Onks kaikilla kivaa?
Mites muuten menee?
49
316
Vastaukset
- NOU:.!11%#+!1
.
this is HELL
. koht kivempaa ku james bond alkaa, toivottavasti nyt tekstitys tulee oikeaan kohtaan.
LaRito kirjoitti:
eipäs vaan se öö flightplan, mittään pondeja katella.
mie elänkin menneisyydessä, saispa elää 70-luvun uudelleen
monte24 kirjoitti:
22.45 tulis rakastan sinua ikuisesti... elä ikuisuudessa.
- Maailma ihmisten
monte24 kirjoitti:
.
jälkeen Jimillä
.
Jerking off in the shower. This will be the highpeak of my day. It's all downhill from here.
Richartti kirjoitti:
Onko sulla vedenkestävä läppäri??
Ei, kun mä olen yleensä kännykällä palstalla, jos olen esim. suihkussa, lenkillä, tai yökerhossa.
On. Oikea missi voitti. Sama jota alusta alkaen pidinkin missinä.
ei oo,
humalaisten ihmisten kuskaaminen on aina niin monimutkaista..
onneks enää ei tarvi
mur,Nämä raittiit perjantai- ja lauantai-illat eivät sovi ruumiinrakenteelleni.
- Onko muuten olemassa
.
raitista ratikkakuskia?????????
. Onko muuten olemassa kirjoitti:
.
raitista ratikkakuskia?????????
.Kai niitä joitain hihhuleita ja varamaksalla sinnitteleviä entisiä alkoholisteja on.
- KoppavaHoro
Miks silleesti? Siis raittiisti?
KoppavaHoro kirjoitti:
Rouva Ratikka on kyllästyny kattoo jatkuvaa kännäämistä :)
KoppavaHoro kirjoitti:
Päätin toteuttaa monivuotisen haaveeni ja aloittaa uuden harrastuksen. Viikonloppu kuluu aikaisin alkavien teoriaopintojen parissa.
Richartti kirjoitti:
Rouva Ratikka on kyllästyny kattoo jatkuvaa kännäämistä :)
No se nyt enää puuttuisi.
- KoppavaHoro
Ratikkakuski kirjoitti:
Päätin toteuttaa monivuotisen haaveeni ja aloittaa uuden harrastuksen. Viikonloppu kuluu aikaisin alkavien teoriaopintojen parissa.
Uhrauksella on siis voittopuolensakin, hatunnosto sille!
KoppavaHoro kirjoitti:
Uhrauksella on siis voittopuolensakin, hatunnosto sille!
Kiitti! Olen vahvassa uskossa, että lopussa kiitos seisoo ja uhraukset palkitaan hupina moninkertaisesti!
- Onneksi ratikat:.!1%
.
kulkee niitä raiteita pitkin
.Sanos muuta. Kannattaa muutenkin asua kiskojen varrella. Jos ei meinaa illan päätteeksi pysyä pystyssä eikä löytää kotiin, voi aina pistää nenänsä kiskoon ja kontata kotiin.
- bluikkis..
On kivaa :) kisut nukkuu..muru näpertelee askreitaan ja mä möllötän nettii miettien kuka misseistä voitti? :)
Jaa, multa meni koko missikisat ohi ku keskityin vaan tuijottaa sitä yhtä tissivakoa mikä oli siellä taustalla....olikohan se niinku joku ex-missi tai jotain.
Joo kai. Tullut syötyä taas niin paljon että olo on kuin rantapallolla >:|
Puoli megapussillista oon tässä palstaillessa vetäny Raffeleita ja 1,5L bisseä. Alkaa olee kupu äärimmillään täälläkin. Täytyy kohta vaihtaa väkevämpää, ei mahu enää olutta sisuksiin...
Richartti kirjoitti:
Puoli megapussillista oon tässä palstaillessa vetäny Raffeleita ja 1,5L bisseä. Alkaa olee kupu äärimmillään täälläkin. Täytyy kohta vaihtaa väkevämpää, ei mahu enää olutta sisuksiin...
Sipsit maistuis kyllä mullekkin.. onneksi niitä ei ole talossa. Tuhoisin muuten ne kaikki ja samalla hyvin alkaneeni paastodieettini lopullisesti :)
- --------------------
On ja ei. Bond on in :)
Mä hävisin kanava äänestyksen tuloksella 3-1, joten meillä on nyt näkyny Amazing Race. Voishan tuota Bondia tietenkin kattoo vaikka tästtä PC:ltä....mutta nääh...oon mä sen joskus aikaisemmin nähnyt.
Noh... olen ehkä elänyt riemukkaampiakin lauantai-iltoja, mutta olosuhteisiin nähden olen ihan tyytyväinen :)
Ja itselläsi ? ...menettelee ;) ?- KoppavaHoro
On, mutta väsyttää. Juniori herää yhtäaikaa auringon kanssa, riippumatta siitä mihin aikaan ollaan menty nukkumaan.
Uutisvuodon vois katsoa ja sitten zzzzzMua ei väsytä. Otin pienetä päiväunet tuossa kuuen ja seittemän välillä.
Tosiaan...tuon uutisvuodon vois kattoo.
Uskomatonta. Tää on saanut olla jo toista tuntia täällä....
- KoppavaHoro
Joo, tuuletin samalle huomiolle.
Ihmettelinkin, että onko täällä joku ikäraja, koska nuoren miehen logiikka sai äkkilähdön...
xena-183 kirjoitti:
Ihmettelinkin, että onko täällä joku ikäraja, koska nuoren miehen logiikka sai äkkilähdön...
Näkyi siinä samalla lähtevän paljon muutakin.
Pitää yrittää ymmärtää. Voihan olla vaikka niin, että noi lapsiin liittyvät keskustelut on sefulle arkapaikka syystä tai toisesta.
No ihan kivasti menee. Oltiin tänään jääradan SM-kisoissa Kuortaneella ja kaveri voitti kaikki lähtönsä ainakin siihen saakka kun oltiin katsomassa. Komia oli ilimakin.
Nyt sitten kaljaa täs kittaan. Entäs sulla?Ns. lonkkaa vetäny koko päivän pitkästymiseen asti. Töissä on kyllä ollu virtaa ihan kiitettävästi, mutta kotona ei sitten niin yhtään.
Kalijaa ei jaksa enää kitata, kun maha on jo sitä täynnä. Vois narauttaa auki tuoreimman tuliaispullon seuraavaksi eli Glenfiddich 12yo sigle malt.Richartti kirjoitti:
Ns. lonkkaa vetäny koko päivän pitkästymiseen asti. Töissä on kyllä ollu virtaa ihan kiitettävästi, mutta kotona ei sitten niin yhtään.
Kalijaa ei jaksa enää kitata, kun maha on jo sitä täynnä. Vois narauttaa auki tuoreimman tuliaispullon seuraavaksi eli Glenfiddich 12yo sigle malt.Glenfiddich... hitto, että sitä on ittelläki aikaa siitä kun on viimeksi viskiä oikein juonu. Nytkin tekis mieli vähä jotain terävää, mutta huomenna on mun vuoro herätä kersojen kans aamulla, niin olkoon nyt sitten.
Kai sitä itsekukin valmistautuu keväthommiin lonkkaa vetämällä. Ei sitä aina niin kotona tartte tehdäkään.
- Lallipää
Hyvin menee, mutta askarruttaa eräs asia. Mietin tässä vain sitä, kun ystäväni kertoi minulle, että kiinalaisten nimittäminen kinuskeiksi johtuu siitä, että pääosa maailman kinuskituotannosta kulutetaan juuri Kiinassa. Hän väitti, että on olemassa tutikusperäistä tietoa siitä, että keskimääräisen kiinalaisen vuotuinen kinuskinkäyttö on jopa kymmeniä kiloja. Miksi ihmeessä kiinalaiset olisivat niin makeanhimoisia?
...reggee.. ogee... jep... mikäs tässä kun läjässä pysyy.... =)
Nukuttaa ihan kauheesti..
Mutta koitan valvoa silti ja kurkkasinpa tännekin :)- EEVKT:)
Kiitos on :). Toivottavasti täällä myös kaikilla teillä.
Hyvin ja ihan kivaa =)
- scaramangaolikova
On, ja Zenga Zenga takaisin.
Helvetin hyvin menee, kiitos kysymästä!
Kiva on kovin suhteellista, mutta se ei muuta sitä etteikö menis ihan ok.
Toivottavasti ittelläs kaik on ok ja enimmäkseen kivaakin.
Ö-i-t-ä...- Lost cosmonaut
.
Käyttäjiltä saamamme palaute on meille ensiarvoisen tärkeää. Voit lähettää meille ruusuja tai risuja kirjoittamalla viestin tämän tiedotteen jatkoksi tai käyttämällä palautelomaketta.
Ystävällisin terveisin,
Piia, Mari ja Risto
Suomi24
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9697518
. Lost cosmonaut kirjoitti:
.
Käyttäjiltä saamamme palaute on meille ensiarvoisen tärkeää. Voit lähettää meille ruusuja tai risuja kirjoittamalla viestin tämän tiedotteen jatkoksi tai käyttämällä palautelomaketta.
Ystävällisin terveisin,
Piia, Mari ja Risto
Suomi24
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9697518
.Sure thing honey, halaa isääs vaan ihan rauhassa, ei sitä tartte jakaa.
- crocuta_crocuta
Iha ok.
Opettelin tuossa toisen palstan lingoa... Kun en edes tiennyt mitä siellä joka aloituksessa käytettävä termi "ATM" tai "AT-mies" tarkoittaa... Opetan teillekin, jos ette tienneet. Alle tason mies... Eli mies joka on sitten niin huono että ei kelpaa. Siel on ihan vitusti miehiä, jotka kutsuu itseään Aa Tee Ämmäksi.
YT-mies taas vie kaikki "huorat" "lutkat" "käytetyt" "Kohta käytetyt" tai miksi nyt naisia sitten milloinkin kutsuvat.
Hurmaavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807