Millaista haluaisitte että tuleva suhteenne olisi. Siis vaikkapa normaali arkipäivä ja normaali viikonloppu? Mitä asioita haluaisit tehdä? Siis jotain sellaista mitä kumppanisi kanssa haluaisit tehdä? Ja siihen olisi kivaa kuulla jotain muuta kuin seksiin liittyvää.
Millaista suhteessa?
31
148
Vastaukset
- Mies 28v
Haluaisin, että tuleva suhteeni olisi sen toisen osapuolen seurassa viihtymistä. Tekemiset voisi olla ihan mitä vaan, kunhan juttu toimisi. En vaadi enkä odota mitään erityistä.
Ihan arkisia juttuja: laittaa ruokaa, käydä ostoksilla, ulkoilla, käydä maalla, ihan vaan olla yhdessä.
- aatoksiain
Ai että tää "mielistelijä" nyt yrittää näitä avauksiaan tehdä!
Minkäkölainen olisi suhteemme ja elomme riemu?
No kuulehan sie , meidän suhde ois semmoi missä kummallakkii ois omaa
aikaa ja tilaa, ymmärrät sää mitä mää tarkoitan, eli suhe ei oo mikään kahle.
Yhdessä myö haettas isosta automarketista viikon ruuat kerralla, vuokralla asuttas, vaikkapa rivitalo kaksiossa jossa pien piha ois, siel pihalla myö kesäsii
grillattais makkaraa ja aurinkoo otettais.
Me ei oltais kumppanin kaa kovinkaa paljon rahan ja maallisen mammonan perrää, meille riittäs tavallinen elämä, jossa rahhaa jää pikkasen säästöönkin
niin että sillon tällön kerran vuodessa tai vaikka joka toinen vuosi etelän auringon lämpöön päästäs ...- and_justice_for_all
Mielistelijä? Sinuako olen mielistellyt?
- ..hmm..
Koostuu ihan arkisista asioista, kunhan toisen kanssa viihtyy.
Silloin kaikki päivät ovat täydellisiä. - Free to walk
Normaali arkipäivä olisi varmaan työn/opiskeluntäyteinen, joinakin iltapäivinä kauppareissu, iltasella kyläilyreissu kavereille tai vanhemmille tai sisaruksille, muutamana arki-iltana olisi vielä harrastusmenoja, joten jäisi aikaa kumppanille sen verran että kumppanin kanssa ruoan laittoa, rupattelua, iltalenkki, saahan se tietty halutessaan tulla kyläreissuille mukaan, mutta kait sillä olis yleensä omiakin menoja ja toki sekin sais käydä välillä kaupassa, ettei ite tarttisi aina käydä..tai sit käytäis yhdessä. Ei kait sitä ihmeempiä arkena. :)
Viikonloppunahan voisi sitten tehdä ihan mitä mieleen juolahtaa tai olla vain ja lökötellä toisen kainalossa :) Ei tartte aina suorittaa, kyllä sitä täytyy pystyä olemaankin, vaikkapa ihan hiljaisuudessa, toisen lähellä.
Viikonloppuna voisi käydä konsertissa, teatterissa, leffassa, ulkona syömässä, tanssimassa, baarissa parilla tuopilla, keilaamassa, pelaamassa biljardia, uimassa, pyöräretkellä(kesällä) tai pitkällä lenkillä kuntopolulla. Voitais lukea runoja tai kirjoitella omia, lueskella tiedettä tai muuta kirjallisuutta, voitais maalata yhdessä, hassutella, jutella aivan mistä tahansa, kertoilla toisillemme mitä ihmeellisimpiä mielikuvitusjuttuja(harrastan kirjoittamista, joten toivoisin kumppaniltakin hyvää mielikuvitusta, voitaisiin paremmin rupatella). Tehtäisiin erikoisia ruokia tai sitten niitä tavallisia, leivottaisiin. Käytäisiin viikonloppureissuilla Euroopassa. Saunottaisiin, kylvettäisiin(rakastan kylpemistä). Mitä nyt ikinä.
En olisi seksiä erityisemmin edes maininnut. Tottakai sitä ihanaa kumppaniansa tahtoo rakastella ihan niin maan perusteellisesti vaikkei se suhteen tärkein juttu olekaan, tosi tärkeä osa suhdetta se on silti.- and_justice_for_all
Noilla eväillä luulisi natsaavan.
- ES
Käytäis kaupassa yhdessä. Tekisimme ruokaa, mies opettais mut tekemään ruokaa. Katsoisimme telkkaria sohvalla.
Käytäis kävelyllä.
