:

provoilee myös, vai onko feikki ?

Kuka ystäväni siellä? Kun ei tässä pysy käryillä teidän kanssanne, täällä ei kukaan feikkaile!

• yx tympääntynyt
        sinisirkku- kirjoitti:

Kuka ystäväni siellä? Kun ei tässä pysy käryillä teidän kanssanne, täällä ei kukaan feikkaile!

älä vastaa, älä kysele, ehkä kyllästyvät

• Pähkäilen
        sinisirkku- kirjoitti:

Ihmeissäni.

Minä olen minä, nimimerkki Pähkäilen, en kukaan muu. Kun laitoin noita naurun D-merkkejä, niin arvasin, että joku tyhmä taas pääsee sinisirkuksi luulemaan. Voi ETTÄ täällä todellakin ON pöljyyttä kerrakseen.

Sinisirkkuseni, sinun tekstiksi tämänkin joku pösilö taas merkkaa. Annetaan näille ressukoille oma arvonsa eli ei päästetä heitä ihomme alle, päämme sisään. Rikkaruohotkin nääs kuuluvat ryhmädynamiikkaan, DDD.

Ei tämä D-nauru suinkaan ole sinisirkun patentoima tavaramerkki!!!

Oikeastaan täällä on aika hupaisaa väkeä.

Minä kun IHAN OIKEAN KESKUSTELUAIHEEN olin tänne tuovinani! Tämmöistä siitä siis tuli. Myötähäpeää tunnen. Vaiko sääliä ehkä?

• sinisirkku-
        yx tympääntynyt kirjoitti:

älä vastaa, älä kysele, ehkä kyllästyvät

Niin, rehtiä vastausta on kai turha odottaa:) Mutta yllätyin kuinka hyvää oli Pirkan murskatut tomaatit tehdessäni siinä olevan ohjeen mukaan, ranskalaisen tomaattikeiton.

Leipäviipaleet jätin pois, ja paahdoin voinokareessa leipäkuutioita rapeiksi. Yllättävän hyvä ohje:)

Valmiskeittoa tuli 1ltr. saan vielä pakastimeen siitä puolet. Ilonaihe oli ihan.

• säälikää yhdessä
        Pähkäilen kirjoitti:

Minä olen minä, nimimerkki Pähkäilen, en kukaan muu. Kun laitoin noita naurun D-merkkejä, niin arvasin, että joku tyhmä taas pääsee sinisirkuksi luulemaan. Voi ETTÄ täällä todellakin ON pöljyyttä kerrakseen.

Sinisirkkuseni, sinun tekstiksi tämänkin joku pösilö taas merkkaa. Annetaan näille ressukoille oma arvonsa eli ei päästetä heitä ihomme alle, päämme sisään. Rikkaruohotkin nääs kuuluvat ryhmädynamiikkaan, DDD.

Minä kun IHAN OIKEAN KESKUSTELUAIHEEN olin tänne tuovinani! Tämmöistä siitä siis tuli. Myötähäpeää tunnen. Vaiko sääliä ehkä?

nyt toisanne ja tuntekaa myötähäpeää, aloittaja olisi voinut laittaa nikkinsä mutta ilmeisesti haluaakin sekaannusta. Sitten yhdessä hohotetaan tyhmille.

• tIMO tERÄVÄ
        Pähkäilen kirjoitti:

Ei kannata tämmöselle jauhopäälle mitään selittää, näkee sen jo.
        Kuka tekee ja seuraa tilastollisesti palstaa, montako vastausta, montako ketjua.
        Sama naama, vaikka onhan täällä ainakin yksi nainen näitten tilastojen tekijä kanssa, eipä ole pitkä aika kun viimeksi latoi paskaa kassan päällekkäin....
        Kyllä kultaukset karisee näköjään yhdeltä jos toiselta...

ÄLKÄÄ MENKÖ LANKAAN...

• sinisirkku-
        Pähkäilen kirjoitti:

Minustakin aiheesi oli ihan laadukas! Vesittyi vaan matkalla. Älä silti sinäkään pähkäilijä pienestä periksi anna, en minäkään ole sitä tehnyt! Jos sekoilun lomasta asiat selviää, mikäs sen mukavampaa:D

Vaikeaa on itse sijoittaa kirjoitteluaan mihinkään noista mainitsemistasi, usein kyllä huvittavuus vie voiton. Mutta asiallisista ketjuista pidän myös, niiden lukemisestakin, kun taas saadaan aikaan jotakin.

