Kermasta paha olo, miksi?

yöunet pilalla

En ymmärrä sitä että miksi mulle tulee kermasta aina paha olo, tuli jo joskus lapsena. Yleensä en tykkäkkään yhtään ruoista jotka sisältävät kermaa. Nytkään en oo syöny sitä varmaan kohta vuoteen, mutta jostain ihmeellisestä päähänpistosta keksin muka että kokeilen miltä maistuis karppityylinen rahka. Laitoin 200g rahkaa ja reilun desin kermaa (vaahdotin sen) sekaisin ja marjoja joukkoon. No ehdin syödä tuota rahkaa kaksi ruokalusikallista kun alkoi olla tosi paha olo, ja kahden uuden lusikallisen jälkeen iski täydellinen stoppi, siis oikeasti niin paha olo että tuntui että pitää oksentaa. Ja se paha olo jatkuu vaan vaikka syömisestä on jo pari tuntia, ja nukkumisestakaan ei tuu mitään. Mitään laktoosi-intoleransiakaan mulla ei oo kun muut maitotuotteet ei aiheuta oireita.

3

1973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla on täysin sama. Rahkasta tulee paha olo. Eikä mullakaan mitään ongelmaa muiden maitotuotteiden kanssa ole. Rahkasta vaan alkaa maha ”sattumaan” ja tulee oksettava olo

• Anonyymi

Elimistösi ei tykää maitotaloustuoteet. Pakkoko on syödä tuoteita josat elimistö heti reakoi negatiivisesti. Esim. sokeri arvoni koholla jos syön tuoteta missä sokeria Saan PÄÄNSÄRYN!Jos yön tuoteita jossa mautoa,saa ripulin ja vatsa turpoaa palloksi.Ilman mietimättä enempää lopetanut syömästä tuotet jossa sokeia ja maitoa ,kermaa. Voin hyvin.

• Anonyymi

Pystytkö syömään voita? Tuletko kipeäksi rasvaisesta ruoasta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3225
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3087
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2447
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      2180
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1903
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1800
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1405
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81