naposteltavaa?

12+8

Mitä syötte esim iltaisin telkkaria katsoessa? Tiedän että tapa on huono :) mutta välillä tekee mieli siinä samalla jotain napostella, etenkin vkoloppuisin. Toivon että ehdotatte jotain muutan kuin porkkanapaloja tai jäisiä marjoja... ;) jotain siis mikä korvaa esim karkit ja sipsit. en ole vielä karppaaja mutta ehkä joskus. ps. en syö lihaa enkä kanaa.

28

4988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sohvalla ei syödä

      kun ei se kuuluu vhh:hon. Ei edes porkkanoita, eikä etenkään marjoja.

      • ap

        vastauksia en toivonut... mutta ei väkisin.


    • Kultakarppi

      Minä napostelen pähkinöitä, niistä saa myös sitä hyvää rasvaa.

      • 1222

        mä taas joskus ostan kilon purkin sitä turkkilaista "partaäijä" jugurttia. Se menee mulla ainakin hyvin sellaisenaan alas. Rasvaa 10% ja hiilareita 5g/100g eli hyvä karppaajalle. Maksaa alle 3 euroa ja löytyy melkein joka kaupasta. Tuotakaan ei pidä tolkuttomasti ja jokapäivä syödä.


      • ;)
        1222 kirjoitti:

        mä taas joskus ostan kilon purkin sitä turkkilaista "partaäijä" jugurttia. Se menee mulla ainakin hyvin sellaisenaan alas. Rasvaa 10% ja hiilareita 5g/100g eli hyvä karppaajalle. Maksaa alle 3 euroa ja löytyy melkein joka kaupasta. Tuotakaan ei pidä tolkuttomasti ja jokapäivä syödä.

        jos siihen jugurtiin lisää hieman pakaste marjoja =) nam!


      • Lue loppuun saakka !

        "niistä saa myös sitä hyvää rasvaa. "

        joooo jonkin pienen vähemmistöryhmän mukaan,
        ei kai yleislääketieteen mukaan.

        jos otat neuvoja vähemmistöryhmiltä,
        mitenkä osaat valita niistä oikean, sen yhden ehkä sadasta,
        tai jopa tuhannesta erilaisesta mielipiteestä.

        ei terveysajattelulla ole peruutusvaihdetta,
        viimeistään nelikymppisenä pitäisi elää terveellisesti, ainakin lapsesi haluavat että elät kauan ja terveenä, kauemmin kuin heidän kaverinsa vanhemmat.

        >>>>>>>>MUUTEN vielä vastaus kysymykseesi,
        luepas tosi tarkkaan ja usko,joka sana on totta.

        OPETA ja PAKOTA itsesi syömään oikea, tosi pieni "ateria" ja usko että sillä elää.
        Kun opetat itseäsi vajaa pari viikkoa, alkaa olla helpompaa.
        Esim. 1/2 - koko 300 gr rasiallinen lämmitettyä ja jäähtynyttä, huoneenlämpöistä HK-broilerinkiusausta, tai HK-lohikiusausta.
        (120-240 kaloria)

        Toinen kokeiltava olisi Apetin Sekavihannes, kunnolla kypsä ja jäähdytettynä. (90 kaloria)
        Eikä mitään muuta ja syö hitaasti pikkulusikalla.

        (joo, on siinäkin "epäterveellisiä" rasvoja, muta vähemmän kun kourallisessa pähkinöitä ja kun syö """ oikean aterian """ ei sen jälkeen tee mieli taas toisentyyppistä, makeaa, suolasta, yms., kun syömällä kuivikkaita, suolaisia pähkinöitä, makeita juttuja, tms.

        http://laihdu.suntuubi.com/

        [ehkä kannattaa uskoa viestini sisältöä suurelta osin, ehkä]


    • ................

      luontaistuotekaupasta superfood trailermix pussi jossa on esim mulperi,inka,gojimarjoja,kuivattujahampunsiemeniä ja kaakaosnipsejä..kallis mutta terveellinen ja tooosssiiiiiiiiii hyvää =) parhaita on mulperimarjat...niitäkin saa erikseen omassa pussissa..

      • Karpalomustikka

        Erehdyin ostamaan. Aivan kamalan makuinen pussi. Ei myöskän kovin ekologista, kun suomalaisiakin kuivattuja marjoja on tarjolla.


    • iffa

      Auringonkukansiemenet ovat tosi hyvänmakuinen naposteltava. Paahda ensin kuivalla pannulla, kaada johonkin astiaan ja lisää hiukan vähäsuolaista soijaa paahtamisen jälkeen. Sekoita. Malta odottaa kunnes ovat jäähtyneet. Voit myös laittaa joukkon paahtumaan esim. kurpitsansiemeniä. Ovat kai hiukan vähärasvaisempia.