Käytäis saunassa.
Matkustelisimme.
Käytäis kirjastossa.
Jos ois mökki menisimme sinne, keskelle metsää, olisi pimeä, märkä syksy tai kylmä talvi, sulkisimme oven ja kuuntelisimme musiikkia, joka on suurta ja kaunista.
Kun mies tulisi töistä hän katsoisi aina, että ikkunassa on valo. Kun mä tulisin kotiin perjantai-iltana (jostain) haistaisin jo rappukäytävässä pullantuoksun mmm. Tai sämpylät.- and_justice_for_all
Uskallankohan sulle enää mitään vastata kun kaikki positiivinen sanomiseni naispuolisille ihmisille on mielistelyä. Mutta kuitenkin. Kaavamaisuus ja rutiinit puuttuu ja se on aina hyvä juttu. Enempää en sano ettei toi "aatoksiain" nimimerkki hermostu.
- Ankkuriparta
Etkö osaa kokata? Naisella, joka ei osaa tehdä hyvää ruokaa ei tee mitään.
- and_justice_for_all
Ankkuriparta kirjoitti:
Jos et sattunut tietämään, niin suurin osa huippukokeista on miehiä. On muutenkin kohtuullisen miesvaltainen ammatti ja 2000-luvulla varsinkin sinkkumiehet osaavat tehdä ruokaa.
- ES
and_justice_for_all kirjoitti:
Uskallankohan sulle enää mitään vastata kun kaikki positiivinen sanomiseni naispuolisille ihmisille on mielistelyä. Mutta kuitenkin. Kaavamaisuus ja rutiinit puuttuu ja se on aina hyvä juttu. Enempää en sano ettei toi "aatoksiain" nimimerkki hermostu.
Kyllä mä tykkäisin tavallista arkisista asioista yhdessä.
Kaikkea ei tietenkään pidä tehdä yhdessä, sitä en jaksaisi.
Ja myös jotain jänniä, poikkeavia asioita tarvitaan, ei "kaavan" mukaan saa elää, vaikka arki onkin aina olemassa.
Tällä palstalla haukutaan kaikkia miehiä, jotka pystyvät kommunikoimaan naisten kanssa ilman negatiivista asennetta, mielistelijöiksi, nuoleskelijoiksi, nussijamestareiksi ja vaikka mitä. Plääh. - ES
Ankkuriparta kirjoitti:
Eikö mies osaisi opettaa kokkaamaan? No sitten on paras olla rikas mies, joka maksaa mut kokkauskurssille.
- ES
ES kirjoitti:
Eikö mies osaisi opettaa kokkaamaan? No sitten on paras olla rikas mies, joka maksaa mut kokkauskurssille.
Osaan mä googlata reseptejä ja kuolata.
- jackaroo
ES kirjoitti:
Ja myös jotain jänniä, poikkeavia asioita tarvitaan, ei "kaavan" mukaan saa elää, vaikka arki onkin aina olemassa.
Tällä palstalla haukutaan kaikkia miehiä, jotka pystyvät kommunikoimaan naisten kanssa ilman negatiivista asennetta, mielistelijöiksi, nuoleskelijoiksi, nussijamestareiksi ja vaikka mitä. Plääh.---Tällä palstalla haukutaan kaikkia miehiä, jotka pystyvät kommunikoimaan naisten kanssa ilman negatiivista asennetta, mielistelijöiksi, nuoleskelijoiksi, nussijamestareiksi ja vaikka mitä.---
Joo, ihmeen paljon täällä on noita vihaa ja katkeruutta pursuavia viestejä. Itse en oikein ymmärrä mitä iloa siitä saa että alkaa toista täysin tuntematonta ihmistä netissä haukkumaan vain siksi koska hän ei näe asiaa ihan täysin samalla tavalla. Yleensähän sitä käydään kirjoittajaa vastaan kun ei omat perustelut riitä kumoamaan hänen väitteitään. - and_justice_for_all
ES kirjoitti:
Osaan mä googlata reseptejä ja kuolata.
Taito tuokin. Mistähän muuten johtuu että moni suomalainen mies kuvittelee olevansa maailman paras grillaaja, mutta perunoita keittäessä perunat palaa kattilan pohjaan?
Kokkaaminen on kivaa hommaa jos on aikaa ja joku jolle ruokaa tekee. Sinkkukokkaus on syvältä kun keittiöön saa hirveen sotkun ja puolet pöperöistä ehtii pilaantua ennen kun kaiken saa syötyä. - ....................
