Tännää sitten

naaatitaaan

vanhanajan ruokoo oiekein kuvun täättelä,tehärouskaatettaa tirrikastiketta ja pottumuusia,kotkaljoo,voitan,suolakurkuva,punajuuria ja vaimokullan eilen tekemee aitoo ruisleipee.Onmuuten komia ruokalista siinä ja yksinkertanen minä itekkiin sen oikein huomoon.Taus siirtään nälkee siitä vähän sivumalle ei hylätä sitä ihan kokonaan.

8

221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kake Kuopijosta!

Kannattaeskoha opetella oekee kielj, enneko yrittee alakkaa hoastella itäsuommee, elj mistäpä vieras lienöö perräisin? Tokko oekeita immesiä alakkuunsakkaa?

• äöläöl

Tämä aloittaja on se Niuvanniemen asukki, joka sai fudut Hesperiasta ja siirrettiin sinne. Häiriköi enimmäkseen nykyään tuolla kalapalstalla, mutta repäisee joskus erelaisilla etnisillä nimmareillakin varsin huonmolla menestyksellä.

Siitä ei kannata välittää paskan vertaa.

• Innapinna
        äöläöl kirjoitti:

Tämä aloittaja on se Niuvanniemen asukki, joka sai fudut Hesperiasta ja siirrettiin sinne. Häiriköi enimmäkseen nykyään tuolla kalapalstalla, mutta repäisee joskus erelaisilla etnisillä nimmareillakin varsin huonmolla menestyksellä.

Siitä ei kannata välittää paskan vertaa.

Sama henkilö! Minäkin juuri ajattelin, että tuo avaus voi olla kenenkään muun kuin Vanhan kokin kirjoittama. On se vaan aika vekkuli.

• Unnapunna
        Innapinna kirjoitti:

Sama henkilö! Minäkin juuri ajattelin, että tuo avaus voi olla kenenkään muun kuin Vanhan kokin kirjoittama. On se vaan aika vekkuli.

Nimenomaan Vanha kokki isolla kirjoitettuna. Niinhän ei kirjoita kuin se, jolla on pieni ego, jota täytyy korostaa isoilla kirjaimilla ja jonka takaa löytyy tämä jakautunut persoonallisuus, joka esiintyy lähinnä toisten nimmareilla. Kuten nyt milloin "Vanhana kokkina" tai "Innapinnana".

Herkeä jo hetkeksi, ääliö.

• tiristä tirriä
      • Tiskin tällä puolen

Miten tuo eroaa läskisoossista?

• junttamariini
        Tiskin tällä puolen kirjoitti:

Miten tuo eroaa läskisoossista?

Tirripaisti eroaa läskisoosista siten että läskisoosiin tulee ruskea jauhosuurustekastike.
        Kylkisiivut paistetaan rapeiksi ja otetaan pois pannulta. Niistä irronneeseen rasvaan sekoitetaan jauhot jotka ruskistetaan, vesi lisätään. Siinä se ero.

• tirrikastike on niin

helppo väsätä ja niinhyvää ettei sanotuksi saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe