Miten paljon pitää tehdä

Aloittelijavaan.

rintalihasliikkeitä päivässä, jotta niistä on hyötyä, ja tulosta tulee?

Tai mitkä on se sopiva määrä milläkin aikavälillä? Ei ole mikään kiire työstää rintalihaksia, mutta tulosta kuitenkin haluaisin saada aikaan pikkuhiljaa.

5

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cdsfewf

Treenaa mieluummin pelkkää kyykkyä niin ei kukaan vittuile. Siis jos välität mitä mieltä muut on sun treeneistä.

Mutta vastaus kysymykseen, kolme kertaa viikossa riittää.

• -

Noh ensinnäkin päivittäin ei treenata. Toisekseen Jos treenataan niin treenataan sitten koko kroppaa eikä pelkkää rintaa. Ellet ole ihan täysi pelle ja halua rikkoa paikkojasi.
        1-3 kertaa riittää viikossa treeneille.

• ap.
        - kirjoitti:

Noh ensinnäkin päivittäin ei treenata. Toisekseen Jos treenataan niin treenataan sitten koko kroppaa eikä pelkkää rintaa. Ellet ole ihan täysi pelle ja halua rikkoa paikkojasi.
        1-3 kertaa riittää viikossa treeneille.

Jos mä teen punnerruksia, niin miten paljon punnerruksia pitäisi tehdä, jotta kolmen päivän viikkotreenillä saisi jotain aikaan?

• bnionlk
        ap. kirjoitti:

Jos mä teen punnerruksia, niin miten paljon punnerruksia pitäisi tehdä, jotta kolmen päivän viikkotreenillä saisi jotain aikaan?

Jos pelkkiä punnerruksia aiot tehdä niin sulla meneekin tässä seuraavat 10vuotta että tulee rinnanympärykseen sentti lihasta. Läskistä puhumattakaan. Treenaa nyt rintahabapelle koko kroppa läpi äläkä leiki kalkkunaa

• ap.
        bnionlk kirjoitti:

Jos pelkkiä punnerruksia aiot tehdä niin sulla meneekin tässä seuraavat 10vuotta että tulee rinnanympärykseen sentti lihasta. Läskistä puhumattakaan. Treenaa nyt rintahabapelle koko kroppa läpi äläkä leiki kalkkunaa

yrittää käyttäytyä aikuisesti vaikka netissä ollaan, ja jättää se nimittely, vaikka mun metodit ei miellyttäisikään. En sitten tiedä luulitko tuon neuvon menevän paremmin perille tuolla tavalla, mutta ois se neuvo mennyt perille ihan asiallisestikin sanottuna, kun neuvos on kuitenkin järkevä.

Jos jollakulla on oikea vastaus tuohon kysymykseen, niin siitä vaan vastaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1230
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      561
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe