tiedättekö te mitään tallia jolla ois halpa ratsastusleiri? maksais 100e - 200e varausmaksu hinnassa.
Entä mitään yksityistallia jolla jotkut omistajat antavat jos kysyy niin ratsastaa hevosella tai ponilla rahasta tai hoidosta ilmatteeks.
Ratsastuskoulua jolla voi itse laittaa ponin tunnille,hoitaa se itse tunnin jälkeen,saa apua tarvittaessa ja kiltit hepat ja ponit?
ratsastusleiri
9
927
Vastaukset
- mmmmmmh
Mistä päin.? Pyhäjärvellä Lumokuun talli. Srl:n hyväksymä harrastetalli. Leirit 150-250€ (3-5vrk) lumokuu.net
- jullu ankka ooo
tietääks kukaa mitään helpaa hevosleirii ei ainakaan mäntsälää kauemmalta jotain 100-200 euroo
- dfjip+aio
Jos ei saa mennä mäntsälästä pohjoisempaan, niin tuskin löydät mitään tallia tohon hintaa
- minneh
http://kotisivu.surffi.net/~metynt/etusivu.html
5vrk leiri on 250€ ja 4vrk 210€
Itte käyn ratsastamassa sielä ja tykkään : ) - (:
Paavon talli, Sievi (Pohjois-pohjanmaa)
3pv 110€
5pv 205€
7pv 265€
paavontalli.fi - ??????????!!!!!!!!
kouvolast alle 250e oisko tietoo?
- isabell.A
en
tiedä yhtäkään tahtoisin löytää - kar3
en tiiä
- Talmanratsastaja
Talman tallin leirit maksaa 160e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."372086Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701858- 1151289
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711130- 91875
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli71835Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43826Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.75791Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931753- 54671