Mitä annettavaa

Oggy

sinulla on? Eli sellaisia asioita, joilla erotut eduksesi?
Älä vastaa kysymykseen: Rehellisyys, luotettavuus, uskollisuus, koulutus, varallisuus, tai kokemattomuus.

Eli mitkä asiat sinussa erottuu eduksesi? Vaikkapa kolme sellaista asiaa jossa todella herätät huomion positiivisesti?

50

236

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realismus

      Positiivisesti? Toisen positiivinen on toisen negatiivinen, kaikkia ei voi eikä pidä miellyttää...

      Olen persoonallinen, pukeudun ja meikkaan hyvin, olen hauska (jos tykkää kieroutuneesta huumorintajusta) ja harvoin jään sanattomaksi. Siispä suurin osa miehistä pakenee kauhun vallassa :D

    • m30.

      Nainen, joka kuvailee itseään "jään harvoin sanattomaksi", on todellisuudessa ihan painajainen. Tarkoitat suomeksi sanottuna sitä, että teet joka asiasta valtataistelun parisuhteessa.

      • realismus

        Missä parisuhteessa???


      • 22+22

        Tässä ketjussa ei puhuta parisuhteesta m30. Kyse on siitä millä ominaisuuksillasi erotut muista? Silloin kun tapaat uuden ihmisen!


      • m30.
        realismus kirjoitti:

        Missä parisuhteessa???

        Ai niin unohdin, että haluatkin parisuhteen, josta kaikki muut parisuhteen elementit on riisuttu paitsi seksi. Eipä sillä, teet varmaan seksistäkin valtataistelun.


      • realismus
        m30. kirjoitti:

        Ai niin unohdin, että haluatkin parisuhteen, josta kaikki muut parisuhteen elementit on riisuttu paitsi seksi. Eipä sillä, teet varmaan seksistäkin valtataistelun.

        Mihin unohdit syömisen???


    • Tämmöinen tapaus

      Olen kivannäköinen, pitkä, pitkätukkainen nainen. Minulla on mielenkiintoiset jutut ja kiinnostuksen kohteet. Huumorintajuni ilmentymät saavat ihmiset nauramaan päivittäin.

    • 5+5

      Ei mitkään asiat. Siksi varmaan olenkin ikisinkku.

    • m30..

      1. Iso kikkeli.
      2. Märkä kuono.
      3. Piikit terhakkaasti pörröllä.

      • m30.

        feikki


      • piikssss
        m30. kirjoitti:

        feikki

        piiks piiks piiks PIIP


      • dvkhddvkvdchs

        15 cm EI ole iso.

        Eikö miehet oikeasti näe mitään puutteita itsessään (en nyt tarkoita tuota mulkun pituutta). Tällä palstalla vaikka kuinka monet miehet itkustavat kun olen niin hyvä mutta en kelpaa. Vähän aikaa juttuja seurattua huomaa näillä "hyvillä" olevan vaikka mitä ongelmia. Tosin kyllähän se kertoo jostakin jos vuosikausia roikkuu yksin kenellekään kelpaamattomana. Joku syy siihen löytyy aina.


      • m30.
        dvkhddvkvdchs kirjoitti:

        15 cm EI ole iso.

        Eikö miehet oikeasti näe mitään puutteita itsessään (en nyt tarkoita tuota mulkun pituutta). Tällä palstalla vaikka kuinka monet miehet itkustavat kun olen niin hyvä mutta en kelpaa. Vähän aikaa juttuja seurattua huomaa näillä "hyvillä" olevan vaikka mitä ongelmia. Tosin kyllähän se kertoo jostakin jos vuosikausia roikkuu yksin kenellekään kelpaamattomana. Joku syy siihen löytyy aina.

        Voi nyt vittu onko kukaan väittänyt että se olisi iso? Tuo listaaja tuossa on feikki. En minä edes muuten olisi munan pituuteni ikinä keskittynyt, mutta erotessa yksi nainen sanoi että minulla on pieni muna. Siksi mittasin sitten ja mitä etsin netistä tietoa, niin useimmilla miehillä on juuri noin 15 senttiä. Minä en munalleni mitään voi, jos se on jonkun mielestä liian pieni, mutta näillä mennään. Ja tuo listaaja oli feikki että muista se!


      • träääödsjjsdghjg
        m30. kirjoitti:

        Voi nyt vittu onko kukaan väittänyt että se olisi iso? Tuo listaaja tuossa on feikki. En minä edes muuten olisi munan pituuteni ikinä keskittynyt, mutta erotessa yksi nainen sanoi että minulla on pieni muna. Siksi mittasin sitten ja mitä etsin netistä tietoa, niin useimmilla miehillä on juuri noin 15 senttiä. Minä en munalleni mitään voi, jos se on jonkun mielestä liian pieni, mutta näillä mennään. Ja tuo listaaja oli feikki että muista se!

        Olet aika tosikko.


      • nammmmmmmmm
        m30. kirjoitti:

        Voi nyt vittu onko kukaan väittänyt että se olisi iso? Tuo listaaja tuossa on feikki. En minä edes muuten olisi munan pituuteni ikinä keskittynyt, mutta erotessa yksi nainen sanoi että minulla on pieni muna. Siksi mittasin sitten ja mitä etsin netistä tietoa, niin useimmilla miehillä on juuri noin 15 senttiä. Minä en munalleni mitään voi, jos se on jonkun mielestä liian pieni, mutta näillä mennään. Ja tuo listaaja oli feikki että muista se!

        Pistä kuva siitä nettiin ja linkki tänne niin katotaan! Nam!


      • hjfhkgllg
        m30. kirjoitti:

        feikki

        Älä viitsi.


      • jhfhglhköl
        m30. kirjoitti:

        Voi nyt vittu onko kukaan väittänyt että se olisi iso? Tuo listaaja tuossa on feikki. En minä edes muuten olisi munan pituuteni ikinä keskittynyt, mutta erotessa yksi nainen sanoi että minulla on pieni muna. Siksi mittasin sitten ja mitä etsin netistä tietoa, niin useimmilla miehillä on juuri noin 15 senttiä. Minä en munalleni mitään voi, jos se on jonkun mielestä liian pieni, mutta näillä mennään. Ja tuo listaaja oli feikki että muista se!

        Ei sulla mitään naista ole ollut. Täällähän sinä itket vuodesta toiseen ja muutat sitä myöten nimimerkkiäsi kun vanhenet.


      • m30.
        jhfhglhköl kirjoitti:

        Ei sulla mitään naista ole ollut. Täällähän sinä itket vuodesta toiseen ja muutat sitä myöten nimimerkkiäsi kun vanhenet.

        Niin olen kyllä kerran jo muuttanut nimimerkkiä vanhenemisen myötä. Se on oikeastaan ihan sama uskotko että minulla on ollut tyttöystäviä vai et. Eihän se minun elämäni todellisuuteen mitenkään vaikuta.


      • Me
        m30. kirjoitti:

        Voi nyt vittu onko kukaan väittänyt että se olisi iso? Tuo listaaja tuossa on feikki. En minä edes muuten olisi munan pituuteni ikinä keskittynyt, mutta erotessa yksi nainen sanoi että minulla on pieni muna. Siksi mittasin sitten ja mitä etsin netistä tietoa, niin useimmilla miehillä on juuri noin 15 senttiä. Minä en munalleni mitään voi, jos se on jonkun mielestä liian pieni, mutta näillä mennään. Ja tuo listaaja oli feikki että muista se!

        Kyllä sinulla ihan normaali kokoinen penis. Ei oo pieni!
        Varsinkin jos se vielä paksu niin.... hmmm... ;))))


      • jkjdfhuuuu
        m30. kirjoitti:

        Niin olen kyllä kerran jo muuttanut nimimerkkiä vanhenemisen myötä. Se on oikeastaan ihan sama uskotko että minulla on ollut tyttöystäviä vai et. Eihän se minun elämäni todellisuuteen mitenkään vaikuta.

        Ota uusi nimimerkki! Vaihtoehdot:
        a) Supersiili
        b) Sankarisiili
        c) SiiliMies


      • gfsgyuyfbaa
        Me kirjoitti:

        Kyllä sinulla ihan normaali kokoinen penis. Ei oo pieni!
        Varsinkin jos se vielä paksu niin.... hmmm... ;))))

        Vaadimme saada nähdä kuvia!


      • m30..

    • Me

      1. En oo feministi. Koen että viime aikoina feministien toiminasta enemmän haita kuin hyötyä naisille. Koska he ajaa enemmän lesboen eika naisten asiaa. Ja se on kaksi eri asia. Lesbot kilpaile ja pelkkä/vihaa miehiä ja taas hetero nainen tykkää ja viihdy miesten seurassa. Mutta, lesboen kilpaileva/vihamielinen propaganda miehiä vastan levinyt hetero naistenkin keskuudessa. Itse asiassa nimenoman SE oli tavoittena.

      HUOM! Haluan korosta, että en oo patriarhaatin puolella vaan demokraatian!
      Ja demokraatia parhaimilla tarkoita sen, että jokaisella on oma paikka tässä maailmassa ja mies/nainen tyytyväinen oma tilanteseen. Sukupuolien taistelu vallasta mun mielestä turha asia. Koska perheessa voi elää harmonisessa vuorovaikutuksessa. Jokainen tee sen mitä osa parhaiteen. Minä, esim. erittäin huono nosteleman astianpesukoneita/pykekekoneitta jne., mutta, hyvä sisustaja:) Mun ego kyllä kestä jos mies siirtele painavia tavaroita, hih:) Siis, tarkoitan että kaikista asioista saa ja voi keskustella kumppanin kanssa.

      2. Hyvä neuvottelija, osan jousta. Mutta, odottan että toinenkin tee sen.
      (minusta se autta parisuhdessa paljon, varsinkin kun tiedän olevani synnynäinen liideri)

      3. Hyvänäköinen, tyylikäs nainen.

    • Mies1985

      Jos nyt saan treenaamisen kunnolla käyntiin, on ainakin vankemman ja 'turvallisemman' näköinen kroppa kuin monilla muilla, mutta en kuitenkaan ole köntys vaan liikun melko kissamaisesti...siis ei kuitenkaan naismaisesti.

      Kasvoni ovat melko luotettavan näköiset ja osaan kuunnella ja keskustella monista asioista, suojellen toista ihmistä nolostumisen tunteilta.

      Kun tässä ei ilmeisesti muuta haeta kuin supliikkia ja ulkonäköä niin enpä oikein osaa sanoa muuta. Voisit ehkä vähän laajentaa?

    • kgklöwkögwk

      1. Olen mukava. Siis en omasta mielestäni mutta näin minulle usein sanotaan. Tiedä sitten tarkoittavatko sitä, että olen myötäelävä vai sitä että annan tilaa sille toisellekin vai sitä että tykkään heittää huulta.
      2. Olen aito, en esitä muuta kuin olen. Toisaalta, kulissi-ihmiselle olen varmaan kauhistus.
      3. Olen suora ja sanavalmis mutta minulla on myös tilannetajua milloin pitää suu supussa.
      4. Olen helvetin hyvä kokki.
      5. Elämässä on sattunut ja tapahtunut, ja olen yrittänyt siitä ottaa opiksi. Minulla on siis jonkin verran elämänviisautta.

    • Älymies 25

      Minulla on paljon vapaa-aikaa
      Suosin suomalaista
      Olen hyypiö

    • miehenkuvotus

      Itseasiassa juuri viikonloppuna mietiskelin, että mitä hyviä puolia minussa on. En keksinyt yhtäkään. Mietiskelin sitä siksi kun ajattelin pyytää yhtä naista ulos. Koska en keksinyt yhtään hyvää puolta itsessäni, niin päätin olla pyytämättä naista ulos. Mitäpä minä hänen aikaa tuhlaamaan, kun ei ole mitään tarjottavaa.

    • ES

      - Näkemystä
      - Aitoutta
      - Huumorii

      • realismus

        Ihana kilppisperhe :)


      • työtön ATM
        realismus kirjoitti:

        Ihana kilppisperhe :)

        Joo, on ne vaan niin suloisia! Kyllähän se päivä menee näinkin kun noita katselee :D


      • gyhuo

        ompa lutusia kissanpentuja :)


    • and_justice_for_all

      1) Minulla on annettavana itseni. En yritä olla mitään muuta kuin omana yksilöllisenä itsenäni olen. En pelkää nolaavani itseäni, olen se pilke silmäkulmassa oleva pikkupoika, mikä olen. Olen tyytyväinen melkein kaikkeen itsessäni.