Siihen asti moikka!

• # D ##
        sinisirkku- kirjoitti:

Minustakin aiheesi oli ihan laadukas! Vesittyi vaan matkalla. Älä silti sinäkään pähkäilijä pienestä periksi anna, en minäkään ole sitä tehnyt! Jos sekoilun lomasta asiat selviää, mikäs sen mukavampaa:D

Vaikeaa on itse sijoittaa kirjoitteluaan mihinkään noista mainitsemistasi, usein kyllä huvittavuus vie voiton. Mutta asiallisista ketjuista pidän myös, niiden lukemisestakin, kun taas saadaan aikaan jotakin.

Siihen asti moikka!

uusi sirkusteatteri vaiko vanhojen lämmitys? kertokaa missä pitää nauraa ja kenen

• Pähkäilen
        sinisirkku- kirjoitti:

Siihen asti moikka!

Hei, meinasin kirjoittaa ns. jäähyväiskirjeen tälle palstalle tai ainakin tälle avaamalleni ketjulle. Siitä ois tullut tällainen:

Hyvästi jää, palstani (ketjuni) tää!
        Et enää lämmittää
        voi mua enempää.
        Hyvästi jää,
        palstani tää.

Mutta. En sitä siis kirjoita. Tulin vain sanomaan, että jos oisin sen kirjoittanut, se ois ollut tuollainen. Ja sen ois voinut laulaa tällä sävelmällä (suomeksi Hyvästi, talvi):
        http://www.youtube.com/watch?v=_TUxj3ENNiM

PS. DDD DDD DDD (On niin kova pakkanen, että pitää hupia pitää ja nauraa hytistä, jotta lämpimänä pysyy)

• sinisirkku-
        Pähkäilen kirjoitti:

Hei, meinasin kirjoittaa ns. jäähyväiskirjeen tälle palstalle tai ainakin tälle avaamalleni ketjulle. Siitä ois tullut tällainen:

Hyvästi jää, palstani (ketjuni) tää!
        Et enää lämmittää
        voi mua enempää.
        Hyvästi jää,
        palstani tää.

Mutta. En sitä siis kirjoita. Tulin vain sanomaan, että jos oisin sen kirjoittanut, se ois ollut tuollainen. Ja sen ois voinut laulaa tällä sävelmällä (suomeksi Hyvästi, talvi):
        http://www.youtube.com/watch?v=_TUxj3ENNiM

PS. DDD DDD DDD (On niin kova pakkanen, että pitää hupia pitää ja nauraa hytistä, jotta lämpimänä pysyy)

Jo hauskempi täällä on olla
        kun lukea jotakin saa.
        Ei tunne et ihan oon nolla
        kun sentäs nyt tän tajuaa:D

melodia, nyt tuulet nuo viestin jo toivat
        mä lainella.....:DDDDDD terve

• Pähkäilen
        sinisirkku- kirjoitti:

kun lukea jotakin saa.

samalla sävelellä:

Nyt jatkankin Ridgeni luokse,
        ja Brookenkin tavata saan!
        Ei Dingletkään luotain pois juokse,
        he minua niin viehättaa.
        Niin niin niin niin,
        lauluni minut saa hurmoksiin,
        näin näin näin näin
        seilataan kulttuuriin päin.

PS. Taisi syntyä uusi sosiaalinen ryhmä: Suurhumoristit DDD DDD DDD

• katleija5
        sinisirkku- kirjoitti:

kun lukea jotakin saa.

Terveisiä kulttuurin kehdosta minultakin takinkääntäjältä, tilastojen tekijältä, kopsaajalta, kiukkuiselta ämmältä, joka on saanut päällensä kultaa takapuolia nuoliessaan ym. ym.
        Minä vaan naureskelen, enkä ole moinaankaan, vaikka päätyisin lopulta tervatuksi ja höyhenissä kieritellyksi.
        Eihän minun tarvitse itseäni mihinkään katekoriaan luokitella, säästyn siltä vaivalta, sillä jokut ahkerat kanssakirjailijat ovat sen puolestani tehneet.
        Mutta täällä ollaan kun ollaan kerran tänne tultu. Käskystä ei lähdet kiusallakaan, ehkä sitten kulumalla joskus. Mutta joutavoisen tavoin säästän puhdasta kirjoitusalustaa mielelläni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      7016
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3722
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3249
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      232
      2376
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2115
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      41
      1968
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      47
      1869
    8. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      23
      1792
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1768
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1743
    Aihe