Voiko ohuen teräsastian laittaa leivinuunin hiillokselle? Irtoaako siitä kuumassa ruokaan jotakin?
Vastaukset 5
- Steelman.
Teräksen sulamispiste on noin 1500 c, eikä siitä irtoa mitään ruokaan. Voit siis kaikessa rauhassa asettaa astiasi leivinuuniin hiillokselle!
- metallilurki
Vähän tarkuutta peliin, teräksen sulamispiste on 1370c rausan sulamispiste löytyy sieltä 1500c huitteilta.
Sinänsä ruoanlaitossa molemmat käyttämättömiä lämpötiloja.
- Steelman.
Tarkista tietosi ennen väittmää. Teräksen sulamispiste on todellisuudessa hieman yli 1500 c ja raakaraudan puolestaan noin 1150 c. Alumiinin puolestaan 660 c, jota tosin ei kysytty, mutta alumiiniastioitakin on paljon käytössä.
- metallilurki
ja höpön höpön tarkistappa itse tietosi. Puhdas rauta sulaa 1528 Celsius asteessa. 1% hiiltä sisältä ( siis teräs) sulaa 1350-1480 Celsius asteessa.
- ........er
http://www.youtube.com/watch?v=gCzfiRxdrkA
Lue täältä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831129
- 73932
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut143802- 57680
- 43605
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180603- 30592
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4586Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565