Onko torstai hyvä baari-ilta Helsingissä? Mihin kannattaa mennä

Helsingissä käymässä

Irtoaako Helsingissä baarista naista myös torstaisin. Meillä "maalla" torstaina on ihan kuollutta.

17

7476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älymies 23

Kyllä keskustan baareissa äksöniä riittää mutta pillua et saa ellet ole ulkomaalainen tai todella komea suomalainen.

• sasikain1

Saatha

• +249+02+2402+0+

Vaikea sanoa.. Ehkä joku sellainen baari, missä on joku spesiaali tarjouspäivä tai häppy hour tänään?

• jackaroo

Hassua, muutin "maalta" tänne Helsinkiin jo useampi kuukausi sitten enkä ole vielä kertaakaan täällä käynyt baarissa. Ei tuonne Helsingin yöelämään kyllä yksin uskalla lähteä ja ei kai täällä edes bussit yöllä kulje, joten kalliiksikin tulee jos taksilla lähtee ympäri kaupunkia ajelemaan.

• Kyllä menee julkisia

Kyllä kulkee dösät. Se on pääkaupunkiseudun erikoisuus Suomessa, suurkaupunkimeininkiä. Vaikka muissa kaupungeissa, ihan Tampereella ja Turussakin, dösäti ei kuljekaan yöllä juuri ollenkaan, niin Helsingissä kyllä kulkee. 4-5 asti aamulla menee erilaisia yöbusseja ja yöjunia. Ja niitä menee sitten Vantaalle ja Espooseen asti. Ei Helsinkiä turhaan sanota Suomen ainoaksi oikeaksi kaupungiksi. Kannattaa testata yöjulkisia, mutta älä ole liian kännissä ettei käy mitään ikävää, siellä on sellaistakin porukkaa liikkeellä joita kannattaa varoa.

• jackaroo
        Kyllä menee julkisia kirjoitti:

Kyllä kulkee dösät. Se on pääkaupunkiseudun erikoisuus Suomessa, suurkaupunkimeininkiä. Vaikka muissa kaupungeissa, ihan Tampereella ja Turussakin, dösäti ei kuljekaan yöllä juuri ollenkaan, niin Helsingissä kyllä kulkee. 4-5 asti aamulla menee erilaisia yöbusseja ja yöjunia. Ja niitä menee sitten Vantaalle ja Espooseen asti. Ei Helsinkiä turhaan sanota Suomen ainoaksi oikeaksi kaupungiksi. Kannattaa testata yöjulkisia, mutta älä ole liian kännissä ettei käy mitään ikävää, siellä on sellaistakin porukkaa liikkeellä joita kannattaa varoa.

No eipä kulje bussit ainakaan tähän lähiöön arkiyönä. Jos en ehdi illan viimeiseen metroon, niin joutuisin odottelemaan aina 5.10 saakka bussia. Eli taksilla olisi pakko ajaa, toki se arkina baarissa käyminen olisi helpompaa jos asuisi jossain lähempänä keskustaa tai olisi sen verran rahaa että raskisi taksilla ajaa.

• menee menee

Niin no se on totta että kaikkiin paikoihin ei pääse... Sitten vaan kartta käteen ja HSL:n reittipalvelu auki ja etsimään lähintä paikkaa mihin tulee yöbussi tai yöjuna. Kyllä sellaisia muutaman kilometrin säteellä pitäisi löytyä ainakin jos Helsingissä asut etkä Espoossa tai Vantaalla. Noin tekisin ainakin itse, ja olen sitä tehnytkin kun joskus vielä asuin vanhempien luona omakotitalolähiössä, jonne ei julkiset kulkeneet. Se on tietty sitten kyllä että tiedän ettei moni pk-seudulla asuva suostu kävelemään edes kilometriä pidempää matkaa, mutta itse olen aina kävellyt mielelläni melkein mihin tahansa, jos matkaa on maksimissaan joku kolme neljä kilsaa.

• jackaroo

Lähin arkiyönä kulkeva bussi jättäisi minut 4.5km päähän kotoa, joten eipä tuo yöbussi arkina ole kovinkaan realistinen ratkaisu.

Mutta eiköhän sitä ehdi yökerhoissa ihan viikonloppuisinkin käydä, kun on enemmän väkeä liikenteessä ja bussitkin kulkee lähemmäs.

En tosin itse ole koskaan oikein tykännyt käydä noissa yökerhoissa tai discoissa, vaan viihdyn paljon paremmin pienemmissä paikoissa jossa musiikki ei ole niin isolla. Harmi vain että taitaa nuo yökerhot olla se ainoa paikka mistä sitä tulevaa tyttöystävää pitää lähteä metsästämään.

• Älymies 23
        jackaroo kirjoitti:

Lähin arkiyönä kulkeva bussi jättäisi minut 4.5km päähän kotoa, joten eipä tuo yöbussi arkina ole kovinkaan realistinen ratkaisu.

Mutta eiköhän sitä ehdi yökerhoissa ihan viikonloppuisinkin käydä, kun on enemmän väkeä liikenteessä ja bussitkin kulkee lähemmäs.

En tosin itse ole koskaan oikein tykännyt käydä noissa yökerhoissa tai discoissa, vaan viihdyn paljon paremmin pienemmissä paikoissa jossa musiikki ei ole niin isolla. Harmi vain että taitaa nuo yökerhot olla se ainoa paikka mistä sitä tulevaa tyttöystävää pitää lähteä metsästämään.

Kuules lantapuntti, Kirkkonummi tai Sipoo eivät ole pääkaupunkiseutua!

• menee menee

Missä ihmeessä asut? Jossain Itä-Vantaalla?

• jackaroo

Vuosaaressa asun.

• menee menee

Meneekö tämä sitten 4,5 kilsan päästä

http://www.hsl.fi/FI/aikataulutjareitit/Documents/Yölinjat/96N.pdf
      http://aikataulut.hsl.fi/linjat/fi/h96n.html

Voithan tutustua myös paikallisiin paikkoihin. En itse ole itäpuolelta, mutta olen joskus ollut käymässä sellaisessa kuin Kontulan Komeetta. Oli aika rankka paikka, vähän kuin keskustan discojen ja lähiöräkälän sekoitus. Ja Itäkeskuksen kupeessa on kanssa ainakin aikaisemmin ollut useampiakin ravintoloita. Vuokista en osaa sanoa, millaista siellä on paikalliset. Sehän lähiörafloissa on tietenkin heikompi homma, että siellä on asiakaskunta vähän erilainen. On siellä ihan tavallisiakin ihmisiä eikä pelkästään juoppoja ja hulluja, mutta verrattuna keskustan paikkoihin, juoppoja ja hulluja on enemmän.

• mutumbele
    • BarFear BarfEar

Meinaatko nuori mies mennä YKSIN BAARIIN?! Ei muuten kannata, siitä ajatellaan vain kaikkea negatiivista ja pillua et saa.

• jdäbiozj'

On tää ihan jees.

: )

• Anonyymi

Ei heru.

• Anonyymi

Onhan toi vanha kuppe kalja -mahaneen käynnyt jo toristai iltana paari laulelemassa 6v. Vielläkän ei naista saanut Helsingin lähiön ostarilla. Tuskin irtoo sinullekaan yhtään mitään.Jää vaan koti nurkillesi ja kotiisi kaljalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6975
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe