tänään tuli kokeiltua classic possua. 4paksua kasler viipaletta, lisäksi pari sipulia ja omenaa pilkottuna pussiin.
ruoka onnistui hyvin ja maistui perheelle. uunissa possuista irtoaa sen verran nestettä ettei erikseen tarvitse kastiketta tehdä vaan paisto liemi käy sellaisenaan kastikkeeksi.
maku oli jotenkin perinteinen ja toi jonkinlaisen makumuiston lapsuudesta mutta, ruoka oli pikkaisen suolaista minun makuuni. joten toivottavasti suolan määrää tuotteessa vähennetään.
classic possu
3
153
Vastaukset
HEI!
Me emme käytä suolaa juurikaan ruuanlaitossa, mutta en itse kokenut tuotetta suolaiseksi? Oiskohan kasler ollut suolattua?kokeiltu kylläkin viljapossulla, fileitä oli niin monta että jäivät läjään pussissa ja kaikkiin puoliin ei mausteet ollut tarttunut ja nestettä oli kieltämättä paljon.Tässä tapauksessa liha jäi sitkeäksi eikä pienet lapset tykänneet.
- Not_a_Knight
Oma mielipiteeni on, että muutamille kaslerviipaleille ko. maustemäärä on liiallinen.
Kokeilin seuraavanlaista settiä ja sitten maku oli mielestäni kohdallaan:
- Porsaan maustamaton lapa 800g. (myös uuniliha käy)
- 4 norm. porkkanaa palasteltuna.
- 7 norm. perunaa palasteltuna.
- purjoa pilkottuna.
Kamat pussiin ja jätä vähäksi aikaa maustumaan sekoituksen jälkeen.
Lisää n. 1/2dl - 1dl vettä, niin saat höystöille sopivan kostukkeen!
1,5 - 2,5 h 150-175 asteisessa uunissa (riippuu uunista ja kokin haudutus -haluista)
Siisti ja hyvä tapa laittaa mureeta ruokaa kun itse peuhaa pihalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5136602Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3142478Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871984- 1241179
- 301122
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51104- 79922
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60894Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel94892- 40780