Slim Shot

Suosittelen

Löysin kaupasta tuollaisen uuden poretabletti jutskan ja olipa positiivinen yllätys!
2 viikossa paino pudonnut 3kg ja en ole muuttanut syömisiä muuten..no ehkä vähempi tulee syötyä kuin aiemmin. Energiaakin on huomattavasti enemmän!
Tosiaankin kokeilemisen arvoinen tuote!

19

3754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ZZLess-

Itse suosittelen kiertämään tuotteeen kaukaa. En tiedä miksi sinulla on paino laskenut, mutta mitään erikoista ainesosaa tuossa ei ole, joka polttaisi rasvaa.

Ainoa, mitä löysin koko tuotteesta, oli kahvi (kofeiini) ja vihreä tee, joilla on osoitettu olevan edes JONKINLAISTA aineenvaihduntaa kiihdyttävää vaikutusta. Ja tässäkin puhutaan luokkaa ~20 kcal/4h. Eli päivässä n. 100 kcal, mikäli tuotetta on koko ajan elimistössä. Eli 3000 kcal/kk. Joka siis tarkoittaa alle puolen kilon laihtumista kuukaudessa.

Jokainen sitten päätelköön itse, kannattaako tuosta tuotteesta maksaa hintaansa, kun optimaalisimmillaankin tuotteen teho on alle puoli kiloa kuukaudessa.

• suosittelen

Hyvä että en kiertänyt tuotetta, vaan päätin kokeilla!

Toimii ainakin mulla edelleenkin. Nelisen viikkoa mennyt ja painon pudotus ei enää niin suurta, mutta lähenpänä 4kg kuitenkin.

Todella energinen ja jaksava olo koko ajan, mikä on erittäin positiivista!

Juu tosiaan jokainen päätelköön onko kokeilemisen arvoinen vai ei.

• Merina21
        suosittelen kirjoitti:

Hyvä että en kiertänyt tuotetta, vaan päätin kokeilla!

Toimii ainakin mulla edelleenkin. Nelisen viikkoa mennyt ja painon pudotus ei enää niin suurta, mutta lähenpänä 4kg kuitenkin.

Todella energinen ja jaksava olo koko ajan, mikä on erittäin positiivista!

Juu tosiaan jokainen päätelköön onko kokeilemisen arvoinen vai ei.

Mistä tätä tuotetta voi ostaa? Kävin Life-myymälässä, mutta siellä ei sitä silmiini sattunut.

• halle67
        Merina21 kirjoitti:

Mistä tätä tuotetta voi ostaa? Kävin Life-myymälässä, mutta siellä ei sitä silmiini sattunut.

www.terveystori.fi

• -3kg

Minäkin huomasin mainoksen jossain ja innostuin, Onko ne poreet ihan siedettävän makuisia? Onko muilla kokemuksia?

• Merina21

Mistä kaupasta löysit tätä tuotetta?

• Hyvä maku

Ainakin itäkeskuksen citymarketissa ja tarjoustalossa oli. Taisi olla jonkunlainen tarjouskin.
      Maku ainakin on hyvä, tehosta en vielä tiedä..kun vasta ostin.

• pitäiskö ostaa

Kertokaa lisää kokemuksia. Onko muillakin paino laskenut ja millasia määriä ?

• mie vaan

Itse ostin tänään ihan mielenkiinnosta, jos sillä pääsisi hiukan alkuun painonhallinnassa. Tuloksia mielenkiinnolla odottaen =)

• ubbelo

sama täällä, 2pvä menossa! :) oma pt sanoi että koita vaan, hän on kuullut sen toimivan :)

• colaaaz<o

Kävin itse myös ostamassa :) Eka päivä menossa joten saas nähdä toimiiko. Kertokaa ihmeessä sit 2viikon kuluttua oletteko laihtuneet.

• vierailija 31

Mie olen kohta kaks viikkoa kyseistä koettanut ja itselläni en ole mitään muutosta huomannut. paino ei ole tippunut yhtään enkä muutakaan muutosta ole huomannut. Aamu ja päiväjuomat maistuu ihan hyvältä, mutta se iltaversio on aika karmiva. Taitaa jäädä mulla kokeilu tähän kahdenviikon satsiin joka siis yhdessä paketissa on. Loppunee lauantaina. Ei ollut miun juttu...

• Vilpuri61

Minä aloitin eilen illalla SlimShot-kuurin. Tosin otin allergiatabletin ihan vain varuiksi yötä vasten. Aamulla otin aamuannoksen ja sain päänsäryn. Siihen otinkin Buranaa. Iltapäivällä otin maistiaisiksi iltapäiväannoksesta kulauksen ja sen jälkeen en pystynyt kunnolla nielemään. Ajattelin, että syy on jossain muualla kuin itse SlimShotissa:) Muutaman tunnin jälkeen join lopun iltapäiväannoksesta ja kurkkuni rupesi turpoamaan!!! Siihenpä sitten otin pari allergiatablettia kerralla ja pelkäsin joutuvani Acutaan. Onneksi kohtaus tuntuu laukevan nyt itsellään allergialääkkeitten turvin.
      Eli varokaa ihmeessä myös allergisia reaktioita.
      Minulla olisi antaa 13 päivän kuuri jollekin :) :) :)

• slimmeri

Yötabletti on kauhean makuinen! Muut kaksi juotavia. Paino tippunut 2kg vaikka viikkoakaan vielä mennyt. Aamuisin on sellainen masuntyhjennys huh...no ainakin suoli toimii ;)
      Anttilassa on nyt tarjouksessa 24,95 ja taidan käydä ostamassa toisen juurin.
      Mulla tää vaikuttaa ruokahaluun. Saan illalla vähän järkevämmin syötyä kun nälkä ei oo hirvee.

• slimmeri

Nyt paino on tippunut 2,7kg..ja perjantaina loppuu kuuri. Kävin kyllä ostamassa toisenkin satsin.
      Viikonloppuna söin piiiiiiiiitkästä aikaa järkevästi!! outoa minulta, viikonloppu herkuttelijalta....

• virike

hei vaan.mulla on erikoinen harrastus ja se on kaikkien tuotteiden testailu laihdutuslääkkeistä ostos tvn ihmevempaimiin. olen kokeillut ihan kaikkia tuotteita jotka koen mielenkiintoisiksi,ihan vain lähinnä huvin vuoksi,mihinkään en varsinaisesti edes usko.postissa tuli tämä slim shot.tänään ensimmäinen päivä.kokeilen tätäkin.tuote ku tuote mä oon testannu kaikki.tää slm shot kuulostaa ihan hölöpölö tuotteelta mutta ei se mitään.arvostelen vaikka parin viikon päästä sitten tänne mitä olen mieltä jos joku halajaa tietää..sitkeitä ylikiloja on 7kiloa ollut aina ihan aina mihkään eivät ole lähteneet millään tuotteella.toistaiseksi.

• virike

höm.tuote ei pahanmakuinen.näläntunne tai ylipäätänsä ruokahalu katoaa.omituista katsoa ruokaa kun ei tee mieli.onkohan tässä jujuna se että verensokerit pysyy kokoajan tasaisena ja se että suoli tyhjenee kahesti päivässä.jaa a 6pvä mennyt paino pudonnut sata grammaa no jee.pfyf.joo en tiiä.ruokaa ei tee mieli mutta ei se syömättömyys kovin tervettä ole.jatkan kuurin loppuun.

• hyi

iltapore maistuu nakkimehulta

• auurinkoinen81

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      31
      3972
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1533
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      1466
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1222
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      81
      1004
    6. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      129
      1000
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      978
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      949
    9. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      943
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      775
    Aihe