Mielipiteitä VHH-ruokavalioon liittyen

snoopy88

Heippa!
Olen kiinnostunut VHH-ruokavaliosta, aloittelija siis olen tällä saralla. Asenteeni on ollut negatiivinen koko "hömpötystä" kohtaan. Onko täällä ihmisiä (kuten minä), jotka ovat jättäneet pois leivän, karkin, pikaruokajutut jne. Millaisia kokemuksia teillä on?

Eli leivän mussutuksen olen lopettanut, perunaa en ole vuosikausiin syönyt välttämättä edes viikottain. Pastaa ja riisiä syön, yritän valita täysjyvä/tummia -versioita, näiden ruoka-aineiden osuuden olen yrittänyt saada minimiin. Kasviksien, maito - ja lihatuotteiden määrää olen lisännyt. Makeanhimoon pari palaa tummaa suklaata.

Onko kokeneemmilla millaisia vinkkejä jatkoa varten? Pidän kevyestä ruuasta, kananmunat ja pekonit voi unohtaa, ne eivät vain yksinkertaisesti maistu, eikä muukaan yletön rasvamättö.

Olisin kiitollinen asiallisista vastauksista ja rakentavasta keskustelusta!

3

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -10kg!..

Mäkin olen ajatellut kokeilla tätä vhh:ta, mutta tiedot ova vielä vähäiset. Täytyy varmaan kipaista kirjakaupan kautta ja ostaa muutama vhh-kirja. Oon aina ollut vähän skeptinen koko asiaa kohtaan, mutta paras kai se on kokeilla ennen kun tuomitsee kokonaan. Tavoitteena olisi pudottaa painoa 10kg.

• mies joka laihdutti

Vinkkinä teille että lukekaa se heikkilän hyvän olon keittokirja, se tsemppaa hyvin alkuu ja ideaan!

Olen aikoinaan tiputtanut vähän tiukemmalla VHH:lla reilun noin 30 kiloa about puolessa vuodessa, lähtöpaino oli 106 ja kun se lähti vähän käsistä niin lopulta painoin parhaimmillaa 78kg. Se on aika paljon 182Cm miehelle joka on muutenkin aika roteva kropaltaan. No lisättiin hiilareita ja sitten sain taas painon kuriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      594
      2084
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      103
      1036
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      987
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      847
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      845
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      71
      760
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      78
      700
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      563
    Aihe