    • 16+6

      Pirkka suolapähkinät!

    • hfgjfj

      hot wingsit on ihan parhaita jos ei jaksa kokoajan porkkanaa järsiä.

    • hovilady

      lauantai-iltana meillä oli kuivaa kuohuviiniä ja juustolautanen

    • ...

      Banaanlastut
      Pala juustoa, oliivi, pala melonia coctailpaloina tarjottimelle.

      • -

        Banaanissa ei kyllä juuri muuta olekaan kuin hiilihydraattia, katsopa huviksesi Finelistä. Prosenttimäärä ei tietysti kerro kaikkea, mutta on sitä ihan absoluuttisena määränäkin.

        Oikeastaan tuoreat marjat, vihannekset, jotkin hedelmät ja vähärasvaiset maitotuotteet ovat ainoita sellaisia, joita voi suositella, kaikessa muussa on aina jotain, mikä enemmälti syötynä ei ole hyväksi, jos ei sokeria niin sitten suolaa ja/tai rasvaa.


    • 12+7

      Porkkanaa, kurkkua, kesäkurpitsaa, kukkakaalia yms dippailtuna creme fraiche tai jugurttipohjaiseen dippiin. Pähkinöitä (kohtuudella), juustoja, kuivalihaa... Onhan noita vaikka kuinka, ja paras tietysti kun totuttautuu pitämään sohvan ja syömisen kokonaan erillään.

    • Popcorn32

      Popkornia aina välil

    • Helppoa

      Turhaa laihduttaa jos aina täytyy syödä jotain kyllä täytyy osata olla aina napsimatta suuhunsa jotain. Tiedän mistä puhun olen laihtunut n30 kg hiilareita vähentämällä enkä ole nälkää nähnyt vaikka en koko aikaa ole napsinnut.

    • Smetanahomo

      Ei vhh:lla napostella mitään, korkeintaan syödään raakoja puolukoita smetanan kanssa vihainen ja tympääntynyt ilme kasvoilla.

    • Kuule ystävä, kerro mulle mitä voin aamulla ensimmäiseksi
      ottaa suuhuni, olen vähähh, ruokavaliolla.
      Minulla on vahva kipulääkitys ja olen sen tähden joutunut
      syömään kaurapuuron mehukeitolla, mutta siinä on jo hiilareita
      mehukeitossa ei ole, mutta kaurapuurossa on.
      Minulla on vatsahaava, joten en saa tyhjään vatsaan laittaa
      verenp.kilpir. oxynorm tai oxyconode.
      en ole saanut vastausta vielä mistään.
      Kiitän jos asianstuntijana vastaat minulle.

    • Th

      Kokeile viiliä tai jugurttia, niistä on saatavana myös rasvattomat versiot.

    • Ketoosissa
    • Rentohento

      Olen laihduttanut karppaamalla ja dukan-dieetillä. Kyllä ne kalorit joutuu laskemaan jos laihduttaa aikoo ja sitä on paljon. Minä herkuttelen rahkalla, johon sekoitan turkkilaista jugurttia ja maustan stevialla tai Hermesetasilla. Toinen lempiherkkuni on rahka ohennettuna kunnon lorauksella maustettua soijamaitoa. Siihenkin voi vähän makeutta lisätä. Mustikat ja puolukat menevät mukavasti sörsselin kanssa. On proteiinipitoista ja karkottaa nälän tunteen.

    • Cornichon

      minisuolakurkut ...

    • .

      Riku on kapeutunu mielisairas idioottireppana,hyi helvetti!

    • MK

      GoGreen:iltä löytyy salaattimix joka sisältää auringonkukan- ja kurpitsansiemeniä ja cashewpähkinöitä. Kun sekoitus lisätään viiliin, saa herkullisen iltapalan! :)

    • Aloittelija:)

      Löysin sattumalta tarjoustalosta perjantaina Atkis-sulkaapatukoita ,joissa nettohiilarit oli alle 4g/patukka..ja voi apua kun se maistu niin hyvältä!!! Hinta oli 2.39e..! Ja nyt joku taas vastaa että hyi syntiä,mutta kun minä olen vain inhimillinen olento ja haluan joskus iloa tähän laihduttamiseen tällä menetelmällä!! Mikähän siinä muuten on että tuolla vhh-dieetti-palstalla on hyvin asiatonta juttua aiheesta? Hyvää kesää kaikille..:D

      • Aloittelija:)

        Niin ja se patukka oli ATKINS.ei atkis..anteeksi..


    • Cocktail-stick

      Ite tein cocktailtikkuja eilen kun elokuvaa katsoin. Laitoin niihin juustoa, viinirypäleitä ja makkaraa, tietenki niihin voi muutakin laittaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      79
      3295
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1871
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe