Ulkonäöstä?

+-000

Muutama juttu vielä ihanneihmisesi ulkonäöstä?

a) Silmien väri?

b) Hiusten väri?

c) Tyyli?

15

238

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m30.

      a) Kaikki ok

      b) Kaikki ok paitsi värjätty tummanpunainen, sellainen tyypillinen "naistukka" jonka suomalaiset naiset ottavat ikä välillä 25-35 ja pysyvät siinä sitten, kun luulevat että se jotenkin nuorentaa tai jotain

      c) Melkein kaikki ok, jos naisella on tyylisilmää ja tyyli ei ole vain matkittu jostain katalogista tai musiikkivideosta.
      Poikkeukset:
      rikkaan iskän pissistyttö -tyyli ei ok,
      metalli- ja rokkarityyli ei yleensä ok,
      tatuoinnit ei ok,
      lävistykset ei ok jos liikaa

      • m30.

        Minkähän takia sain taas miinuksen? Mielestäni odotukseni (tässäkin asiassa) ovat hyvin maltilliset ja vaatimattomat.

        Toivottavasti muuten palstalaisten hiiret kestää miinustelun, mutta jos jotain kulumaa olisi havaittavissa, niin tässä on ainakin kunnon hiiri tosimiinustelijalle http://www.sexygadgets.net/2008/10/20/the-dalvey-stainless-steel-mouse/


    • yksinainenvain

      a) mitä väliä, sama vaikka silmät olisi lasia.
      b) sama kuin a, mitä hemmetin väliä, kenellä nykyään enää edes on luonnollista väriä? Tai luonnollista tukkaa. Miehet vetää kaljuiksi ja muijilla on tekotukka. So what?
      c) tilanteen mukaan. Kotonansa saa olla vaikka nudisti, mutta jos oopperaan lähdetään niin sen mukaan myös vaatteet valitaan.

    • Me
    • A) Kaikki käy.

      B) Kaikki käy, kunhan ei ole kalju.

      C) Ihan sama, kunhan ei ole lävistyksiä (korvikset saa olla) eikä tatuointeja. Pukeutuminen tilanteen mukaan.

    • niponiponipo

      Ihannemiehelle ja -naiselle on omat palstat.

    • jackaroo

      a) Silmien väri?
      En ole edes täysin varma minkä väriset silmät minulla itsellänikään on, joten eipä niillä ihannenaiseni silmien värillä ole mitään väliä, kuhan nyt ovat edes samaa väriä molemmat.

      b) Hiusten väri?
      Kaikki käy, blondeista en tosin ole koskaan ollut kauhean kiinnostunut ja punatukkaisiin naisiin olen ollut aina heikkona, mutta eipä se hiustenväri nyt minua kenenkään estä tai pakota tutustumasta.

      c) Tyyli?
      Ei nyt mikään teini/rokki/hevi/gootti -tyyli, ehkä mieluummin jotain "kiltimpää"/"naisellisempaa" ja vähemmän massasta erottuvaa tyyliä toivoisin. Hippi/boheemi on ihan ok, tosin rastat on kyllä melko kauhean näköiset. Useista lävistyksistä ja isoista tatuoinneista en myöskään kovin paljoa pidä.

    • and_justice_for_all

      Vastataan nyt ihan hereillä pysymisen takia.

      a) Kaikkiruokainen. Vihreänruskeat kauneimmat näkemäni. Sinisiä tarkastellut lähetä useimmin, ruskeita harvimmin.

      b) Musta, valkoinen ja luonnostaan punertava parhaat. Radikaalit värit ja kulahtaneen värittömät ja pahat juurikasvut ei nappaa, myös harmaata vieroksun. Rastat pahinta myrkkyä minulle.

      c) Omaperäisesti tyylikkät naiset. Ainoastaan landelook, kirppis/hippilook, tätilook, jakkulook ja pikkutyttölook ei vetoa. Kaikki radikaali pukeutuminen hyvän maun rajoissa tehoaa hyvin.

    • Jätkä 25

      a) Ei väliä, en ole kyllä itse niin pahemmin kiinnittänyt huomiota silmien väriin.

      b) Ei kai hirveästi väliä, kunhan tietynlainen oikean kaunis värisävy

      c) Kaikki muu, paitsi pissistyyli, monet punkkarit ja hipitkin.

    • a) Kaikki käy mutta mielellään vihreät. :)

      b) Kaikki käy. Yleensä olen punapäistä ja bruneteista kiinnostunut.

      c) Nörtti- ja naapurintyttö tyylistä tykkään.
      Myös rock/hevinaiset ovat kauniita mutta sellaisista taitaa harvemmin löytyä luonteeltaan minulle sopivia naisia.

    • Mies1985

      a) Sininen, harmaa, vihreä, ruskea (ruskea vähiten toivottu)

      b) Vaalea, ruskea, punainen, musta (ei suuremmin väliä)

      c) Vamppimainen, hieman urheilullinen 'nörtti'...Taviskin käy tosin. Ei mielellään saappaita, tatuointeja tai lävistyksiä...mutta ei nuokaan niin paljon haittaa jos eivät ole hirveitä.

    • 2. kierros

      a) kaikki ok.
      b) kaikki ok.

      c) muut paitsi pissis-tyyli yleensä ok.
      miellyttävämpiä rockahtava tyyli, hipsteri, hippi (perinteinen), eko-kirpputori-tyyli

    • Reipas Poikamies

      a) Silmien väri?
      b) Hiusten väri?
      c) Tyyli?

      a) tämä ei niin merkkaa minulle, tosin vaaleisiin on kivonta katsoa :)

      b) vaalea hiuksiseen nainen on hot, mutta ruskea vetoaa myös. Ihan musta tai mummo-hopea (nuorella) menisi pienen sulattelun jälkeen. Yksi kamunaiseni oli hiuksiltaan tumma-violetti, ai että se näytti ihanalle ;)

      c) että on tasapainoinen ja että nainen itse tykkää tyylistään. Ihan normaali tyyli miellyttää kyllä minua. Ei niin punkkari eikä sofioksas-lookki, uistimet naisen naamassa on turn-off mulle, tatuoinnit sopii kyllä. Toki tykkään naisellisesta naisesta enemmän-asia on toki naisen kokonaisuus, kuin mitä saappaita tai housuja käyttää tai kuin "tulin-tallilta-heppatytöstä". No on sellainenkin kamunainen mulla.

    • sir_eino

      a) Silmien väri?
      Ihan sama.

      b) Hiusten väri?
      Ihan sama.

      c) Tyyli?
      Mieluiten vähän vaihtoehtonen, ei mikään Gina Tricot pisss.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      227
      4897
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      79
      3084
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2802
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2249
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2067
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1707
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1655
    8. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      46
      1620
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1618
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1459
    Aihe