Sinkkutapaamiset

Doris05

Onko teillä kellään kokemusta sinkkutapaamisista?
Löytysikö kiinnostuneita niin paljon, että voisimme tavata?

Jako voisi olla paikkakunnittain ja ikäryhmittäin. Itsellä ei ole valmiuksia aloittaa tapaamisten järjestelyä. Tässä olisi jollekulle aktiiviselle ihmiselle tehtävä.

Lähtisitkö mukaan?

16

431

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älymies 23

      En osallistu koska paikalle tulisin ES:n ja Glammien kaltaisia rumia naisia.

      • ES

        Kuka ihmeen Glammie?
        Miksi sanot rumaksi, vaikket minua näytölläsi näe?

        Tulisin sinkkutapaamiseen, jos sinne ei tulisi ainuttakaan hc-ATM:ää. Henkivartija mukaan kaiken varalta. Tapaamispaikaksi sopisi hyvin vaikka jokin hamsterinäyttely, ei liian virallinen paikka.


      • ......
        ES kirjoitti:

        Kuka ihmeen Glammie?
        Miksi sanot rumaksi, vaikket minua näytölläsi näe?

        Tulisin sinkkutapaamiseen, jos sinne ei tulisi ainuttakaan hc-ATM:ää. Henkivartija mukaan kaiken varalta. Tapaamispaikaksi sopisi hyvin vaikka jokin hamsterinäyttely, ei liian virallinen paikka.

        Glammie silloin kunt änne kirjoitteli oli ainakin kuvassa ihan nätti. ES olisi luultavasti luonnossa nokka pystyssä ja hapan, eikä puhuisi kellekään mitään - vaikka on itse tyhjäntoimittaja ATN.

        Ei ainuttakaan hc-ATM:ää? Mene siinä tapauksessa vaikka Sedulaan. Ai niin, mutta kun ne YTM:t siellä ei huomaakaan ATN:ia ja tulee paha mieli, voi voi.


    • crocuta_crocuta

      Eipä ole tollasista kokemusta.

      Suunnitelman ongelma olisi siinä, että kenties pääkaupunkiseudun tapaamista lukuunottamatta, väkeä ei olisi riittävästi.

    • En tiedä..

      uskaltaisiko kukaan palstan naisista.
      Sen verran sekalaista sakkia täällä.
      Tai ehkä niin, että virallisella hlötodistuksella sisään, tiedot ylös, ja muutama poliisi, järjestysmies ja vartija paikalle.
      Oikein vapauttavaa.

    • Ei minkäänlaista kokemusta kyseisestä asiasta.

      Mikä ettei vois lähteekkin, kunhan paikka ois jonkun realistisen matkan päässä tai se olisi kesällä.

    • Jaaniinkö

      Jos sinkkutapaaminen järjestettäisiin esim täällä pohjois-Savon sydämessä, osallistujat olisivat 90-prosenttisesti nuoria/keski-ikäisiä miehiä. 8% olisi iäkkäämpiä naisia ja loput lukioikäisiä tyttöjä.

    • Satunnainen sankari

      Voisin tullakin pääkaupunkiseudulla. Ja turha pelätä palstan suunsoittajia. Vaikka netissä ollaan niin kovaa poikaa niin reaalielämässä tuskin uskaltavat edes tulla paikalle.

    • s76jrsaae56jh5ehaj

      Jos pk-seudulla olisi tapaaminen, tulisin. Pelkään vaan ettei kovin moni nainen ilmestyisi paikalle.

    • jackaroo

      Melko paljon tällä palstalla on noita "ongelmatapauksia", enkä minä nyt ainakaan heidän kanssaan viitsisi aikaa viettää. Mutta ajatuksena tuo sinkkutapaaminen on kyllä ihan hyvä, ja ehkä sitä saisi itsensä pakotettua menemään sellaiseen jos sellainen täällä Helsingissä järjestettäisiin.

    • Reipas Poikamies

      Kuulostaa kivalta kunhan juoma tarjoilu on sitten kondiksessa. Toki yksi seksy sinkku misukin vois siellä mulle olla.

      Hyvä idea tuo läänitys, saatte hyvät naurut kun aukaisen suuni tällä murteella.

      Mikä sielä länkyttää uskalluksesta?

      Pidetään meetinki vaikka Virossa niin tulee kunnon juttu eikä mitään viinin sipistelyä pikkusormi pystyssä .

    • Lähtisin. Tätäkin on kuitenkin tällä palstalla ehdotettu aika monta kertaa, ja ainakaan minulle ei ole kerrottu, jos tapaaminen on järjestetty.

      • Älymies 23

        Nyt en ainakaan osallistu kun Lordi tulee sinne niiskuttamaan.


      • Älymies 23 kirjoitti:

        Nyt en ainakaan osallistu kun Lordi tulee sinne niiskuttamaan.

        Eihän minun osallistuminen siihen vaikuta - kirjoitit jo ylempänä, ettet ES:n ja Glammien takia tulisi paikalle.


      • mölömölömölömö
        LordBoredom kirjoitti:

        Eihän minun osallistuminen siihen vaikuta - kirjoitit jo ylempänä, ettet ES:n ja Glammien takia tulisi paikalle.

        No eihän se ES voi mihinkään tapaamiseen tulla kun ei se koskaan poistu kotoa.


    • *BellaDonna*

      Minä voisin tulla, mutta tuleeko siitä tapaamisesta mitään tälläkään kertaa? Onhan sitä täällä ehdotettu, mutta intoa ei löytynyt sitten loppujen lopuksi. Harmi siinä mielessä, sillä oman sosiaalistumisensa (ja mahdollisesti jopa sinkkuuden poistamisen) eteen pitäisi tehdä joskus itsekin jotain. Miksi myös tätäkin ei voisi kokeilla? Olisipahan sitten ainakin kokeiltu.

      Ehdotan jotain keväistä päivää ja tapaamista vaikkapa töölönlahdelle! (heh!) Pussikaljat voi jokainen hoitaa mukaansa, kaikilla kun ei ole varaa olla ravintolassa koko iltaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      258
      5434
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      79
      3184
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2832
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2269
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      82
      2086
    6. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      48
      1876
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1707
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1675
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1647
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      253
      1494
    Aihe