ES kirjoitti:
Tällä palstalla haukutaan kaikkia miehiä, jotka pystyvät kommunikoimaan naisten kanssa ilman negatiivista asennetta, mielistelijöiksi, nuoleskelijoiksi, nussijamestareiksi ja vaikka mitä. Plääh.Haukuthan sinäkin ES kaikkia miehiä mölöpölöiksi ja naisvihaajiksi ja tiesmiksi, paitsi et tietenkään niitä "nussijamestareita
- ES
.................... kirjoitti:
Haukuthan sinäkin ES kaikkia miehiä mölöpölöiksi ja naisvihaajiksi ja tiesmiksi, paitsi et tietenkään niitä "nussijamestareita
Kaikkia miehiä? En. Haukun mölömölöiksi vain ääri-ATM:iä, jotka vihaavat naisia. Pedofiileja haukun kans jos kohdalle osuu. Grräyh!
Sä ja sun nussijamestarisi ja joulupukkisi ja mitä niitä on. - ES
Taito tuokin. Mistähän muuten johtuu että moni suomalainen mies kuvittelee olevansa maailman paras grillaaja, mutta perunoita keittäessä perunat palaa kattilan pohjaan?
Kokkaaminen on kivaa hommaa jos on aikaa ja joku jolle ruokaa tekee. Sinkkukokkaus on syvältä kun keittiöön saa hirveen sotkun ja puolet pöperöistä ehtii pilaantua ennen kun kaiken saa syötyä.Sinkkuus ei todellakaan houkuta kokkaamaan, varsinkaan kun mulla ei ole pakastinta.
Onko se kokkaaminen muka niin vaikeaa? Onhan niitä reseptejä.
Tietty jotkin perustaidot, rutiinit voisi osata noin vaan. - jackaroo
Kokkaaminen on kivaa hommaa jos on aikaa ja joku jolle ruokaa tekee. Sinkkukokkaus on syvältä kun keittiöön saa hirveen sotkun ja puolet pöperöistä ehtii pilaantua ennen kun kaiken saa syötyä.---Mistähän muuten johtuu että moni suomalainen mies kuvittelee olevansa maailman paras grillaaja, mutta perunoita keittäessä perunat palaa kattilan pohjaan?---
Itse en ainakaan keitä perunoitani grillaamalla niitä. :)
Monihan meistä on jossain asiassa omasta mielestään hyvä. Eikös se joku suuri tutkimus todistanut että yli 70% autoilijoista pitää itseään keskimääräistä parempana kuskina? Ihmiset usein luulevat liikoja itsestään. - and_justice_for_all
ES kirjoitti:
Sinkkuus ei todellakaan houkuta kokkaamaan, varsinkaan kun mulla ei ole pakastinta.
Onko se kokkaaminen muka niin vaikeaa? Onhan niitä reseptejä.
Tietty jotkin perustaidot, rutiinit voisi osata noin vaan.Ei niitä rutiineja kannata opetella. Ei kukaan halua joka päivä syödä mitään suomalaisia perinneruokia. Ostaa kaupasta mitä sattuu, miettii vähän miltä ne vois maistua yhdessä ja millä sen sotkun haluaa maustaa. Simppeliä ja toimii yllättävän usein. Nyt lähden nukkumaan ja grillailemaan nukkumatille nuudeleita.
- ugly bitch
Ei niitä rutiineja kannata opetella. Ei kukaan halua joka päivä syödä mitään suomalaisia perinneruokia. Ostaa kaupasta mitä sattuu, miettii vähän miltä ne vois maistua yhdessä ja millä sen sotkun haluaa maustaa. Simppeliä ja toimii yllättävän usein. Nyt lähden nukkumaan ja grillailemaan nukkumatille nuudeleita.
"Ostaa kaupasta mitä sattuu, miettii vähän miltä ne vois maistua yhdessä ja millä sen sotkun haluaa maustaa."
Tuota kokkaustyyliä minäkin suosin. Teen kyllä resepteistäkin ruokaa, mutta ruoanlaitossa voi ja saa olla luova.
Kyllä sinkkunakin voi kokkailla, mut oishan se mukava toisellekin ihmiselle ruokaa laittaa. Mullakaan ei ole pakastinta (ES:lle), mutta teen yleensä sellasia parin päivän satseja. Kaupasta saa nykyään tosin hyviä eineksiäkin, mut nykyään mulla ne on jäänyt vähemmälle kun yritän vältellä tiettyjä ruoka-aineita.
- Me
Hmm... sellaisen suhden joka kestä elämän huonot hetket sekä hyvät.
