Irtoaako Helsingissä baarista naista myös torstaisin. Meillä "maalla" torstaina on ihan kuollutta.
Onko torstai hyvä baari-ilta Helsingissä? Mihin kannattaa mennä
17
7476
Vastaukset
- Älymies 23
Kyllä keskustan baareissa äksöniä riittää mutta pillua et saa ellet ole ulkomaalainen tai todella komea suomalainen.
- sasikain1
Saatha
- +249+02+2402+0+
Vaikea sanoa.. Ehkä joku sellainen baari, missä on joku spesiaali tarjouspäivä tai häppy hour tänään?
- jackaroo
Hassua, muutin "maalta" tänne Helsinkiin jo useampi kuukausi sitten enkä ole vielä kertaakaan täällä käynyt baarissa. Ei tuonne Helsingin yöelämään kyllä yksin uskalla lähteä ja ei kai täällä edes bussit yöllä kulje, joten kalliiksikin tulee jos taksilla lähtee ympäri kaupunkia ajelemaan.
- Kyllä menee julkisia
Kyllä kulkee dösät. Se on pääkaupunkiseudun erikoisuus Suomessa, suurkaupunkimeininkiä. Vaikka muissa kaupungeissa, ihan Tampereella ja Turussakin, dösäti ei kuljekaan yöllä juuri ollenkaan, niin Helsingissä kyllä kulkee. 4-5 asti aamulla menee erilaisia yöbusseja ja yöjunia. Ja niitä menee sitten Vantaalle ja Espooseen asti. Ei Helsinkiä turhaan sanota Suomen ainoaksi oikeaksi kaupungiksi. Kannattaa testata yöjulkisia, mutta älä ole liian kännissä ettei käy mitään ikävää, siellä on sellaistakin porukkaa liikkeellä joita kannattaa varoa.
- jackaroo
Kyllä menee julkisia kirjoitti:
Kyllä kulkee dösät. Se on pääkaupunkiseudun erikoisuus Suomessa, suurkaupunkimeininkiä. Vaikka muissa kaupungeissa, ihan Tampereella ja Turussakin, dösäti ei kuljekaan yöllä juuri ollenkaan, niin Helsingissä kyllä kulkee. 4-5 asti aamulla menee erilaisia yöbusseja ja yöjunia. Ja niitä menee sitten Vantaalle ja Espooseen asti. Ei Helsinkiä turhaan sanota Suomen ainoaksi oikeaksi kaupungiksi. Kannattaa testata yöjulkisia, mutta älä ole liian kännissä ettei käy mitään ikävää, siellä on sellaistakin porukkaa liikkeellä joita kannattaa varoa.
No eipä kulje bussit ainakaan tähän lähiöön arkiyönä. Jos en ehdi illan viimeiseen metroon, niin joutuisin odottelemaan aina 5.10 saakka bussia. Eli taksilla olisi pakko ajaa, toki se arkina baarissa käyminen olisi helpompaa jos asuisi jossain lähempänä keskustaa tai olisi sen verran rahaa että raskisi taksilla ajaa.
- menee menee
Niin no se on totta että kaikkiin paikoihin ei pääse... Sitten vaan kartta käteen ja HSL:n reittipalvelu auki ja etsimään lähintä paikkaa mihin tulee yöbussi tai yöjuna. Kyllä sellaisia muutaman kilometrin säteellä pitäisi löytyä ainakin jos Helsingissä asut etkä Espoossa tai Vantaalla. Noin tekisin ainakin itse, ja olen sitä tehnytkin kun joskus vielä asuin vanhempien luona omakotitalolähiössä, jonne ei julkiset kulkeneet. Se on tietty sitten kyllä että tiedän ettei moni pk-seudulla asuva suostu kävelemään edes kilometriä pidempää matkaa, mutta itse olen aina kävellyt mielelläni melkein mihin tahansa, jos matkaa on maksimissaan joku kolme neljä kilsaa.
- jackaroo
Lähin arkiyönä kulkeva bussi jättäisi minut 4.5km päähän kotoa, joten eipä tuo yöbussi arkina ole kovinkaan realistinen ratkaisu.
Mutta eiköhän sitä ehdi yökerhoissa ihan viikonloppuisinkin käydä, kun on enemmän väkeä liikenteessä ja bussitkin kulkee lähemmäs.
En tosin itse ole koskaan oikein tykännyt käydä noissa yökerhoissa tai discoissa, vaan viihdyn paljon paremmin pienemmissä paikoissa jossa musiikki ei ole niin isolla. Harmi vain että taitaa nuo yökerhot olla se ainoa paikka mistä sitä tulevaa tyttöystävää pitää lähteä metsästämään. - Älymies 23
jackaroo kirjoitti:
Lähin arkiyönä kulkeva bussi jättäisi minut 4.5km päähän kotoa, joten eipä tuo yöbussi arkina ole kovinkaan realistinen ratkaisu.
Mutta eiköhän sitä ehdi yökerhoissa ihan viikonloppuisinkin käydä, kun on enemmän väkeä liikenteessä ja bussitkin kulkee lähemmäs.
En tosin itse ole koskaan oikein tykännyt käydä noissa yökerhoissa tai discoissa, vaan viihdyn paljon paremmin pienemmissä paikoissa jossa musiikki ei ole niin isolla. Harmi vain että taitaa nuo yökerhot olla se ainoa paikka mistä sitä tulevaa tyttöystävää pitää lähteä metsästämään.Kuules lantapuntti, Kirkkonummi tai Sipoo eivät ole pääkaupunkiseutua!
- menee menee
Missä ihmeessä asut? Jossain Itä-Vantaalla?
- jackaroo
Vuosaaressa asun.
- menee menee
Meneekö tämä sitten 4,5 kilsan päästä
http://www.hsl.fi/FI/aikataulutjareitit/Documents/Yölinjat/96N.pdf
http://aikataulut.hsl.fi/linjat/fi/h96n.html
Voithan tutustua myös paikallisiin paikkoihin. En itse ole itäpuolelta, mutta olen joskus ollut käymässä sellaisessa kuin Kontulan Komeetta. Oli aika rankka paikka, vähän kuin keskustan discojen ja lähiöräkälän sekoitus. Ja Itäkeskuksen kupeessa on kanssa ainakin aikaisemmin ollut useampiakin ravintoloita. Vuokista en osaa sanoa, millaista siellä on paikalliset. Sehän lähiörafloissa on tietenkin heikompi homma, että siellä on asiakaskunta vähän erilainen. On siellä ihan tavallisiakin ihmisiä eikä pelkästään juoppoja ja hulluja, mutta verrattuna keskustan paikkoihin, juoppoja ja hulluja on enemmän. - mutumbele
Torstai on ihan hyvä.
http://gooby.naurunappula.com/org/9f/79/9f796d988a628352/0/659265.jpg - BarFear BarfEar
Meinaatko nuori mies mennä YKSIN BAARIIN?! Ei muuten kannata, siitä ajatellaan vain kaikkea negatiivista ja pillua et saa.
- jdäbiozj'
On tää ihan jees.
: ) - Anonyymi
Ei heru.
- Anonyymi
Onhan toi vanha kuppe kalja -mahaneen käynnyt jo toristai iltana paari laulelemassa 6v. Vielläkän ei naista saanut Helsingin lähiön ostarilla. Tuskin irtoo sinullekaan yhtään mitään.Jää vaan koti nurkillesi ja kotiisi kaljalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733