Auttakaa karjua!

Teräskarju

Jos otan personal trainerin salilla niin seisooko se siinä mun ja laitteen vieressä nauramassa ku yritän vääntää jotain rautaa? Vittu. Olen ajatellut ekan kerran salille menoa mutta en tajua mitään sieltä. Oon pitäny homojen hommana kuntokeskuksissa kävijöitä. Kauanko siellä ollaan kerralla? Miten siellä vaihdetaan niitä bodausvehkeitä? Kehtaanko mennä farkuissa?

5

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku-A

      Käytä järkeäsi: kannattaako personal trainerin naureskella asiakkaalleen, vaikka tämä tulisikin "treeneihin" farkuissaan...

      • -

        Joko tää oli tosi onneton Provo tai sitten oot vaan sen verran tyhmä ettei kannata paljoo itteensä rasittaa millään punttiksella.


    • ...

      • teräskarju

        Sorry ei ollut provo. Missä siellä vaikka nostellaan käsipainoja? Pitääkö seistä vai onko tuolit? Tekisi vaan mieli kuntoilla ekan kerran 40 vuoteen.


      • Triforcedaaa
        teräskarju kirjoitti:

        Sorry ei ollut provo. Missä siellä vaikka nostellaan käsipainoja? Pitääkö seistä vai onko tuolit? Tekisi vaan mieli kuntoilla ekan kerran 40 vuoteen.

        Jos otan personal trainerin salilla niin seisooko se siinä mun ja laitteen vieressä nauramassa ku yritän vääntää jotain rautaa? Vittu. Olen ajatellut ekan kerran salille menoa mutta en tajua mitään sieltä. Oon pitäny homojen hommana kuntokeskuksissa kävijöitä. Kauanko siellä ollaan kerralla? Miten siellä vaihdetaan niitä bodausvehkeitä? Kehtaanko mennä farkuissa?
        ---------------

        Ei, eläkä ota. Tee vaikka Arnoldin kultasta kutosta. Salilla nostellaan painoja... En kyl ite käy salilla, kun kaikki vehkeet omasta takaa ja ei. Se on kyllä aikas heterohommaa. Ite ainaki tykkeen ku naiset antaa kommenttia. :D Kerralla ei kanti (huom. treenata) tuntia enempää per päivä. Vaihetaan... siis menet vaan ja ootat vaikka vuoroos ja jos olo on vittumainen, puhu jotain paskaa tyypeile. No mee vaikka kesämekossa... kerta niin transuhommana pidät sitä :D
        ----------

        Sorry ei ollut provo. Missä siellä vaikka nostellaan käsipainoja? Pitääkö seistä vai onko tuolit? Tekisi vaan mieli kuntoilla ekan kerran 40 vuoteen.
        ----------------

        Ai ei vai? No vittu siellä missä ne painot on... :D Ei voi olla totta. taijat olla ihan avuton aatu? No roiku vaikka katosta pippelin varasssa jos et muuta asentoo keksi treenaamiseen :D

        Sinne reenaamaan vaan saatana, kyllä ne puntit liikkuu. Vähän lue esim. kehonrakentajien ohjeita. Nosta niin painavia painoja että saat max. 10 tehtyä mielummin alle. semmosia sarjoja vaikka 3-7.
        Youtube on hyvä paikka myös löytää ohjeita kehonrakennukseen. Samat ohjeet toimii ihan kuntoilun kannalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe