Palaako, jos poltat, niin poltatko valmiita savukkeita, käännätkö sätkiä
vai poltatko piippua ?
Itse en tupakoi.
Tupakoitko?
14
248
Vastaukset
- 22+22
Tuohon ei kannata vastata myöntävästi kenenkään tällä kaiken jyrkästi tuomitsemalla palstalla. Täällä kaikki kunnolliset ovat kokemattomia, absolutisteja, savuttomia pyhimyksiä.
Täällä ollaan vegaaneja ja harrastetaan hyveellisiä harrastuksia ja terveitä elämäntapoja. - jackaroo
En polta, mutta uskoisin että tupakointi voisi kuitenkin parantaa mahdollisuuksiani naisten suhteen. Baarissa ja työpaikoilla tupakointi on sosiaalista toimintaa, tupakkakopissa tutustuu ihmisiin ihan eri tavalla kuin muualla, sillä heillä kaikilla on jokin yhteinen asia mikä yhdistää, tupakointi. Baarissa ja mikseipä ihan kadullakin olisi helpompi lähestyä naisia kun pummaisi tai tarjoaisi tulta tai tupakkaa.
Harmi vain etten pidä lainkaan tupakan hajusta ja itseasiassa se ällöttää minua sen verran paljon etten mielelläni edes haluaisi naista joka polttaa. Tässäkin asiassa se oma tupakoimattomuuteni siis heikentää niiden potentiaalisten naisten joukkoa jota voin lähestyä.- tosi tarinaa
Niinpä, jos omaa terveet elämäntavat, niin se todellisuudessa
alentaa mahdollisuuksia parisuhdemarkkinoilla. - Juuri näin on
tosi tarinaa kirjoitti:
Niinpä, jos omaa terveet elämäntavat, niin se todellisuudessa
alentaa mahdollisuuksia parisuhdemarkkinoilla.asian laita miesten kohdalla. Naisen primitiivinen seksuaalisuus suosii "kovia jätkiä" ja tupakointi on yksi kovajätkyyden symboleista.
- jackaroo
Juuri näin on kirjoitti:
asian laita miesten kohdalla. Naisen primitiivinen seksuaalisuus suosii "kovia jätkiä" ja tupakointi on yksi kovajätkyyden symboleista.
No tuo nyt on kai jotain yläaste ikäisten ajattelua. Nykypäivän Suomessa se tupakointi nähdään useimminkin merkkinä siitä että on heikosti koulutettu, köyhä tai muuten huonosti menestynyt. Ei tupakointi ole ollut "cool" sitten 90-luvun, ei ainakaan aikuisten ihmisten keskuudessa. Toki ne ihmiset jotka itse tupakoivat voivat varmasti nähdä sen toisen ihmisen tupakoinnin positiivisena asiana, mutta suurin osa ihmisitä ei polta.
http://www.youtube.com/watch?v=MToRvo5RExg
- Mies1985
Potenssi on sitä luokkaa ja suvussa kulkeva taipumus sydänvaivoihin ettei oikein kehtaa.
- varattu nimimerkki
En enää, edes viihteellä ollessa. Nuorena poltin muutaman vuoden säännöllisemmin. Työpaikan tupakkapaikalla kyllä kuulemma kuulee aina ekaksi kaikki asia asiat ja juorut, että välillä on tullu mieleen että pitäiskö alkaa sauhuttelemaan jälleen..Juu ei, ja voihan sinne tupakkapaikalle mennä muutenkin "haukkaamaan happea", varsinkin kesällä..
Joskus oli tapana polttaa yksi tupakka juodessa ykisn kotona, mutta enää ei oikein kyllä tee mieli. Jotenkin tulee tyhmä olo kun ajatteleekin tupakointia.
- sir_eino
Enpä oikeastaan. Tosi harvoin esimerkiksi kännissä, varmaan alle puolikas aski vuodessa. Yleensä joltain tutulta pummittu tehdasvalmisteinen.
Poltin joskus, sätkiä tietenkin. Aloin tupakoida joskus lukiossa ja jatkoin sitä enemmän ja vähemmän säännöllisesti johonkin 25v saakka. Sitten aloin miettiä kuinka tyhmää homma on terveyden ja ympäristön kannalta ja lopetin käytännössä kokonaan. Mutta en mä nyt mikään himoröökääjä koskaan ollut, en siis tupakoinut päivittäin. Eli mulla ei ollut fyysistä riippuvuutta. - laho_puu
nyt o tullu 10v polteltua pall malli sinistä (sätkinä) sekä lm sinistä (tehtaana) ja oon aatellu lopettaa tossa kesällä. Jos siitä nyt mitään tulee.....mutta yritetään
- the first stone
En ole ikuna...enkä pitäis kumppaninkaan savuttelusta.
On mulla kyllä yksi ystävä joka polttaa ja on alkoholistikin mutta pidän hänestä ihan hirveän paljon koska hän on empaattinen ja huomioonottava ihminen. Pistää miettimään... - GanjaMan------------
Poltin joskus koulusa sätkää ja kyllä tota tulee vieläkin joskus polteltua. Useimmiten poltan kyl maria ennemmin ku normi sätkää
sikaroin
- j6
lopetin kuukausi sitten, ja kaksi naisseikkailua (ei kuitenkaan seksiä) on sen jälkeen tapahtunut. Sitä ennen nelisen vuotta ilman mitään. Sattumaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939