Olen harrastanut avantouintia 11 vuotta ja jatkan niin kauan kuin se on mahdollista. Se ei todellakaan ole itsensä rääkkäämistä vaan ihanaa.
Keho stressaantuu hyvällä tavalla ja se tuottaa mielihyvää, ääreisverenkierto vilkastuu. Flunssat pysyy loitolla. Ihmisen on oltava perusterve eikä sairaana tai krapulassa pidä mennä avantoon.
Toki on niitä, jotka eivät koe sitä miellyttäväksi, esim. jotkut kylmän arat.
Kannattaa kokeilla (ei sydänsairaille).
avantouinti
hyvää huumetta
1
514
Vastaukset
- eiuskallakokeilla
On tuo varmaan mukavaa varsinkin kovalla pakkasella kun vesi tuntuu lämpimältä, täällä missä asun on myös avantouintipaikka tuossa eräässä lammessa.
Oli niin jäätynyt se että siellä on myös lasten luistelukenttä nyt :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201802Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831277Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274- 1341147
- 79937
- 85871
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118794- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726