      2) Epäitsekkyys. Tykkään antaa enemmän kuin ottaa. Varsinkin seksissä sen asian olen todennut toimivan. Oman hyvän olon saa hyvinkin nopeasti, mutta minulla suurin nautinto tulee toisen hyvinvoinnin huomaamisesta. Naisen hyvinvointi tärkeämpää kuin omani.

      3) Ikuinen kaavojen rikkominen, skeptisyys ja muutostenhalu. Rutiinit ja perinteet eivät kuulu minun elämään. Mitään uutta ei opi, jos asiat tekee aina samalla tavalla.

    • 1. Jaksan siirtää n. 500kg painavaa lavaa jonkin matkaa käsin tasaisen pinnan päällä. Ainakin pari vuotta sitten jaksoin nykykunnosta en tiedä, voi olla että paino pitää puolittaa.
      2. Pituus, joka on hyvä kattolamppuja vaihdettaessa ei tarvi mitään jakkaraa vaan pystyy suorilta vaihtamaan.
      3. Hiljaisuus, en turhia puhu vain silloin kun on asiaa. (voi olla negatiivinenkin asia)

    • sir_eino

      1. En ole tylsä. Olen omituinen. Omituisuus on mielenkiintoista.
      2. Seksitaidot
      3. Kroppa

    • varattu nimimerkki

      Olen miettinyt tota paljonkin tässä viime aikoina..

      Ja tullut siihen tulokseen, että eipä juuri mitään. Haluaisin olla puheliaampi hauskempi ja muutenkin mielenkiintoisempi. Lisäksi en ole tarpeeksi kiinnostunut muista ihmisistä enkä osaa esittää "oikeita" kysymyksiä. Olen liian kriittinen itseäni kohtaan.

      Ulkonäkökin voisi olla paljon parempi mutta jos jotenkin saisinkin jonkun kiinnostumaan olemuksellani niin luonteellani onnistuisin tappamaan kiinnostuksen. Jos joutuisin kilpailemaan jostain miehestä toisen naisen kanssa, häviäisin varmasti. Tosin en tiedä, että millainen mies olisi niiin ihmeellinen että kilpailemaan alkaisin.

      Vali vali..Jatkan yksin elämistä. Yks hyvä puoli mussa on elämästäni selviämisen kannalta on se, että kuitenkin osaan nauraa itselleni (ainakin useimmiten).

    • Ei mulla ole oikein mitään sellaista mitä ei jollakin muullakin olisi.

      Iloisuus lähinnä tulee mieleen. Mutta sitäkin on kyllä moni muukin.

      • Taattua laatua

        Olethan sinä ainakin kaunis mikäli profiilissasi näkyvä kuva on sinusta.


      • Taattua laatua kirjoitti:

        Olethan sinä ainakin kaunis mikäli profiilissasi näkyvä kuva on sinusta.

        Noh, kuvat on omat ja kauneudestakin on kaikki eri mieltä. En pidä itseäni kauniina, ja kauniitakin on joka paikka täynnä :)


      • Taattua laatua
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Noh, kuvat on omat ja kauneudestakin on kaikki eri mieltä. En pidä itseäni kauniina, ja kauniitakin on joka paikka täynnä :)

        No mun mielestä olet tossa kuvassa kaunis. Ei noin kauniita naisia ole joka paikka todellakaan täynnä. Kunpa olisikin. :)

        Mukavaa, että kirjoittelet tänne. Olisi hyvä jos palstalla olisi enemmän naiskirjoittajia ja fiksuja kirjoittajia ylipäätään. Ja kunpa noi ääliömäiset provoviestit siirtyisivät jonnekin muualle.


      • Taattua laatua kirjoitti:

        No mun mielestä olet tossa kuvassa kaunis. Ei noin kauniita naisia ole joka paikka todellakaan täynnä. Kunpa olisikin. :)

        Mukavaa, että kirjoittelet tänne. Olisi hyvä jos palstalla olisi enemmän naiskirjoittajia ja fiksuja kirjoittajia ylipäätään. Ja kunpa noi ääliömäiset provoviestit siirtyisivät jonnekin muualle.

        Mä lähdin vähän kierteleen että mitä muillakin palstoilla on ja löytyykö oikeitakin keskusteluja, kun "uudistus" tuntuu hiljentäneen koko paikan. Sitkeät röllit on tosiaan vaan jäänyt runsaslukuisina paikalle. Valitettavasti :D


      • Taattua laatua
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Mä lähdin vähän kierteleen että mitä muillakin palstoilla on ja löytyykö oikeitakin keskusteluja, kun "uudistus" tuntuu hiljentäneen koko paikan. Sitkeät röllit on tosiaan vaan jäänyt runsaslukuisina paikalle. Valitettavasti :D

        Millä palstoilla olet sitten yleensä kirjoitellut?


      • Taattua laatua kirjoitti:

        Millä palstoilla olet sitten yleensä kirjoitellut?

        Monta vuotta on tullut tapeltua Miehen Logiikan röllien kanssa :)


      • Taattua laatua
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Monta vuotta on tullut tapeltua Miehen Logiikan röllien kanssa :)

        Ahaa. Luulis että pahimmat röllitkin lumoutuisi sun kaltaisen kaunottaren edessä ja
        jättäisivät turhan paskanjauhannan. Mutta ilmeisesti eivät.


      • Taattua laatua kirjoitti:

        Ahaa. Luulis että pahimmat röllitkin lumoutuisi sun kaltaisen kaunottaren edessä ja
        jättäisivät turhan paskanjauhannan. Mutta ilmeisesti eivät.

        Heh, kiitos vaan mutta kyllä ne ihan yhtä innoissaan kaluaa minunkin luita siinä missä kaikkien muittenkin. Voipi olla jopa että minua vielä vähän enemmänkin koska satun oleen aika tiukka ja suorapuheinen täti kun sille päälle heittäydyn :D


      • Taattua laatua
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Heh, kiitos vaan mutta kyllä ne ihan yhtä innoissaan kaluaa minunkin luita siinä missä kaikkien muittenkin. Voipi olla jopa että minua vielä vähän enemmänkin koska satun oleen aika tiukka ja suorapuheinen täti kun sille päälle heittäydyn :D

        Pitääpä vilkuilla sitten joskus sitäkin palstaa.


    • Twin Six

      Elän tasapainoista elämää: Minulla ei ole mitään annettavaa, mutta en myöskään saa mitään.

      Myönteistä huomiota ei ole tullut enää vuosiin.

    • Olen kai aika omituinen. Tuo on kyllä huonokin puoli, että... hankala sanoa.

    • jackaroo

      Olen tätä asiaa pohtinut ihan tosissani tässä aina silloin tällöin ja täytyy kyllä todeta ettei minulla oikeastaan ole mitään sellaista tarjottavaa jolla voisin erottua joukosta heti ensitapaamisella, vaan ne kaikki hyvät ja erikoiset asiat mitä minusta löytyy tulevat esiin vasta ajan kanssa. Olen toki huomaavainen, kohtelias, rehellinen jne. Mutta ei minussa ole mitään sellaista isompaa ja näkyvää piirrettä tai ominaisuutta joka erottaisi minut hetkessä muusta harmaasta massasta.

      Nykyinen kulttuuri on kuitenkin sellainen että se ensivaikutelma on tärkeää ja pitäisi pystyä erottumaan edukseen jo heti alkumetreillä, niin työhaastattelussa kuin treffeilläkin. Mutta mitä jos nyt on vain päällisin puolin ihan tavallinen ja ne "erikoisemmat" asiat tulevat esiin vasta sitten myöhemmin?

    • Olen kuulemma mukava. Hymyilen paljon. Olen aika hyvä ratkaisemaan arkipäivän ongelmia. Olen ennakkoluuloton ja kokeilunhaluinen monien kivojen asioiden suhteen ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      227
      4847
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      79
      3084
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2802
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2249
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2067
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1697
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1655
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1608
    9. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      46
      1600
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1449
    Aihe