Ei!

15vpojke

Olin tosi ihastunut/(ehkä jopa rakastunut) yhteen tyttöön jo pari kuukautta.
Kerroin siitä äitille ja heti tuli kauheet valitukset ja se sano että EI
älä ryvetä itteäs tyttöjen kaa.
Olin menossa ulos ja se otti minut kotiovelta kiinni kun kerroin mihin olin menossa. Olin tietysti menossa tapaamaan tätä tyttöä.
Enkä päässyt menemään. Viikonpäästä semmonen aikunen mies tai mikälie pummi oli iskeny sen tytön ja oon vieläkin puolenvuoden jälkeen ihan murskana.
Yleensä menny äkkiä ohi...
mutta nyt... mulla käy sääliksi tätä tyttöä kun niillä on ollu ihan hirveästi riitoja ja se on semmonen panomies jaja se on pettänykkin sitä ja vaan aivopessy sen tytön pitääkseen itellään...
En tiedä mihin tää ois pitäny pistää muuta mä oon tosi masentunut ja murskana, millään ei oo mitään väliä enkä mä piristy enkä mä pääse siitä ite yli!
Mä en voi puhuu äitille kun mä en luota siihen enää ja isästä en tiijä.........
Ehkä mun pitäs puhuu sille mutta mä en luota siihen. Mulla ei oo kehen luottaa ja tuntuu pahalle...... :(
MITÄ MÄ TEEN!??

8

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sä tunnut olevan tosi allapäin, loukkaantunut ja masentunut tapahtuneesta. Tytön kanssa meni pieleen ja luottamus äitiin horjui pahasti. Se on tosi valitettavaa, mutta ehkä myös väistämätöntä, että te nuoret joudutte välillä pettyyn meihin aikuisiin. kaikki varmaan toivoo, ettei niin kävis, mutta silti niin näyttää välillä käyvän.

      Ite jäin miettiin, että ehkä sun äidillä oli kuitenkin joku syy reagoida niin kuin reagoi. Sun mielestä reaktio oli kohtuuton ja epäoikeudenmukainen. Odotit varmaan jotain muuta, kun näinkin herkästä asiasta uskaltauduit äidillesi puhumaan. Se oli musta rohkeasti tehty. se puhuminen siis :-) Oliskohan sun pettymyksestäsi huolimatta mahdollista vielä jutella asiasta äidin kanssa? Ettei jäisi sulla hampaan koloon ja hiertään teidän välejä. Eihän sun äiti edes välttämättä siinä tilanteessa tajunnut, miltä sen reaktio susta tuntu. Kerro sille. Usein helpottaa ihan vaan se, että saa sanottua, miten asiat on itse kokenut. ja samalla äiti voisi ehkä kertoo, miksi reagoi sillain kuin reagoi.

      Sanot, ettet pääse tapahtuneesta yli. Ei ihme et tulee sellanen tunne, onhan sulla ollu tässä melko lailla vahvoja tunteita mukana. Mut anna itselles aikaa. se auttaa melkein aina :-) Ja niin kuin huomasit itsekin, olisi hyvä jos voisit puhua jollekin. Äidille tai jollekin muulle aikuiselle tai kaverille? Serkulle tai siskolle? Tsemppiä!

      Suvi Bouhlal
      Erityisnuorisotyönohjaaja Espoosta

    • Don't worry, be happ

      Täh? Äitisi sanoi, että älä ryvetä itseäsi tyttöjen kanssa! Toivooko hän sinun olevan homoseksuaali - missä tietysti ei olisi mitään vikaa siinäkään.

      Normaaliin kehitykseen kuuluu, että sinun iässäsi aletaan kiinnostua seurustelukumppanin löytymisestä.

      Voi käydä niin, että tyttö jossain vaiheessa huomaa, mikä kusipää se mies on. Ehkä sinun ystävyytesi on silloin parasta lääkettä haavoihin.

      Vaikutat välittävältä, fiksulta ja järkevältä pojalta. Löydät ihan varmasti arvoisesi seurustelukumppanin, olkoon se sitten tämä tyttö tai joku muu. Toisinaan meidän on vaikea päästä yli onnettomasta rakkaudesta, niin nuorten kuin aikuistenkin, mutta onnistuu se.

    • ponipoitsu

      mee leipomaa sen pummin pää paskaks, kyl se siit sen jälkee

    • pojke15

      Kiitosta vain :)
      Mutta asia ei edenny pätkääkään kun otin sen puheeksi :(

    • Ai äidin kaa? siis otit asian vielä puheeks? Hyvä sä! Mut ei mitään eroo? No tuliks sulle itselles ees yhtään parempi fiilis siitä, että sanoit mitä tunnet ja ajattelet? vai onks kaikki vaan samanlailla ja oot edelleen ihmeissäs, miten tässä näin kävi?

    • pojke15

      Otin, ei tullu parempi olo, sanoin mitä tunnen ja ajattelen ja kaikki on myös osittain sekasin :(
      En tiedä mutta se vaan rupeaa höpöttään jotain ihan mitä sattuu harrastuksista mutta mitä vitun väliä niillä on unohuksen kanssa jos myrskyä sisällää ei saa selvitettyä :'(

    • Äh, onpa kurja juttu, että vaikka teit rohkean keskustelunavauksen, et saanut toivomaasi vastakaikua  Itsestäni tiedän, että välillä on helpompaa vältellä vaikeita puheenaiheita kääntämällä keskustelu ihan muualle, kuin puhua suoraan tai myöntää mokanneensa. Tietenkään niin ei ole hyvä toimia, mutta ehkä ilmiö ei ole vieras teidänkään perheessä.

      Ja olisko niin, että äitisi huomaa masiksesi juuri unohduksista harrastusten suhteen? Sulle asia taas on ihan epäolennainen, koska ajatuksesi täyttää oma sekava olosi. Mutta asioilla on kyllä taipumus lopulta järjestyä. Usein jo ajan kuluminen antaa kykyä nähdä selkeämmin ja tunteetkin muuttuvat vähitellen vähemmän polttaviksi, jolloin niitä voi olla helpompi tarkastella ja sulatella. Ja puhuminen auttaa aina; asiat alkavat järjestyä omassakin päässä kun niitä sanoo ääneen.

      Suvi Bouhlal
      Erityisnuorisotyönohjaaja

    • öfffw

      noh..........
      jospa tämä tästä mutta äitilleni en kyllä enää puhu... mitästä turhaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1783
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1315
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1171
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe