Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?

peilin kertomaa

Oletko tyytyväinen ulkonäköösi? Mitä muuttaisit jos et ole tyytyväinen?
Saatko ihailevia katseita vastakkaisen sukupuolen edustajilta?

http:www.youtube.com/watch?v=phuU2Qjp6lo

50

406

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nurse1989

      Olen tyytyväinen, vaikka välillä kaikki masentaa. Sen jälkeen kun täytin 18, en ole kuitenkaan tavannut yhtäkään miestä joka ei olisi ollut kiinnostunut minusta kun minä olen. Saan kivaa palautetta.

      • Se johtuu

        siitä, että annat pilluasi helposti. Miehet kehuvat kaikkia naisia kauniiksi ja osa on niin pöljiä että uskoo sen.


    • sir_eino

      En. Haluaisin olla vähän pidempi, sitten haluaisin että mulla olisi pienempi nenä enkä tykkää näin voimakkaasta parrankasvusta. Nenä on isoin yksittäinen juttu johon en ole tyytyväinen.

      Saan kyllä katseita tytöiltä ja osa pitää komeana. Mutta itse muuttaisin joitain juttuja.

    • Hei... Olen nainen. - Arvaa olenko tyytyväinen ulkonäkööni... ;))) Siis en !

    • Olen ja en. Pitäisi laihduttaa. En tunnu saavan katseita osakseni enää entiseen malliin.

      Nyt menen ajamaan partani.

    • crocuta_crocuta

      Melko joo...

      Pitäs reenata persettä ja jalkoja... Jos tota vähän hiois, niin nenää ihan vähä pienemmäks ja suoremmaks... Luekaa ihan piirun verran vahvemmaks...

      Mutta joo olen ihan sujut kuvajaiseni kanssa.

      Saanko ihailevia katseita... Luulen että silloin tällöin. Mussa nyt on se että en ole ihan mitään komeuden arkkityyppiä joo. Osaa tuntuu miellyttävän ja moni ei kahtakertaa katso.

      • kisukissanisosisko

        Sulla on ihqut etutassunvarret hi hi.


      • crocuta_crocuta

        Ai joo... Nää hammasrivit suoriksi... Mitähän sekin lysti maksaisi.


    • and_justice_for_all

      Joo tyytyväinen oon.
      Mitä muuttaisin ulkonäössä? No toi flunssaviikon aikana naamaan kasvanut ylimääräinen karva pitäs varmaankin ajella pois.

    • ES

      Kelpaan itselleni. Mitä muuttaisin? Olisin normaalipituinen ja olisi hyvä näkö (en tarvitsisi silmälaseja/piilareita).

      • sir_eino

        Hitto. Tuo näköpuoli unohtui. Minäkin mielelläni näkisin normaalisti. Mutten ajatellut sitä ulkonäköön liittyvänä juttuna kun mulla on oikeastaan aina piilarit. En kuitenkaan ole tyytyväinen siihen että näkö on heikko ja inhoan silmälaseja.


      • crocuta_crocuta

        Kuinkas paljon liikaa sitä pituutta on?


      • ES
        crocuta_crocuta kirjoitti:

        Kuinkas paljon liikaa sitä pituutta on?

        Liian vähän.


      • crocuta_crocuta
        ES kirjoitti:

        Liian vähän.

        Tä... No onko se sitten pahasti alle 140 senttiä?


      • ES
        sir_eino kirjoitti:

        Hitto. Tuo näköpuoli unohtui. Minäkin mielelläni näkisin normaalisti. Mutten ajatellut sitä ulkonäköön liittyvänä juttuna kun mulla on oikeastaan aina piilarit. En kuitenkaan ole tyytyväinen siihen että näkö on heikko ja inhoan silmälaseja.

        Ajattele jos sulla ja mulla olisi lapsi: lyhyt, vahvat lasit ja pikkusen sekopää.

        Mutta ehkä siinä olisi hyviäkin puolia, kuten... tykkäisi eläimistä... jotain.


      • ES
        crocuta_crocuta kirjoitti:

        Tä... No onko se sitten pahasti alle 140 senttiä?

        No eee. 160 cm.


      • crocuta_crocuta
        ES kirjoitti:

        No eee. 160 cm.

        No voi jumalauta nainen... kymmenen senttiä pois ja heti... Ei vaan, hyvä se on 160 myös. Ihan normi mittainen...


      • ES
        crocuta_crocuta kirjoitti:

        No voi jumalauta nainen... kymmenen senttiä pois ja heti... Ei vaan, hyvä se on 160 myös. Ihan normi mittainen...

        Kiittis.


      • sir_eino
        ES kirjoitti:

        Ajattele jos sulla ja mulla olisi lapsi: lyhyt, vahvat lasit ja pikkusen sekopää.

        Mutta ehkä siinä olisi hyviäkin puolia, kuten... tykkäisi eläimistä... jotain.

        Lapsiparka. Lyhyt rillipää jolla on masennuspainotteinen bipo. Mutta se tykkäisi eläimistä ja ihmisistä ja kirjoista ja taiteesta ja olisi todennäköisesti taiteilija.


      • ES
        sir_eino kirjoitti:

        Lapsiparka. Lyhyt rillipää jolla on masennuspainotteinen bipo. Mutta se tykkäisi eläimistä ja ihmisistä ja kirjoista ja taiteesta ja olisi todennäköisesti taiteilija.

        Niin, täplikäs taiteilija, sellainen mielikuva mulla on ollut jo pitkään. (Älä kysy, miksi täplikäs, musta vaan tuntuu siltä).


      • sir_eino
        ES kirjoitti:

        Niin, täplikäs taiteilija, sellainen mielikuva mulla on ollut jo pitkään. (Älä kysy, miksi täplikäs, musta vaan tuntuu siltä).

        Olitko blondi? Jos sillä on tukassa täpliä. Äidiltä vaalea tukka johon tulee isältä tummia täpliä.

        Sitten me kyllä viedään se äkkiä parturiin ettei sitä tönitä tarhassa.


      • ES
        sir_eino kirjoitti:

        Olitko blondi? Jos sillä on tukassa täpliä. Äidiltä vaalea tukka johon tulee isältä tummia täpliä.

        Sitten me kyllä viedään se äkkiä parturiin ettei sitä tönitä tarhassa.

        Joo, blondi. Tuostahan se täplikkyys tuleekin! Vastakkaiset värit.
        Mahtava tukka - sitä ei leikata koskaan. Kamppailulajivalmennukseen heti kun oppii kävelemään.


      • sir_eino
        ES kirjoitti:

        Joo, blondi. Tuostahan se täplikkyys tuleekin! Vastakkaiset värit.
        Mahtava tukka - sitä ei leikata koskaan. Kamppailulajivalmennukseen heti kun oppii kävelemään.

        Pikkuisesta voisi tulla hyvä vapaaottelija. Voidaanko ostaa sille sähkökitara? Mä olisin halunnut sellaisen pienenä muttei ollut rahaa. Lupaan etten ala toteuttamaan sisäistä rokkitähteä lapsen kanssa... Tai siis lupaan että alan. Yhteinen harrastus.


      • Sivusta..
        sir_eino kirjoitti:

        Pikkuisesta voisi tulla hyvä vapaaottelija. Voidaanko ostaa sille sähkökitara? Mä olisin halunnut sellaisen pienenä muttei ollut rahaa. Lupaan etten ala toteuttamaan sisäistä rokkitähteä lapsen kanssa... Tai siis lupaan että alan. Yhteinen harrastus.

        Ei kun sillä lapsella olisi raidallinen tukka, tiikerin raidat =)


      • ES
        sir_eino kirjoitti:

        Pikkuisesta voisi tulla hyvä vapaaottelija. Voidaanko ostaa sille sähkökitara? Mä olisin halunnut sellaisen pienenä muttei ollut rahaa. Lupaan etten ala toteuttamaan sisäistä rokkitähteä lapsen kanssa... Tai siis lupaan että alan. Yhteinen harrastus.

        Jep jep, täplätukkainen sähkökitaraa soittava lapsi. Toisella lapsella tiikeriraitainen tukka ja rummut. Musta rummut ois kivat, niitä kai vaan paukutetaan sen mukaan miltä tuntuu (tai sit ei, mutta niin mä tekisin).


      • sir_eino
        ES kirjoitti:

        Jep jep, täplätukkainen sähkökitaraa soittava lapsi. Toisella lapsella tiikeriraitainen tukka ja rummut. Musta rummut ois kivat, niitä kai vaan paukutetaan sen mukaan miltä tuntuu (tai sit ei, mutta niin mä tekisin).

        Ei varmasti paukuteta. Taitolaji!
        http://www.youtube.com/watch?v=vLrGK-08L2Q


      • jackaroo
        ES kirjoitti:

        Kiittis.

        Korkkarit jalkaan niin kyllä se 160 pitkäkin nainen ihan ihmiseltä näyttää. :)


      • ES
        jackaroo kirjoitti:

        Korkkarit jalkaan niin kyllä se 160 pitkäkin nainen ihan ihmiseltä näyttää. :)

        Naisen on tosiaan halutessaan helppo hankkia lisäpituutta kengillä.
        Korkeammat korot vaatisivat harjoittelua.


      • ES

      • sir_eino
        ES kirjoitti:

        Naisen on tosiaan halutessaan helppo hankkia lisäpituutta kengillä.
        Korkeammat korot vaatisivat harjoittelua.

        Ei se miehillekään vaikeaa ole. Mulla on kahdet goottityyppiset "maiharit" joissa on korokepohja. Ei mikään ämmämäinen piilokorko vaan tuontyyppiset:
        http://cdn1.iofferphoto.com/img/item/182/201/725/Wzfu.jpg

        Näyttävät hyvältä tiukkojen pvc-housujen kanssa.


      • sir_eino
        ES kirjoitti:

        Aha. No se raitatukkainen saa sit aloittaa harjoittelun jo varhain, kattilalla ja kapustalla vaikka.

        Oletko kotiäiti? Isillä on vähän kiireitä töissä.


      • Mr. Shoe

      • ES
        sir_eino kirjoitti:

        Oletko kotiäiti? Isillä on vähän kiireitä töissä.

        Että olisinko kotiäiti? Joo. Jos lapset riehaantuisivat kissapedoiksi, ne voisi välillä panna kellariin (kai). Isin pitää nyt mennä nukkumaan, jotta aamulla jaksaa töihin.


      • ................

      • ,,..,,,,....;
        ................ kirjoitti:

        Homo?

        Mlömmömöö?


    • gufdt

      Huoh.. Riippuu vähän päivästä. Välillä mietin et miten voinkaan olla näin karseen näköinen ja välillä taas mietin et oonhan mää sittenkin aika hyvännäköinen. Olen kuitenkin oppinut elämään ulkonäköni kanssa.

      Vaihtaisin ihon mieluummin sellaiseen paremmin ruskettuvaan. Mun kasvot on aika kaukana klassisesti kauniista ja näytän ihan urpolta kun mulla on hammashymy. Kauniin hymyn ehkä haluaisin. Nenä on tavallista isompi mut toisaalta se sopiikin mulle. No joo, voisihan sitä paljon kauheammankin näköinen olla.

      Saan joo katseita vastakkaiselta sukupuolelta.

    • Jaahas yritin postata viestiä mutta se ei tullutkaan perille. Mutta joo vastaan uudestaan itse olen aika sinut itseni kanssa. Kyllä mä saan katseita aika paljon, mutta kukaan ei ole sanonut mitään ulkonäöstäni. Paitsi kerran yks yli 50:n nainen sanoi että noin siisti/komea mies, mutta se oli niin kännissä että en ottanut sitä todesta. Joten en tiedä onko ne ihailevia vai sellaisia että mikähän hyypiö tuokin on.

    • jackaroo

      No en tietenkään ole tyytyväinen ulkonäkööni, kasvoni voisivat olla maskuliinisemmat ja vyötärö voisi olla hoikempi. Kasvoille en nyt mitään voi, kun ei parran kasvattaminenkaan ei auta, mutta painoa voin kyllä pudottaa. Olen tässä ollut nyt viimeisen viikon vähän tarkemmalla ruokavaliolla ja jo nyt näyttää puntari melkein 2kg pudotusta, eli suunta on oikea. Hiuksia alkaa myös lähteä suvun miesten mallin mukaisesti ylhäältä, mutta ei onneksi vielä kovinkaan paljoa, ehkä tässä hiusten kanssa vielä pari vuotta on armonaikaa jäljellä.

      Eipä nuo naiset ole minun pyllyäni baarissa puristelleet sitten armeija-aikojen jälkeen. Mutta kyllähän nuo jotkin naiset (minua paljon vanhemmat) kyyläävät minua bussissa/metrossa, mutta en usko heidän olevan täysin järjissään, joten ei kai heitä lasketa?

    • lonryder

      En ole. Iho pitäs olla puhtaampi, pitäis olla laihempi. Alahuuli pitäs olla pienempi ja nenä kapeempi

    • anonyymi atm

      En ollenkaan. Vaihtaisin koko ulkonäköni. En ole saanut yhtäkään ihailevaa katsetta vastakkaisen sukupuolen edustajalta.

    • hopolopon

      En ole. 10kg liikaa painoa ja sekin kertynyt "naisellisesti" vaikka mies olenkin. Ryhti ja lihaskunto myös huonoja. Tarttis tehrä jotain...

    • kaivoon katsoja

      "Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?"

