Jos otan personal trainerin salilla niin seisooko se siinä mun ja laitteen vieressä nauramassa ku yritän vääntää jotain rautaa? Vittu. Olen ajatellut ekan kerran salille menoa mutta en tajua mitään sieltä. Oon pitäny homojen hommana kuntokeskuksissa kävijöitä. Kauanko siellä ollaan kerralla? Miten siellä vaihdetaan niitä bodausvehkeitä? Kehtaanko mennä farkuissa?
Auttakaa karjua!
5
197
Vastaukset
- Pikku-A
Käytä järkeäsi: kannattaako personal trainerin naureskella asiakkaalleen, vaikka tämä tulisikin "treeneihin" farkuissaan...
- -
Joko tää oli tosi onneton Provo tai sitten oot vaan sen verran tyhmä ettei kannata paljoo itteensä rasittaa millään punttiksella.
...
- teräskarju
Sorry ei ollut provo. Missä siellä vaikka nostellaan käsipainoja? Pitääkö seistä vai onko tuolit? Tekisi vaan mieli kuntoilla ekan kerran 40 vuoteen.
- Triforcedaaa
teräskarju kirjoitti:
Sorry ei ollut provo. Missä siellä vaikka nostellaan käsipainoja? Pitääkö seistä vai onko tuolit? Tekisi vaan mieli kuntoilla ekan kerran 40 vuoteen.
Jos otan personal trainerin salilla niin seisooko se siinä mun ja laitteen vieressä nauramassa ku yritän vääntää jotain rautaa? Vittu. Olen ajatellut ekan kerran salille menoa mutta en tajua mitään sieltä. Oon pitäny homojen hommana kuntokeskuksissa kävijöitä. Kauanko siellä ollaan kerralla? Miten siellä vaihdetaan niitä bodausvehkeitä? Kehtaanko mennä farkuissa?
---------------
Ei, eläkä ota. Tee vaikka Arnoldin kultasta kutosta. Salilla nostellaan painoja... En kyl ite käy salilla, kun kaikki vehkeet omasta takaa ja ei. Se on kyllä aikas heterohommaa. Ite ainaki tykkeen ku naiset antaa kommenttia. :D Kerralla ei kanti (huom. treenata) tuntia enempää per päivä. Vaihetaan... siis menet vaan ja ootat vaikka vuoroos ja jos olo on vittumainen, puhu jotain paskaa tyypeile. No mee vaikka kesämekossa... kerta niin transuhommana pidät sitä :D
----------
Sorry ei ollut provo. Missä siellä vaikka nostellaan käsipainoja? Pitääkö seistä vai onko tuolit? Tekisi vaan mieli kuntoilla ekan kerran 40 vuoteen.
----------------
Ai ei vai? No vittu siellä missä ne painot on... :D Ei voi olla totta. taijat olla ihan avuton aatu? No roiku vaikka katosta pippelin varasssa jos et muuta asentoo keksi treenaamiseen :D
Sinne reenaamaan vaan saatana, kyllä ne puntit liikkuu. Vähän lue esim. kehonrakentajien ohjeita. Nosta niin painavia painoja että saat max. 10 tehtyä mielummin alle. semmosia sarjoja vaikka 3-7.
Youtube on hyvä paikka myös löytää ohjeita kehonrakennukseen. Samat ohjeet toimii ihan kuntoilun kannalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504