Heippa!
Olen kiinnostunut VHH-ruokavaliosta, aloittelija siis olen tällä saralla. Asenteeni on ollut negatiivinen koko "hömpötystä" kohtaan. Onko täällä ihmisiä (kuten minä), jotka ovat jättäneet pois leivän, karkin, pikaruokajutut jne. Millaisia kokemuksia teillä on?
Eli leivän mussutuksen olen lopettanut, perunaa en ole vuosikausiin syönyt välttämättä edes viikottain. Pastaa ja riisiä syön, yritän valita täysjyvä/tummia -versioita, näiden ruoka-aineiden osuuden olen yrittänyt saada minimiin. Kasviksien, maito - ja lihatuotteiden määrää olen lisännyt. Makeanhimoon pari palaa tummaa suklaata.
Onko kokeneemmilla millaisia vinkkejä jatkoa varten? Pidän kevyestä ruuasta, kananmunat ja pekonit voi unohtaa, ne eivät vain yksinkertaisesti maistu, eikä muukaan yletön rasvamättö.
Olisin kiitollinen asiallisista vastauksista ja rakentavasta keskustelusta!
Mielipiteitä VHH-ruokavalioon liittyen
3
372
Vastaukset
- -10kg!..
Mäkin olen ajatellut kokeilla tätä vhh:ta, mutta tiedot ova vielä vähäiset. Täytyy varmaan kipaista kirjakaupan kautta ja ostaa muutama vhh-kirja. Oon aina ollut vähän skeptinen koko asiaa kohtaan, mutta paras kai se on kokeilla ennen kun tuomitsee kokonaan. Tavoitteena olisi pudottaa painoa 10kg.
- mies joka laihdutti
Vinkkinä teille että lukekaa se heikkilän hyvän olon keittokirja, se tsemppaa hyvin alkuu ja ideaan!
Olen aikoinaan tiputtanut vähän tiukemmalla VHH:lla reilun noin 30 kiloa about puolessa vuodessa, lähtöpaino oli 106 ja kun se lähti vähän käsistä niin lopulta painoin parhaimmillaa 78kg. Se on aika paljon 182Cm miehelle joka on muutenkin aika roteva kropaltaan. No lisättiin hiilareita ja sitten sain taas painon kuriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3804099Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1141529- 1321392
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko661121Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass15956Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔62951Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise12897- 38890
- 65871
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60869