      Kai sitä huonomminkin ja paremminkin vois olla, eli ihan kohtalisen tyytväinen


      "Mitä muuttaisit jos et ole tyytyväinen?"

      Ei tuu yks kaks mieleen, kun en oo kovin paljon kiinnittänyt huomiota


      "Saatko ihailevia katseita vastakkaisen sukupuolen edustajilta?"

      En oo huomannut

    • Me

      Juu, ihan hyvä näköinen:)

      Varsinkin nyt, kun flunssa kestänyt kolme päivä, hih;)))

    • murheenryppy

      Nenää aina nuorempana mietin pienetää, mut sit tapasin miehen, jolla oli vieläkin isompi, eikä enää haitannut :D, oltiin 14 v. yhdessä ja saatiin aika pieninenäinen lapsi! Tuli isoisäänsä vissiin.

      Nyt ei niin väliä, olen tyytyväinen melkein kaikkeen, ikä tekee tehtävänsä, ettei muista kaikkia murehtia :), mut kävin erorahoilla silmäleikkauksessa ja ei tarvi enää laseja, pääsee aktiiviliikkumaan ja hyppimään vaik mistä nyt ilman sokeutta.

      Huomasin kyllä yks päivä, et murheenryppy on tosi paljon voimistunut otsalla silmien välissä, johtunee rankasta erosta...
      Ja timmimpikin voisi olla.

    • Vaalea heppu

      Olen, mutta sillähän ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko naiset siihen tyytyväisiä.

      Toisin sanottuna, joko olen väärin tyytyväinen itseeni eli pitäisi toivoa olevansa komeampi tai tummempi tai seksikkäämpi tai sitten naiset ovat väärässä.

    • yksinainenvain

      En nykyään enää edes ajattele koko asiaa.
      Olin nuorempana todella epävarma, mutta sitten tulin siihen tulokseen, että minulla on parempaakin tekemistä, kuin peilailla tuntikausia itsestäni virheitä etsien. Hauskinta elämässä on, kun unohtaa turhat asiat.

      Olen hyvä näin, ihminen siinä missä muutkin.

    • Söpöläinen

      Päivä päivältä, vuosi vuodelta, tuntuu ja näyttää paremmalta. Ennen peräänkatsojia ja -vislaajia oli vaivaksi asti, nytkin riittää, mutta sillä ei ole painoarvoa enää. Oma olo ja fiilis ovat tärkeimmät.

    • disposable

      Pakko sanoa, että en. Niin mielelläni vastaisin, että olen sinut ulkonäköni kanssa, sillä olen työstänyt asiaa niin kauan. Asiaa ei auta se, että saan melko usein kuulla kohteliaisuuksia; en nimittäin koskaan usko, että niitä sanoja todella tarkoitetaan.

      Vaihtaisin pääni. :P Jos vaikka samalla saisi uudet aivotkin..

    • Vaihtopää

      Nii-in, ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, jos sisältö ei ole kunnossa. Voi / saa olla vaikka Kleopatra, niin siitä ei ole hyötyä, jos kuvittelee olevansa noita-akka tm. kammotus. Itsetunnonkasvatuskurssille siitä.

    • En. Mun korjauslistalta löytyy vaikka mitä. Lyhyempi lista kun sanoo mihin olen tyytyväinen ja ne on pituus (157cm) sekä tissien koko (B)

      Kyllä mua silti jotkut silmäilee mutta niillä taitaa olla erilainen naismaku ku mulla :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      357
      3314
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      159
      1589
    3. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      42
      1497
    4. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      61
      1343
    5. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      98
      1185
    6. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      13
      1142
    7. Pääseekö E.M.Pekkinen Oy konkurssiin?

      Riittääkö riittävästi varallisuutta ja omaisuutta aloittaa konkurssi menettely? https://empekkinen.smartpage.fi/juhlan
      Maailman menoa
      14
      1124
    8. Haloo Purra ja muut hönöt, Suomen rikkain maksaa veroa 4,7 %.

      Mites leikkaukset edistyy, MOTin mukaan Herlin kaikkien kikkailujen jälkeen maksaa tämän veroprosentin.
      Maailman menoa
      298
      1114
    9. Maajussille morsian: Maajussi-Teemu rehellisenä - Tilittää morsioehdokkaiden kirjeistä: "Se oli..."

      Maajussille morsian starttasi taas. Tsemppiä maajussi-Teemulle rakkauden löytymiseen! Lue Teemun haastattelu: https://
      Maajussille morsian
      7
      1078
    10. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      68
      1060
    Aihe