Haluan suoraselkäisen ja lojaali kumppanin, kai kaikki muu asiat sitten järjestyy. Varsinkin hyvät :)) - jackaroo
No voisihan sitä tietenkin tässä alkaa kuvittelemaan jotain romanttista ja kliseistä yhdessäoloa tuon tällä hetkellä saavuttamattomissa olevan parisuhteen tapahtumista.
Uskon että jos minä vielä joskus pääsen parisuhteeseen, niin suurin osa siitä on sitä samaa harmaata arkea kuin nykyäänkin, mutta voin jakaa sen toisen ihmisen kanssa.
Arkina on varmaan kiirettä, varsinkin jos molemmat käyvät töissä, iltaisin ehkä vietetään aikaa yhdessä televisiota katsellen ja ehkä lenkillä käyden jutellen milloin mistäkin asioista. Viikonloppuisin on sitten ehkä enemmän aikaa yhdessä, käymme ehkä jossain tapahtumassa (teatteri/ravintola/kirppari/tms.), tapaamme ystäviämme (toivottavasti on mitä tavata) ja ehkä laitamme jotain ruokaa yhdessä.
Varmaan sitä tulee myös alettua matkustelemaan vähän nykyistä enemmän kun pääsee parisuhteeseen, mutta jos niitä lapsia vielä joku päivä siunaantumaan, niin eipä siinä varmaan mitään isompia matkoja tehdä. - jk
enn osa sanoa
- semmottos
Voisin halailla, pitää kainalossa, nukuttaa, makailla vieressä, sitten voitais käydä joskus ulkona syömässä tai elokuvsissa, tms.
- sir_eino
Normaali arkipäivä?
Syödään aamupala yhdessä, mennään töihin, päästään töistä, ehkä jotain urheilullista yhdessä tai erikseen. Sitten voi katsoa telkkaria tai käydä jossain vaikka ulkona syömässä tai kahvilla tai parilla lähipubissa. Jotain ihan tavallista.
Viikonloppuisin sitten ehtii tekemään jotain kunnolla. Kyläilemään ja sellaista. Joskus voi käydä jossain pidemmälläkin. Lomalla tykkään reissata Suomen rajojen ulkopuolella, käyn myös rockfestareilla ja raahaisin tyttöystävää todennäköisesti tälläisiin paikkoihin.
Eli... Kai aika samoja juttuja kun nytkin mutta toisen kanssa. Haluaisin jakaa elämäni jonkun kanssa. En minä halua odottaa että nainen tulee jotta voin tehdä jotakin vaan teen asioita nytkin. En todellakaan odottele että esim. kesälomalla voi matkustaa vasta jos on naisystävä, olen nytkin lähdössä kesälomalla reissuun kaverin kanssa.- sir_eino
Ja vaikka tuo nyt kuulosti siltä niin en minä odota että muija tulee joka helvetin paikkaan kanssani mutta haluan että se nainen voi tulla. Ei sen tosiaan tarvitse lähteä vahtimaan jos menen parille jonkun kaverin kanssa mutta joskus voi olla siinäkin mukana, etenkin jos kaverin kumppani on.
- semmottos
sir_eino kirjoitti:
Ja vaikka tuo nyt kuulosti siltä niin en minä odota että muija tulee joka helvetin paikkaan kanssani mutta haluan että se nainen voi tulla. Ei sen tosiaan tarvitse lähteä vahtimaan jos menen parille jonkun kaverin kanssa mutta joskus voi olla siinäkin mukana, etenkin jos kaverin kumppani on.
Mitäs jos "muija" lähtee kesälomalla reissulle yksin, ja sanoo että sä saat jäädä kotiin?
- sir_eino
semmottos kirjoitti:
Mitäs jos "muija" lähtee kesälomalla reissulle yksin, ja sanoo että sä saat jäädä kotiin?
Sitten lähtee. En minä siitä suutu. Aikuiset voivat lomailla myös erikseen.
- crocuta_crocuta
No enpä osaa sanoa... Noi muodostuu kuitenkin yhteisten halujen mukaan, ei sen mukaan mitä minä haluaisin myös hänen haluavan tehdä. Joo tiedän ei tätä ehkä niin tarvitse ymmärtää.
Toivon että hän opettaa minulle muutaman uuden asian. Ehkäpä teen autuaan onnellisena asioita, joita en tässä edes tajua haluta... Kun en ole ikinä halunnut... Olen ehkä ollut jopa asioita vastaan...
Ja ehkä se innostuukin jostain, mistä ei ole ennen mua paskaakaan välittänyt.
Pää osin ajatukset tosin on aika arkisia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759