Löysin kaupasta tuollaisen uuden poretabletti jutskan ja olipa positiivinen yllätys!
2 viikossa paino pudonnut 3kg ja en ole muuttanut syömisiä muuten..no ehkä vähempi tulee syötyä kuin aiemmin. Energiaakin on huomattavasti enemmän!
Tosiaankin kokeilemisen arvoinen tuote!
Slim Shot
19
3648
Vastaukset
- -ZZLess-
Itse suosittelen kiertämään tuotteeen kaukaa. En tiedä miksi sinulla on paino laskenut, mutta mitään erikoista ainesosaa tuossa ei ole, joka polttaisi rasvaa.
Ainoa, mitä löysin koko tuotteesta, oli kahvi (kofeiini) ja vihreä tee, joilla on osoitettu olevan edes JONKINLAISTA aineenvaihduntaa kiihdyttävää vaikutusta. Ja tässäkin puhutaan luokkaa ~20 kcal/4h. Eli päivässä n. 100 kcal, mikäli tuotetta on koko ajan elimistössä. Eli 3000 kcal/kk. Joka siis tarkoittaa alle puolen kilon laihtumista kuukaudessa.
Jokainen sitten päätelköön itse, kannattaako tuosta tuotteesta maksaa hintaansa, kun optimaalisimmillaankin tuotteen teho on alle puoli kiloa kuukaudessa.- suosittelen
Hyvä että en kiertänyt tuotetta, vaan päätin kokeilla!
Toimii ainakin mulla edelleenkin. Nelisen viikkoa mennyt ja painon pudotus ei enää niin suurta, mutta lähenpänä 4kg kuitenkin.
Todella energinen ja jaksava olo koko ajan, mikä on erittäin positiivista!
Juu tosiaan jokainen päätelköön onko kokeilemisen arvoinen vai ei. - Merina21
suosittelen kirjoitti:
Hyvä että en kiertänyt tuotetta, vaan päätin kokeilla!
Toimii ainakin mulla edelleenkin. Nelisen viikkoa mennyt ja painon pudotus ei enää niin suurta, mutta lähenpänä 4kg kuitenkin.
Todella energinen ja jaksava olo koko ajan, mikä on erittäin positiivista!
Juu tosiaan jokainen päätelköön onko kokeilemisen arvoinen vai ei.Mistä tätä tuotetta voi ostaa? Kävin Life-myymälässä, mutta siellä ei sitä silmiini sattunut.
- halle67
Merina21 kirjoitti:
Mistä tätä tuotetta voi ostaa? Kävin Life-myymälässä, mutta siellä ei sitä silmiini sattunut.
www.terveystori.fi
- -3kg
Minäkin huomasin mainoksen jossain ja innostuin, Onko ne poreet ihan siedettävän makuisia? Onko muilla kokemuksia?
- Merina21
Mistä kaupasta löysit tätä tuotetta?
- Hyvä maku
Ainakin itäkeskuksen citymarketissa ja tarjoustalossa oli. Taisi olla jonkunlainen tarjouskin.
Maku ainakin on hyvä, tehosta en vielä tiedä..kun vasta ostin. - pitäiskö ostaa
Kertokaa lisää kokemuksia. Onko muillakin paino laskenut ja millasia määriä ?
- mie vaan
Itse ostin tänään ihan mielenkiinnosta, jos sillä pääsisi hiukan alkuun painonhallinnassa. Tuloksia mielenkiinnolla odottaen =)
- ubbelo
sama täällä, 2pvä menossa! :) oma pt sanoi että koita vaan, hän on kuullut sen toimivan :)
- colaaaz<o
Kävin itse myös ostamassa :) Eka päivä menossa joten saas nähdä toimiiko. Kertokaa ihmeessä sit 2viikon kuluttua oletteko laihtuneet.
- vierailija 31
Mie olen kohta kaks viikkoa kyseistä koettanut ja itselläni en ole mitään muutosta huomannut. paino ei ole tippunut yhtään enkä muutakaan muutosta ole huomannut. Aamu ja päiväjuomat maistuu ihan hyvältä, mutta se iltaversio on aika karmiva. Taitaa jäädä mulla kokeilu tähän kahdenviikon satsiin joka siis yhdessä paketissa on. Loppunee lauantaina. Ei ollut miun juttu...
- Vilpuri61
Minä aloitin eilen illalla SlimShot-kuurin. Tosin otin allergiatabletin ihan vain varuiksi yötä vasten. Aamulla otin aamuannoksen ja sain päänsäryn. Siihen otinkin Buranaa. Iltapäivällä otin maistiaisiksi iltapäiväannoksesta kulauksen ja sen jälkeen en pystynyt kunnolla nielemään. Ajattelin, että syy on jossain muualla kuin itse SlimShotissa:) Muutaman tunnin jälkeen join lopun iltapäiväannoksesta ja kurkkuni rupesi turpoamaan!!! Siihenpä sitten otin pari allergiatablettia kerralla ja pelkäsin joutuvani Acutaan. Onneksi kohtaus tuntuu laukevan nyt itsellään allergialääkkeitten turvin.
Eli varokaa ihmeessä myös allergisia reaktioita.
Minulla olisi antaa 13 päivän kuuri jollekin :) :) :) - slimmeri
Yötabletti on kauhean makuinen! Muut kaksi juotavia. Paino tippunut 2kg vaikka viikkoakaan vielä mennyt. Aamuisin on sellainen masuntyhjennys huh...no ainakin suoli toimii ;)
Anttilassa on nyt tarjouksessa 24,95 ja taidan käydä ostamassa toisen juurin.
Mulla tää vaikuttaa ruokahaluun. Saan illalla vähän järkevämmin syötyä kun nälkä ei oo hirvee. - slimmeri
Nyt paino on tippunut 2,7kg..ja perjantaina loppuu kuuri. Kävin kyllä ostamassa toisenkin satsin.
Viikonloppuna söin piiiiiiiiitkästä aikaa järkevästi!! outoa minulta, viikonloppu herkuttelijalta.... - virike
hei vaan.mulla on erikoinen harrastus ja se on kaikkien tuotteiden testailu laihdutuslääkkeistä ostos tvn ihmevempaimiin. olen kokeillut ihan kaikkia tuotteita jotka koen mielenkiintoisiksi,ihan vain lähinnä huvin vuoksi,mihinkään en varsinaisesti edes usko.postissa tuli tämä slim shot.tänään ensimmäinen päivä.kokeilen tätäkin.tuote ku tuote mä oon testannu kaikki.tää slm shot kuulostaa ihan hölöpölö tuotteelta mutta ei se mitään.arvostelen vaikka parin viikon päästä sitten tänne mitä olen mieltä jos joku halajaa tietää..sitkeitä ylikiloja on 7kiloa ollut aina ihan aina mihkään eivät ole lähteneet millään tuotteella.toistaiseksi.
- virike
höm.tuote ei pahanmakuinen.näläntunne tai ylipäätänsä ruokahalu katoaa.omituista katsoa ruokaa kun ei tee mieli.onkohan tässä jujuna se että verensokerit pysyy kokoajan tasaisena ja se että suoli tyhjenee kahesti päivässä.jaa a 6pvä mennyt paino pudonnut sata grammaa no jee.pfyf.joo en tiiä.ruokaa ei tee mieli mutta ei se syömättömyys kovin tervettä ole.jatkan kuurin loppuun.
- hyi
iltapore maistuu nakkimehulta
- auurinkoinen81
Toimi hyvin kohdallani, löysin tuolta halvalla pitemmäksi aikaan: http://www.gofitness.fi/2_x_slim_shot
Jaksotus toimii hyvin, 2 vkoa käyttöä, 1 vko ilman, 2 vko käyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389