Miksi?

Nainen vm. 91

Miksi mies sanoo naista kauniiksi vain seksin takia?

Parisuhteessakin mies sanoo aina vaan ennen seksiä naista kauniiksi.
Kuitenkin herkkä asia, ja mukava kuulla niin se pilataan sitten tällaisella.

Minusta valehteleminen on alhaista, jos ajattelee oikeasti että eihän tuo kummoisen näköinen ole (etenkin OMASTA KUMPPANISTAAN) niin miksi valehdella tökerösti päin naamaa. Eikös sitä muita mukavia juttuja löytyisi sanottavaksi, ilman että pitää valehdella?

10

109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooseri.

Tiedätkös, kun minä olin sinun ikäisesi niin sinä leikit vielä barbeilla ja minä en ollut edes pitänyt naista kädestä.

• Reipas Poikamies

Asian kronologia saa taas minut hämilleni

Kurja pohjahan se on että mies vaan liehittelee naisensa korulauseilla makkariin ja thät's it.

• Pulleat pulleat

Jos suominaiset olisivat oikeasti kauniita, ei olisi miesten valehteluongelmaa.

• Oppitunti miehistä

1. opetus
      Miehet sanovat seksinhimoissaan kauniiksi vaikka nainen olisi rumin nuori nainen ketä tietävät.

2. opetus
      Miehet sanovat kännisinä seksinhimoissaan naista kauniiksi, vaikka nainen olisi kuusikymppinen pubiruusu ja siinäkin sarjassa rumin mitä tietävät.

• Siksi

Se mies on ääliö.

• Helmiä sioille

Ei se ole valehtelua. Haluttavat asiat ovat kauniita. Silloin kun mies haluaa naista niin silloin mies näkee/kokee naisen kauniina. Ei kauneus ole jokin ominaisuus jota voi mitata mittareilla. Se on aina jonkun kokema asia. Ei kauneudesta voi valehdella. Sen voi vain kokea.

• Tottuus

Rumalla naisella mies ei kuitenkaan oikeasti tee mitään.

• Täytyy myöntää itse olen sortunut tuohon. Olenkin ajatellut sanoa tästä lähtien 'haluuks sä?'. Supliikkia pitää kyllä kehittää näköjään, olen surkea siinä. Jos totta puhutaan niin se tuntuu luontevalta ja hyvältä, toki sanoisin muutenkin kauniiksi ei siinä ole mitään epäselvyyttä. Ihan oikeesti en kertakaikkiaan keksi mitään muuta sanottavaa, jos se tuntuu huonolta niin ei siinä mitään voi minua läpsäistä piiskalla ;)

• Potalle siitä tytöt

Älkää kuunnelko tuota pissaisaa lissua. Kyllä kai naista saa sanoa kauniiksi silloinkin kun panettaa, eikö? Miten se olisi muka valehtelua? Typerää.

• Reipas Poikamies

Olemme saaneet hei miinusta kun yritämme olla rehellisiä: vonkaajan etiketti nro1: tee hyvä olo naiselle ?

Supliikki on kuin raha: kellä sitä on saa aina lisää ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      46
      2075
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      57
      1829
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      36
      1534
    4. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      33
      1479
    5. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      78
      1238
    6. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      62
      1139
    7. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      191
      989
    8. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      58
      953
    9. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      913
    10. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      24
      904
    Aihe