Elikkäs löytyskö Tamperee alueelta kitaristia/rumpalia/basistia ihan vaan harrastusmielessä soitteleen yhessä yksin soittamisen sijaan. Ei siis välttämättä mitään bänditouhuja vaan vaikka kitara duo käy jollon ei tarvii välttämättä reenikämppää. Mutta eipä bändihommatkaan pahalta kuulosta. Ikähaitari olis ehkä hyvä olla parista kympistä alle kolmeen kymppiin niin tulee ehkä paremmin juttuun.
Oon 23-vuotias itse oppinut kitaristi. Jotain 5 vuotta ollu kitaran varressa. Sooloja en oo innostunu oikeen reenaileen vaan oon keskittyny lähinnä komppikitara puoleen. Bändikokemusta ei varsinaisesti oo lukuunottamatta muutaamaa kertaa rumpalin kanssa soittamisesta. Lähinnä tulee soiteltua kotosalla. Metallipuoli on lähimpänä itseä. Aikalailla bändit joita tulee soiteltua on Megadeth, Metallica, Stam1na, Mokoma. Joskus myös hard rock puolta ja kevyempääkin esim. AC/DC, Whitesnake. Ite soittelisin mieluiten näiden bändien lähimaastosta olevaa musaakkia.
Jos tämmönen kiinnostaa niin pistä viestiä tuleen. Katotaan sitte miten homma lähtee käyntiin.
Kitaristi hakee soittoseuraa Tampereen alueelta
gexp
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888