En ymmärrä sitä että miksi mulle tulee kermasta aina paha olo, tuli jo joskus lapsena. Yleensä en tykkäkkään yhtään ruoista jotka sisältävät kermaa. Nytkään en oo syöny sitä varmaan kohta vuoteen, mutta jostain ihmeellisestä päähänpistosta keksin muka että kokeilen miltä maistuis karppityylinen rahka. Laitoin 200g rahkaa ja reilun desin kermaa (vaahdotin sen) sekaisin ja marjoja joukkoon. No ehdin syödä tuota rahkaa kaksi ruokalusikallista kun alkoi olla tosi paha olo, ja kahden uuden lusikallisen jälkeen iski täydellinen stoppi, siis oikeasti niin paha olo että tuntui että pitää oksentaa. Ja se paha olo jatkuu vaan vaikka syömisestä on jo pari tuntia, ja nukkumisestakaan ei tuu mitään. Mitään laktoosi-intoleransiakaan mulla ei oo kun muut maitotuotteet ei aiheuta oireita.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Mulla on täysin sama. Rahkasta tulee paha olo. Eikä mullakaan mitään ongelmaa muiden maitotuotteiden kanssa ole. Rahkasta vaan alkaa maha ”sattumaan” ja tulee oksettava olo
- Anonyymi
Elimistösi ei tykää maitotaloustuoteet. Pakkoko on syödä tuoteita josat elimistö heti reakoi negatiivisesti. Esim. sokeri arvoni koholla jos syön tuoteta missä sokeria Saan PÄÄNSÄRYN!Jos yön tuoteita jossa mautoa,saa ripulin ja vatsa turpoaa palloksi.Ilman mietimättä enempää lopetanut syömästä tuotet jossa sokeia ja maitoa ,kermaa. Voin hyvin.
- Anonyymi
Pystytkö syömään voita? Tuletko kipeäksi rasvaisesta ruoasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91777Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118551Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473