En ymmärrä sitä että miksi mulle tulee kermasta aina paha olo, tuli jo joskus lapsena. Yleensä en tykkäkkään yhtään ruoista jotka sisältävät kermaa. Nytkään en oo syöny sitä varmaan kohta vuoteen, mutta jostain ihmeellisestä päähänpistosta keksin muka että kokeilen miltä maistuis karppityylinen rahka. Laitoin 200g rahkaa ja reilun desin kermaa (vaahdotin sen) sekaisin ja marjoja joukkoon. No ehdin syödä tuota rahkaa kaksi ruokalusikallista kun alkoi olla tosi paha olo, ja kahden uuden lusikallisen jälkeen iski täydellinen stoppi, siis oikeasti niin paha olo että tuntui että pitää oksentaa. Ja se paha olo jatkuu vaan vaikka syömisestä on jo pari tuntia, ja nukkumisestakaan ei tuu mitään. Mitään laktoosi-intoleransiakaan mulla ei oo kun muut maitotuotteet ei aiheuta oireita.
Kermasta paha olo, miksi?
3
1718
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on täysin sama. Rahkasta tulee paha olo. Eikä mullakaan mitään ongelmaa muiden maitotuotteiden kanssa ole. Rahkasta vaan alkaa maha ”sattumaan” ja tulee oksettava olo
- Anonyymi
Elimistösi ei tykää maitotaloustuoteet. Pakkoko on syödä tuoteita josat elimistö heti reakoi negatiivisesti. Esim. sokeri arvoni koholla jos syön tuoteta missä sokeria Saan PÄÄNSÄRYN!Jos yön tuoteita jossa mautoa,saa ripulin ja vatsa turpoaa palloksi.Ilman mietimättä enempää lopetanut syömästä tuotet jossa sokeia ja maitoa ,kermaa. Voin hyvin.
- Anonyymi
Pystytkö syömään voita? Tuletko kipeäksi rasvaisesta ruoasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852220- 431800
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!721564- 761336
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261194- 771181
- 481173
- 591071
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai381014- 37953