Ikean lihapullat

köttbular och pommes

Mitä mieltä olette Ikean lihapullista? Minusta parhaita valmispullia mitä on, liha maistuu toisin kuin suomalaisissa tekeleissä, jotka eivät ole lihaa nähneetkään. Jos ruotsissa jotain osataan niin se on lihapullat.

9

3135

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäpä :)

      No nehän ovat parhaita valmislihapullia, mitä tarjolla on: liahaprosentti on suurin mitä eineksistä löytyy. Olikohan se noin 80%, kun joissain liha% on vain 30...
      Ja hintakaan ei ole paha!
      Itse tosin en ole maistanut, mutta perheenjäsenet diggaavat, olen nääs kasvissyöjä ja omia suosikkejani ovat ikean juusto-parsapihvit.

    • että näin

      Eivät olleet kummoisia, mutta kyllähän niitä söi :D että ei kannata lähtee sitä varten Ikeaan :D

    • roskapostiropotti

      Ruotsalaiset eineslihapullat pesevät suomalaiset sekä laadussa että hinnassa. Hinnan puolesta pärjäsivät aikoinaan Euroshopperpyrykät, mutta mitä niiden tuoteselosteessa olikaan? Koneellisesti eroteltu siipikarjanliha, broilerin sydän, kanannahka plus lisäaineet. Miten tollasta paskaa saa edes myydä lihapyörykkänä? Useimmat kotimaiset valmisteet sisältääkin nykyään enemmän siipikarjaa kuin lihaa. Miksei niitä siis reilusti myydä broilerpyörykän nimellä? Henkilökohtaisesti mulla ainakaan ei vatsa edes kestä jotain HK:n pyöryköitä, jotka haisevat ulostullessaan samalle kuin sisäänmennessään. Kuralle mene pakki justiinsa niistä!

    • tee itse

      se on paljon helpompi ku ottaa kipon ja laittaa sinne jauhelihan,rankalaisen sipulikeiton ja kermaviilin,sipulin ,suolaa,ja mustapippuria ja sekottaa hyvin ja ei muutakun pyörittelee märillä käsillä pullia kuumalle pannulle missä on voita. niin hyvää tulee eikä tarvitte pakkauksista lihapitosuuksia lukea.

      • jopjopjop

        Moikka "tee itse" nimmarille. Annoit sen monien inhoaman vinkin, tee itse,
        Tiedoksi Sinulle kun teet itse ja annostelet kulhoon kaikki mainitsemasi raaka-aineet...... niin ylläri...... lihapitoisuus pullissasi on n. 50% luokkaa.
        Jos haluat lihapullia jossa on 100% lihaa joudut pyörittämään pullasi pelkästään jauhelihasta, sillä jokainen muu raaka-aine mitä lihapullaasi laitat vähentää lihapitoisuutta ko. tuotteessa kuten Sinun kermaviilit, sipulikeittoainekset ym.


    • periaatteen tasolla

      Niissä on tosi korkea liha-%, sen oman kertoman mukaan. En ole päässyt vielä maistamaan.

      Hiukan ihmetyttää, kun ihmiset aina halveksii sen ruoka-annoshintojakin.

    • minä

      ikean lihapullat on todella hyviä! myös edullisia . :)

    • Ikean lihapullia myydään lidlissä.

    • III-hahaha-KEAA!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe