Kohta 8viikkoa kotona, maanantaina takaisin työmaalle! Ihanaa!
Kyllä tämä kotonaolo alkoikin riittämään, minusta ei kyllä koskaan olisi pitkäaikaistyöttömäksi. Huhhuh! Aivan mahtava fiilis!
Lomautus loppuu!
Jiihaa!!
4
192
Vastaukset
- Ei perkele
"minusta ei kyllä koskaan olisi pitkäaikaistyöttömäksi"
Eli sun mielestä kaikki pitkäaikaistyöttömät on itse syyllisiä työttömyyteensä? - JepJep...
Näinkö sanoin?!?
- hobbies are my life
Minä voisin olla vaikka loppuelämäni tekemättä töitä jos rahasta ei olisi kiinni. Aikani kuluisi harrastusten parissa joihin ei nyt tunnu olevan aikaa tai energiaa tarpeeksi.
- Ei lomautuksia
Saiskin lomautuksen! Ennen peloteltiin jätkiä töissä että lomautuksia tulee, no nyt niitä kerjää jokainen ja hyvin harva saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293