En ymmärrä sitä että miksi mulle tulee kermasta aina paha olo, tuli jo joskus lapsena. Yleensä en tykkäkkään yhtään ruoista jotka sisältävät kermaa. Nytkään en oo syöny sitä varmaan kohta vuoteen, mutta jostain ihmeellisestä päähänpistosta keksin muka että kokeilen miltä maistuis karppityylinen rahka. Laitoin 200g rahkaa ja reilun desin kermaa (vaahdotin sen) sekaisin ja marjoja joukkoon. No ehdin syödä tuota rahkaa kaksi ruokalusikallista kun alkoi olla tosi paha olo, ja kahden uuden lusikallisen jälkeen iski täydellinen stoppi, siis oikeasti niin paha olo että tuntui että pitää oksentaa. Ja se paha olo jatkuu vaan vaikka syömisestä on jo pari tuntia, ja nukkumisestakaan ei tuu mitään. Mitään laktoosi-intoleransiakaan mulla ei oo kun muut maitotuotteet ei aiheuta oireita.
Kermasta paha olo, miksi?
3
1462
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on täysin sama. Rahkasta tulee paha olo. Eikä mullakaan mitään ongelmaa muiden maitotuotteiden kanssa ole. Rahkasta vaan alkaa maha ”sattumaan” ja tulee oksettava olo
- Anonyymi
Elimistösi ei tykää maitotaloustuoteet. Pakkoko on syödä tuoteita josat elimistö heti reakoi negatiivisesti. Esim. sokeri arvoni koholla jos syön tuoteta missä sokeria Saan PÄÄNSÄRYN!Jos yön tuoteita jossa mautoa,saa ripulin ja vatsa turpoaa palloksi.Ilman mietimättä enempää lopetanut syömästä tuotet jossa sokeia ja maitoa ,kermaa. Voin hyvin.
- Anonyymi
Pystytkö syömään voita? Tuletko kipeäksi rasvaisesta ruoasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812