En ymmärrä sitä että miksi mulle tulee kermasta aina paha olo, tuli jo joskus lapsena. Yleensä en tykkäkkään yhtään ruoista jotka sisältävät kermaa. Nytkään en oo syöny sitä varmaan kohta vuoteen, mutta jostain ihmeellisestä päähänpistosta keksin muka että kokeilen miltä maistuis karppityylinen rahka. Laitoin 200g rahkaa ja reilun desin kermaa (vaahdotin sen) sekaisin ja marjoja joukkoon. No ehdin syödä tuota rahkaa kaksi ruokalusikallista kun alkoi olla tosi paha olo, ja kahden uuden lusikallisen jälkeen iski täydellinen stoppi, siis oikeasti niin paha olo että tuntui että pitää oksentaa. Ja se paha olo jatkuu vaan vaikka syömisestä on jo pari tuntia, ja nukkumisestakaan ei tuu mitään. Mitään laktoosi-intoleransiakaan mulla ei oo kun muut maitotuotteet ei aiheuta oireita.
Kermasta paha olo, miksi?
3
2317
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on täysin sama. Rahkasta tulee paha olo. Eikä mullakaan mitään ongelmaa muiden maitotuotteiden kanssa ole. Rahkasta vaan alkaa maha ”sattumaan” ja tulee oksettava olo
- Anonyymi
Elimistösi ei tykää maitotaloustuoteet. Pakkoko on syödä tuoteita josat elimistö heti reakoi negatiivisesti. Esim. sokeri arvoni koholla jos syön tuoteta missä sokeria Saan PÄÄNSÄRYN!Jos yön tuoteita jossa mautoa,saa ripulin ja vatsa turpoaa palloksi.Ilman mietimättä enempää lopetanut syömästä tuotet jossa sokeia ja maitoa ,kermaa. Voin hyvin.
- Anonyymi
Pystytkö syömään voita? Tuletko kipeäksi rasvaisesta ruoasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1613271EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403032- 1121565
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1551304- 731139
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 47963
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne24938