Mitä teen huomenna?

ES

Tänään heräsin puolelta päivin, söin jogurttia ja leseitä, katsoin että onpa Naisasialooseri floodannut jälleen palstaa, yritin lukea yhtä kirjaa mutta en jaksanut keskittyä, makasin sängyllä, kuuntelin musiikkia, eipä muuta; en käynyt ulkona enkä tietenkään puhunut kenenkään kanssa. En muista milloin viimeksi olisin käyttänyt kännykkää, kai jotain hiustenleikkaus ajan varaamista varten pari kk sitten.

No, sanokaa. Mitä teen huomenna...

Mitä te teitte tänään?

8

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m30.

      Luet Hännikäisen "Ilman" ja teet siitä tiivistelmän tänne, että minäkin tietäisin mistä siinä pääpiirteittäin puhutaan.

      • ap

        Sinä osaat varmaan Hännikäisesi ulkoa. Sehän on kai jokin MAT-kirja.


      • m30.
        ap kirjoitti:

        Sinä osaat varmaan Hännikäisesi ulkoa. Sehän on kai jokin MAT-kirja.

        En ole lukenut yhtään MAT-kirjaa. Laasasen blogia luin joskus aiemmin, kun siellä puhuttiin vielä enemmän naisten iskemisestä ja siinä epäonnistumisesta, ja vähemmän huoltajuuskiistoista ja erilaisista poliittisista kiemuroista.


    • crocuta_crocuta

      MIssä kunnossa sä olet, kun sä vaan jumitat siellä... Toivottavasti sulla nyt on edes jumppamatto, jolla vähän vatsoja vedellä...

      Tein tänään... No aamulla totesin sitkeän räkätaudin vaan jatkuvan yhä -.- Eli tänään ei tullut päästyä vieläkään kuntoilemaan, kuten olin toivonut... Huomenna sitten vaikka keuhkokuumeen ja sydänlihastulehduksen uhalla.

      Oli vapaapäivä, joten heräsin puol kymmenen aikaan. Kahvia, koneella jumitusta, yhden video vastauksenkin tein vaan jätin sit laittamatta, käväsin kauppassa, imuroin, jumitin koneella lisää. Jossain välissä söin... parissakin välissä...

    • Ylös, ulos

      Käy ulkoiluttamassa vaikka kissojasi, jos ne suostuvat kulkeman valjaissa?

      • ap

        Lunta. Kylmä. Ei nuuskittavaa.


    • jackaroo

      Eipä tuo oma huominen päiväkään nyt kovin iloiselta vaikuta, käyn kaupassa ja lenkillä, muuten on tyhjää täynnä.

      Sinä ES saat kyllä varmasti päiväsi helpommin täytettyä jos alat vaikkapa kokkailemaan. Käyt aamulla ostamassa kaupasta jotain sellaista ruokaa jonka valmistaminen kestää kauan. Siinähän se puoli päivää jo kuluu mukavasti.

      Toiseksi kannattaa vähän korjata tuota vuorokausirytmiä. Itse huomasin sen että iltaisin/öisin se yksinäisyys vaivaa paljon enemmän kuin päivisin, joten laitan nukkumaan viimeistään puolilta öin ja nousen joskus 8 aikoihin ylös vaikkei olekaan mitään tekemistä. Päivisin on paljon kivempi käydä ulkona lenkkeilemässä kuin iltaisin.

    • En tehnyt tänään periaatteessa yhtään mitään, melko samaa kuin sä. Paitsi se että kävin ulkona kaupassa, kun ruoka oli lopussa. Huomenna on tulossa samanlainen päivä kuin tänään, ilman kaupassa käyntiä.

      Juu se on näin, tylsä elämä :( Viikot on tylsiä, viikonloput parempia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe