Ikean lihapullat

köttbular och pommes

Mitä mieltä olette Ikean lihapullista? Minusta parhaita valmispullia mitä on, liha maistuu toisin kuin suomalaisissa tekeleissä, jotka eivät ole lihaa nähneetkään. Jos ruotsissa jotain osataan niin se on lihapullat.

9

3751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäpä :)

No nehän ovat parhaita valmislihapullia, mitä tarjolla on: liahaprosentti on suurin mitä eineksistä löytyy. Olikohan se noin 80%, kun joissain liha% on vain 30...
      Ja hintakaan ei ole paha!
      Itse tosin en ole maistanut, mutta perheenjäsenet diggaavat, olen nääs kasvissyöjä ja omia suosikkejani ovat ikean juusto-parsapihvit.

• että näin

Eivät olleet kummoisia, mutta kyllähän niitä söi :D että ei kannata lähtee sitä varten Ikeaan :D

• roskapostiropotti

Ruotsalaiset eineslihapullat pesevät suomalaiset sekä laadussa että hinnassa. Hinnan puolesta pärjäsivät aikoinaan Euroshopperpyrykät, mutta mitä niiden tuoteselosteessa olikaan? Koneellisesti eroteltu siipikarjanliha, broilerin sydän, kanannahka plus lisäaineet. Miten tollasta paskaa saa edes myydä lihapyörykkänä? Useimmat kotimaiset valmisteet sisältääkin nykyään enemmän siipikarjaa kuin lihaa. Miksei niitä siis reilusti myydä broilerpyörykän nimellä? Henkilökohtaisesti mulla ainakaan ei vatsa edes kestä jotain HK:n pyöryköitä, jotka haisevat ulostullessaan samalle kuin sisäänmennessään. Kuralle mene pakki justiinsa niistä!

• tee itse

se on paljon helpompi ku ottaa kipon ja laittaa sinne jauhelihan,rankalaisen sipulikeiton ja kermaviilin,sipulin ,suolaa,ja mustapippuria ja sekottaa hyvin ja ei muutakun pyörittelee märillä käsillä pullia kuumalle pannulle missä on voita. niin hyvää tulee eikä tarvitte pakkauksista lihapitosuuksia lukea.

• jopjopjop

Moikka "tee itse" nimmarille. Annoit sen monien inhoaman vinkin, tee itse,
        Tiedoksi Sinulle kun teet itse ja annostelet kulhoon kaikki mainitsemasi raaka-aineet...... niin ylläri...... lihapitoisuus pullissasi on n. 50% luokkaa.
        Jos haluat lihapullia jossa on 100% lihaa joudut pyörittämään pullasi pelkästään jauhelihasta, sillä jokainen muu raaka-aine mitä lihapullaasi laitat vähentää lihapitoisuutta ko. tuotteessa kuten Sinun kermaviilit, sipulikeittoainekset ym.

• periaatteen tasolla

Niissä on tosi korkea liha-%, sen oman kertoman mukaan. En ole päässyt vielä maistamaan.

Hiukan ihmetyttää, kun ihmiset aina halveksii sen ruoka-annoshintojakin.

• minä

ikean lihapullat on todella hyviä! myös edullisia . :)

• Ikean lihapullia myydään lidlissä.

• III-hahaha-KEAA!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3603
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2449
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2274
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2047
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1489
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe